Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοIviBet Casino - γενική συζήτηση

IviBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

30.370 προβολές 102 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 έτος

Hi Jaro

The problem was with account verification. They came up with various reasons to avoid payment. They finally approved the verification and paid everything. Since then, I have been playing frequently on IVIBET and so far the withdrawals have been flawless. I would highly recommend

leszko66
πριν από 1 έτος

Hello, I'm so glad that you are finally satisfied and everything went well with your account verification and withdrawal. 

Anyway, what problem did you have with the documents ? How long did it take you to resolve it ? 

Speaking of withdrawals, how long does it take you to get money ? 🙂

Jaro
πριν από 1 έτος

Hi Jaro

The problem with account verification was that IVIBet casino asked for many documents, such as a photo of the credit card, confirmation of the residential address, confirmation of the bank account owner, etc. Withdrawals to the bank account take up to 5 business days, but in practice they are already available on the third day. The big disadvantage is the short withdrawal time. You can only withdraw in the same way you deposited.

leszko66
πριν από 1 έτος

I think these are pretty common documents that casinos ask from players, so I wouldn't see anything wrong with that as long as it didn't take too long. 

As far as withdrawals go, I would say that's still pretty normal and 5 days would be fine for me, but since the money can come earlier, it's definitely welcome.

The fact that you have to withdraw using the same method you are using is sometimes a handicap, but it's also not unusual and that's how casinos usually set it up.

Anyway, what method do you use ? 

πριν από 1 έτος

Προσωπικά μου αρέσει πολύ αυτό το καζίνο. Ειδικά οι προσφορές αθλητικών στοιχημάτων. Υπάρχει επίσης μια ομάδα υποστήριξης με έναν εξαιρετικό μάνατζερ VIP. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τον VIP διευθυντή μου Chase και την ομάδα του.


Συνέχισε έτσι!

Αυτόματη μετάφραση:
WLAD26
πριν από 1 έτος

Hi, I'm so glad you like the casino. What do you like to bet on, what sports? Did the VIP manager help you with anything ? 

πριν από 12 μήνες

είναι αλήθεια για $1000 δωρεάν;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Χαιρετίσματα

Γεια, κέρδισα 13000 στο ivibet καζίνο

Μόνο που κατά τη στιγμή της πληρωμής με πλήρωσαν με την επιστροφή των πληρωμών που έγιναν γιατί λένε ότι δεν μπορώ να έχω διπλό λογαριασμό παρόλο που τους εξήγησα ότι στο παρελθόν είχα ήδη λογαριασμό μαζί τους αλλά αυτός με τη σειρά του έκλεισε τακτικά και μόλις πριν από λίγες εβδομάδες άνοιξα ξανά τον νέο λογαριασμό κερδίζοντας το ποσό που υποδεικνύεται αλλά δεν θέλουν να το μάθουν παρόλο που τους εξήγησα ότι με τα ίδια έγγραφα δεν μπορούσα να τον ανοίξω ξανά και τους έστειλα ξανά το email στο κλείστε τον παλιό λογαριασμό


Αυτόματη μετάφραση:
gionny
πριν από 11 μήνες

Hello, The problem I see firsthand is that once an account is closed, you are not supposed to bypass that by opening another account. In the majority of casinos, one person can only have one account because one person has one official identity, not more. thus if you wish your once-closed account to get restored, you need to contact the casino to discuss the reopening.

Does this make good sense to you, please?

Under such circumstances, do you also understand why something might go wrong?

πριν από 2 μήνες

Εγγράφηκα, κέρδισα και πληρώθηκα αμέσως. Τώρα έχω καταθέσει άλλες δύο φορές και τα χρήματα δεν έχουν πιστωθεί στον λογαριασμό μου, παρόλο που είχαν ήδη χρεωθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Στη ζωντανή συνομιλία, απλώς λένε συνεχώς ότι διερευνάται το θέμα. Τα email αγνοούνται. Νόμιζα ότι ήταν ένα καλό καζίνο, αλλά έκανα λάθος. Δεν υπήρχε βοήθεια από την υποστήριξη. Είμαι περίεργος να δω αν θα ξαναδώ τα χρήματά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

This kind of situation is not easy, as it really has to be investigated thoroughly. Sometimes the issue can also be on the payment provider site even though it looks like the casino is at fault, you know.

The best way to find out is to contact the bank as well and get a confirmation that everything is alright there.

Could you try it, perhaps?

Romi
πριν από 2 μήνες

Δεν φταίει η τράπεζά μου, επειδή έκανα ξανά κατάθεση χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο, κάτι που δεν ήταν πρόβλημα. Και έλαβα επιβεβαίωση από την Klarna ότι η πληρωμή ήταν επιτυχής. Στη συνέχεια, έστειλα αυτήν την επιβεβαίωση στην υποστήριξη, αλλά δεν απάντησαν.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

Have you tried to contact your bank to have it checked, though? Or do you believe that it is not needed?

I'm just trying to find some solution here, you know. Just to make sure that only the casino can be at fault.

Romi
πριν από 2 μήνες

Ναι, η τράπεζά μου επιβεβαίωσε ότι η πληρωμή ολοκληρώθηκε κανονικά. Έχω επίσης επιβεβαίωση από την Klarna ότι η πληρωμή ήταν επιτυχής. Το καζίνο μου είχε γράψει προηγουμένως ότι πιθανότατα είχα ακυρώσει την πληρωμή, κάτι που δεν ίσχυε. Αν την είχα ακυρώσει, τα χρήματα δεν θα είχαν χρεωθεί από τον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 2 μήνες

Hello, so it seems that the casino should improve their deposit methods or perhaps find a more reliable payment provider partner. In any case, keep us posted. I'm intrigued to see what happens now. Even though it may sound silly, it is sadly quite usual that the player receives no further responses until the problem has been found. Well, I would n't expect much during the weekend, though. I guess we shall see.


πριν από 3 εβδομάδες

PΕ είναι απατεωνες! Μακριά από IviBet!

Δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μου φαίνεται απάτη.

πριν από 3 εβδομάδες

Δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μου φαίνεται απάτη.


Προσπαθώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου εδώ και εβδομάδες και μου ζητούν όλο και περισσότερα. Έχω στείλει απολύτως ό,τι μου έχουν ζητήσει: την ταυτότητά μου, αποδεικτικό διεύθυνσης, ακόμη και μια selfie με την ταυτότητά μου και έναν κωδικό που μου έστειλαν μέσω email, που ήταν και η τελευταία απόδειξη που έστειλα.


Ακόμα κι έτσι, κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω ανάληψη, την απορρίπτουν και μου ζητούν ένα νέο, διαφορετικό έγγραφο.


Προς έκπληξή μου, μόλις έλαβα ένα ακόμη email που απέρριπτε την ανάληψη, ζητώντας άλλη μια selfie με την ταυτότητά μου μπροστά στο πρόσωπό μου, κυριολεκτικά δείχνοντας τη διεύθυνσή μου!! χωρίς καν να εξηγήσουν τι εννοούν. Είναι παράλογο. Όλα δείχνουν ότι ψάχνουν δικαιολογίες για να μην πληρώσουν.


Έχω δει άπειρες κριτικές σαν τη δική μου: άτομα που δεν μπορούν να κάνουν ανάληψη των χρημάτων τους. Αρχίζω να πιστεύω ότι πρόκειται για μια ολοκληρωτική απάτη. Να είστε πολύ προσεκτικοί πριν καταθέσετε χρήματα εδώ.

Farseerking
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, in this case, I would probably go ahead and file a complaint with us.

You can do so at this link. ⬅️

I understand that the casino wants to be sure when verifying you, but it definitely shouldn't take this long. Especially if you've already sent them a lot of documents and they're still asking for similar ones. I don't know how effective that is. If you can't get through this process, we'll try to help. 

What do you think? 

Gretche70
πριν από 3 ημέρες

Έχει λυθεί το πρόβλημά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

Οχι συνέχεια τα απορρίπτουν τα δικαιολογητικά μου

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.