Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοHeats Casino - γενική συζήτηση

Heats Casino - γενική συζήτηση

 από dcharlet05
|
819 προβολές 19 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Heats Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Το Attention Heats casino είναι το ίδιο καζίνο με το DEl ORO!

Δεν έχουν καμία έγκυρη άδεια. Δραπετεύω

Αυτόματη μετάφραση:

Warning this is a rogue casino!


After having a dispute with them they just changed their Terms of Use to prove me wrong. And try to do everything to avoid their mistakes despite my evidence.


Absolutely a red flag casino so you are warned!!


They also operate illegally in The Netherlands but wont tell you that. In fact they support iDeal and offer a Dutch Live support (both are mandatory in The Netherlands, only thing they miss is a Dutch casino license).

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

Το Attention Heats casino είναι το ίδιο καζίνο με το DEl ORO!

Δεν έχουν καμία έγκυρη άδεια. Δραπετεύω

Αυτόματη μετάφραση:

We have the information included in our review as well that these two casinos are related; you are right.

They operate under the Comoros (Anjouan Gaming) as of now.

Have you got any kind of experience from this casino, please?

Warning this is a rogue casino!


After having a dispute with them they just changed their Terms of Use to prove me wrong. And try to do everything to avoid their mistakes despite my evidence.


Absolutely a red flag casino so you are warned!!


They also operate illegally in The Netherlands but wont tell you that. In fact they support iDeal and offer a Dutch Live support (both are mandatory in The Netherlands, only thing they miss is a Dutch casino license).

I am really sorry that you have to go through this kind of experience, but your complaint resolver Dominika has explained everything in your complaint thread:

"Unfortunately, it’s not written that all your accounts in other casinos of the same owner will be blocked or self-excluded automatically. Please understand that if you self-exclude yourself from one casino it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites.

Do you have any supporting evidence that the casino has changed its terms and conditions?

Would you be so kind as to forward me the account closure requests that you sent to the casino? My email address is dominika.l@casino.guru.

Regrettably, we do not handle complaints related to licensing regulations and policies. While I understand your perspective, unfortunately, we are not in a position to provide assistance in this matter. Our role is that of an independent online casino database that acts as a mediator in resolving players' disputes. However, we lack the authority to enforce the legality of rules. If your aim is to seek a refund of lost deposits solely on the grounds that the casino lacks a valid license, we are unable to assist you. In each review, we provide users with license information, and it ultimately falls on each player to make an informed decision regarding their choice of casino."

Please provide your reply to her whenever possible. We will keep an eye on this case until the end.

Romi

Αγαπητέ Romeo, μέρος των εξηγήσεων μου είναι στις προηγούμενες σελίδες! Τώρα δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω εδώ, αφού έχω προσλάβει εξειδικευμένο δικηγόρο. Σας εύχομαι καλή μέρα. Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:

Another skamers casino , withdraw Fe 10% of the money wtffile

pamelapop9105

Hey, I see you have issues in more than one casino. With crypto withdrawals you obviously have to wait and deal with such things. Is this the first time this has happened to you? As long as it's such a small withdrawal I probably wouldn't mind so much but if it was a larger amount then it might be more unpleasant. 

Did you manage to withdraw despite the high fee?

stay away, fraud casino. if you win big they confiscate your money without any reason.

I have an open complaint for 2 months, casino gurus comlaint team says that they should give me back the 15000 they took from my account, but they only want to give me back 2000 as an compensation. they never admited that they treated me unfair and they stall my complaint.

pascal79

I see Kubo is very likely about to update the complaint. I got the feeling the casino was done talking to you. In any case, hold on, please. Let Kubo get back to you; perhaps he has some news available.


file Όταν ξεκίνησα ήμουν χαρούμενος και μπόρεσα να κερδίσω 900 ευρώ! Αλλά για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη, πρέπει να επαληθεύσετε την ταυτότητά σας, κάτι που είναι φυσιολογικό! Ασφαλίζεται εντός 48 ωρών! Λέγεται και αρκετές φορές στο τσατ ότι επιταχύνεται! Αλλά δεν γίνεται τίποτα! Μετά πέρασαν 52 ώρες και τίποτα! Έγραψα για υποστήριξη, καμία απάντηση! Τότε στο chat δεν παίρνεις απάντηση από την υποστήριξη!; Αλλά από εμάς τα κορίτσια! Μετά είπαν ότι τα κορίτσια δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, μόνο τη στήριξη!!! Ποιος είναι λοιπόν το στήριγμα τώρα!!!??? Ξέρω πολλά καζίνο αλλά ποτέ δεν είχα τέτοια σύγχυση και δηλώσεις που δεν ισχύουν! Το μόνο email που λαμβάνετε είναι αρχεία καταγραφής συνομιλιών! Απλώς αναβάλλεται αλλά δεν γίνεται τίποτα, δυστυχώς! Το καζίνο γράφει ότι σε περίπτωση παρόμοια με τη δική μου ο παίκτης θα πρέπει να γράψει στην υποστήριξη! Αλλά ποιος είναι αυτός αν δεν πάρεις απάντηση! Μόνο από τα κορίτσια στο τσατ που δεν είναι ούτε support όπως λένε! Δεν το είχα ποτέ σε κανένα καζίνο! Επαληθεύστε τον εαυτό σας πριν παίξετε γιατί δεν μπορώ να προβλέψω ποιο θα είναι το αποτέλεσμα! Διαφορετικά, το καζίνο θα ήταν υπέροχο!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
ferenzano

Hey, so you're still not verified, yes? Are you waiting for your documents to be checked now? If it was the weekend I would give it some more time, although I can see that I would get quite lost in it, who should I write to when they speak in the live chat quite vaguely. 

However, I would not be skeptical and since this is an important process try to stay calm and see what happens next. You know that if nothing moves, you can let us know and we will try to help you.

Do you think you can hold out?🙂

filefilefilefilefile Γεια σου Jaro! Άνοιξα μια θήκη, μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα σχετικά! https://de.casino.guru/heats-casino-die-auszahlung-des-spielers-verzogert-4 Είναι όλα λίγο μπερδεμένα! Γιατί παίρνεις διαφορετικές απαντήσεις στις ερωτήσεις! Το Σαββατοκύριακο λένε ότι είναι λόγω του μεγάλου αριθμού νέων παικτών! Μετά σήμερα ρώτησα για τις εργάσιμες μέρες και τώρα αυτός είναι ο λόγος κλπ. Επίσης με ενδιαφέρουν πληροφορίες για πελάτες παικτών! Αν είναι έτσι, θα πρέπει να λέει εργάσιμες ημέρες! Ή θα έπρεπε να κοινοποιηθεί έτσι στο chat! Ευχαριστώ και με χαιρετισμούς, Jaro! Και όπως είπα δεν παίρνεις απάντηση από support!!!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
ferenzano

I would also say that it should be clearly and understandably communicated so that the player knows what is going on. If it's still something else I wouldn't have a good feeling but let's wait for the verification. It will be important for it to be successful because without it you can't get the money out. 

If there is a problem, your complaint will hopefully solve it. 

If you hear anything new, please let me know because I'm quite interested in how it turns out.

Good luck.☘️

Ευχαριστώ, όλα είναι ξεκάθαρα! Με εκτίμηση!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Jaro, κάτι ακόμα! Άλλη μια ενημέρωση! Τώρα λένε ότι: Η ομάδα συμμόρφωσής μας δεν είναι ακόμη διαθέσιμη και οι ώρες λειτουργίας του Σαββατοκύριακου επηρεάζουν τη διαδικασία επαλήθευσης. Αν και μου είπαν σήμερα το πρωί ότι δεν υπάρχει ομάδα συμμόρφωσης το Σαββατοκύριακο!!! Και πριν από αυτό, ήταν τόσοι πολλοί παίκτες! Άρα η ομάδα δεν είναι διαθέσιμη τις Δευτέρες, ούτε τις εργάσιμες! Στόχος τους είναι να στοιχηματίσουν τα χρήματά μου, με συμβουλεύουν να το κάνω!!! Δείτε στιγμιότυπο! Αγαπητέ Jaro, ξέρω πολλά καζίνο αλλά δεν το είχα ξαναπεί!!!??? Στη συνέχεια έγραψε το εξής: Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το RTP μας - είναι το καλύτερο της χρονιάς!


Έχουμε παίκτες που κερδίζουν διπλά, πέντε φορές και ακόμη και δέκα φορές το υπόλοιπό τους ανά περίοδο


Και επίσης βλέπω ότι έχετε ήδη πάρει μια γεύση και έχετε ήδη ξεκινήσει με τεράστια κέρδη 😄 filefile

Αυτόματη μετάφραση:

Εκσυγχρονίζω! Είμαι επαληθευμένος! Η μέγιστη ανάληψη για νέους παίκτες είναι 1.000 ευρώ! Ωστόσο, υπάρχει χρέωση! Δείτε τις εικόνες! Πρέπει να κάνετε αναβάθμιση σε VIP για να κάνετε ανάληψη άλλων ποσών. Τα υψηλότερα ποσά εξαρτώνται από το πόσα καταθέτετε! Έλαβα τα χρήματα αμέσως μέσω Skrill! Με εκτίμηση, Jaro! file

Αυτόματη μετάφραση:
ferenzano

Well done, I'm delighted. As for the fee, I see it was €20, which is not terrible. You got the money pretty quickly after you were verified which is nice.

So are you going to stay here?😉

Ναι, θα το κάνω και σας ευχαριστώ για τη συνεργασία! Έχω ήδη αφήσει κριτικές στο Casinoguru και θα συνεχίσω να το κάνω! Καλή σας μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
ferenzano

We truly appreciate that. 😉

And surely come back whenever you'd like to tell us about any experience with this or other casino.


Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα