Λοιπόν, αυτή είναι μια πραγματικά απογοητευτική κατάσταση, καθώς από τη μία πλευρά η επαλήθευση είναι πιθανώς ένα απαραίτητο πρώτο βήμα, που σας επιτρέπει να αποσύρετε τα κέρδη σας μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς. Από την άλλη πλευρά, αυτή η διαδικασία θα πρέπει να ξεκινήσει από το καζίνο ή τουλάχιστον θα πρέπει να σας πουν τι υποτίθεται ότι πρέπει να παρέχετε.
Συμβουλεύτηκα τους κανόνες του καζίνο και βρήκα αυτό
27. Πολιτική KYC - επαλήθευση των διαπιστευτήριών σας
Προκειμένου να αποτραπεί πιθανή διαδικτυακή απάτη, διατηρούμε το δικαίωμα ανά πάσα στιγμή να επαληθεύσουμε τη γνησιότητα των διαπιστευτήριών σας, όπως το όνομα, τη διεύθυνση, την ηλικία και τους τρόπους πληρωμής που χρησιμοποιείτε, απαιτώντας από εσάς να υποβάλετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για αυτήν την επαλήθευση.
Αυτά τα έγγραφα περιλαμβάνουν συνήθως αποδεικτικό της ταυτότητάς σας, τη διεύθυνση κατοικίας σας (όπως έναν λογαριασμό κοινής ωφέλειας) και τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιείτε.
ΕΓΓΡΑΦΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ:
Ταυτότητα φωτογραφίας. Απαιτείται αντίγραφο αυτού του εγγράφου για την επεξεργασία του πρώτου σας αιτήματος ανάληψης. Αυτό μπορεί να είναι αντίγραφο του διαβατηρίου σας, της άδειας οδήγησης ή άλλο αποδεικτικό της ταυτότητάς σας. Για να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας, χρειαζόμαστε μια φωτογραφία του εγγράφου ταυτότητάς σας.
Πιστωτικές / χρεωστικές κάρτες: Αντίγραφα του μπροστινού και του πίσω μέρους της πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας που χρησιμοποιήσατε για να καταθέσετε στον λογαριασμό παιχνιδιών σας. Πριν υποβάλετε ένα αντίγραφο της πιστωτικής/χρεωστικής σας κάρτας, βεβαιωθείτε ότι είναι ευανάγνωστο, ώστε να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας το συντομότερο δυνατό. Για λόγους ασφαλείας, καλύψτε τα οκτώ μεσαία ψηφία στο αντίγραφο της μπροστινής όψης της κάρτας σας και τα 3 ψηφία του κωδικού ασφαλείας στο αντίγραφο της πίσω όψης.
Απόδειξη Διεύθυνσης: Για το σκοπό αυτό, μπορείτε να μας στείλετε τον λογαριασμό κοινής ωφέλειας ή την κίνηση της πιστωτικής σας κάρτας. Αυτό το έγγραφο θα πρέπει να ληφθεί πρόσφατα από εσάς και θα πρέπει να εμφανίζει ξεκάθαρα το πλήρες όνομα και τη διεύθυνσή σας, τα οποία καταχωρίσατε κατά την εγγραφή του λογαριασμού παιχνιδιού σας. Εάν πρόκειται να προσκομίσετε αντίγραφο κίνησης πιστωτικής κάρτας, θα πρέπει να καλύψετε τα μεσαία 8 ψηφία της κάρτας σας για ασφάλεια.
Συμβολαιογραφικά έγγραφα: Τα έγγραφά σας πρέπει να είναι επικυρωμένα με την υπογραφή και τη σφραγίδα εξουσιοδοτημένου συμβολαιογράφου / νομικού συμβούλου για να αποδεικνύεται η νομιμότητα των εγγράφων που προσκομίζετε.
Προσοχή! Σε ορισμένες περιπτώσεις, ανάλογα με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση, μπορεί να σας ζητηθεί να προσκομίσετε ένα ή περισσότερα από τα παραπάνω έγγραφα ή άλλα πρόσθετα έγγραφα που δεν περιλαμβάνονται σε αυτήν τη λίστα.
Ο παίκτης αναλαμβάνει να παράσχει πληροφορίες εντός 48 ωρών από την παραλαβή του αιτήματος. Αυτά τα έγγραφα μπορούν να ληφθούν στον προσωπικό σας λογαριασμό. Διατηρούμε το δικαίωμα να μην αναφέρουμε επιτυχή αποτελέσματα επαλήθευσης.
Εάν ο παίκτης αρνηθεί ή αγνοήσει το αίτημά μας για την παροχή αυτών των εγγράφων, η Εταιρεία μπορεί, κατά την κρίση της, να κλείσει τον λογαριασμό του και να παρακρατήσει όλα τα χρήματα που θα υπάρχουν στον λογαριασμό του παιχνιδιού του.
Εάν τα έγγραφα που μας στέλνετε δεν περνούν τους εσωτερικούς μας ελέγχους ασφαλείας, για παράδειγμα εάν υποπτευόμαστε ότι μας έχετε στείλει πλαστά έγγραφα ή ότι τα έγγραφά σας περιέχουν παραποιημένες πληροφορίες ή μας έχουν παρασχεθεί με σκοπό την παραπλάνηση, δεν θα πρέπει αντιμετωπίζει αυτά τα έγγραφα ως νόμιμα και σας ενημερώνει για αυτήν την απόφαση.
Η διαδικασία επαλήθευσης μπορεί να διαρκέσει έως και 48 ώρες. Ως μέρος της διαδικασίας επαλήθευσης, διατηρούμε τη διακριτική ευχέρεια να περιορίσουμε την ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό του Πελάτη. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις στην επεξεργασία πληρωμών που ενδέχεται να προκύψουν κατά την επεξεργασία των εγγράφων KYC από τους διευθυντές μας.
Σας προτείνω να δοκιμάσετε τον χειριστή συνομιλίας ή απλώς να περιμένετε λίγο για να απαντήσει η υποστήριξη. Με τύχη, ο χειριστής θα συνομιλήσει μαζί σας:
Μπορείτε να δοκιμάσετε τη συνομιλία και μετά να με ενημερώσετε;
Well, this is a really frustrating situation, since on one side the verification is probably a necessary first step, allowing you to withdraw your winnings once it's successfully completed. On the other hand, this process should be initiated by the casino or at least you should be told what you are supposed to provide.
I did consult the casino's rules and found this
27. KYC Policy - verifying your credential
In order to prevent possible online fraud, we reserve the right at any time to verify the authenticity of your credentials, such as your name, address, age and payment methods that you use, requiring you to submit all the necessary documents for this verification.
These documents usually include proof of your identity, your residential address (such as a utility bill), and the method of payment you are using.
IDENTITY DOCUMENTS:
Photo ID. A copy of this document is required to process your first withdrawal request. This could be a copy of your passport, driver's license, or other proof of your identity. To verify your identity, we require a photo of your identity document.
Credit / Debit Cards: Copies of the front and back of the credit / debit card that you used to deposit into your gaming account. Before submitting a copy of your credit / debit card, please make sure it is easy to read so that we can verify your identity as soon as possible. For security reasons, cover the middle eight digits on the copy of the front of your card and the 3 digits of the security code on the copy of the back.
Proof of Address: For this purpose, you can send us your utility bill or credit card statement. This document should be recently received by you, and it should clearly show your full name and address, which you provided when registering your game account. If you are going to provide a credit card statement, you should cover the middle 8 digits of your card for security.
Notarized Documents: Your documents must be certified by the signature and stamp of an authorized notary / legal counsel to prove the legality of the documents you provide.
Attention! In some cases, depending on the method of payment that you used to make a deposit, you may be asked to provide one or more of the above documents or other additional documents not included in this list.
The player undertakes to provide information within 48 hours of receiving the request. These documents can be downloaded in your personal account. We reserve the right not to report successful verification results.
If the player refuses or ignores our request for the provision of these documents, the Company may, at its discretion, close his account and withhold all the money that will be in his game account.
If the documents you send us do not pass our internal security checks, for example if we suspect that you have sent us fraudulent documents, or that your documents contain falsified information or have been provided to us for the purpose of misleading, we will not must treat these documents as legitimate and inform you about this decision.
The verification process can take up to 48 hours. As part of the verification process, we retain the discretion to limit the withdrawal of funds from the Customer’s account. The Company is not responsible for any delays in processing payments that may occur within a processing of KYC documents by our managers.
I suggest you try the chat operator or just wait a bit for support to respond. With luck, the operator will engage in conversation with you:
Could you please try the chat out and then let me know?
Αυτόματη μετάφραση: