ΦόρουμΚαζίνοHappy Hugo Casino - γενική συζήτηση

Happy Hugo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
2843 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Happy Hugo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Δημοσίευση από Radka διαγράφηκε
πριν από 1 έτος

Hello Das Happy Hugo δεν θέλει να πληρώσει τα κέρδη μου!

Αυτόματη μετάφραση:
can_fuerlinger
πριν από 1 έτος

Despite the casino's rating, what makes you think that please?

Share more details, because maybe the situation can be easily solved.

πριν από 1 έτος

Η κατάθεση που έγινε, αφαιρέθηκε επίσης από τον λογαριασμό, αλλά δεν έλαβε ποτέ χρήματα που πιστώθηκαν. Είπε μετά από 72 ώρες ότι τα χρήματα θα πιστωθούν στον λογαριασμό ή τον λογαριασμό μου. Δεν έγινε κανένα από τα δύο, τώρα θέλουν λίστα συναλλαγών από εμένα. Επειδή ήταν μόνο 20€ κατάθεση, τους είπα να κρατήσουν τα χρήματα και να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Το οποίο φυσικά λειτουργεί μόνο μέσω email.


Μείνετε μακριά από το καζίνο. Εκτός από την κατάθεση, ήταν μια ακριβή και πολύ σύντομη διασκέδαση.

Αυτόματη μετάφραση:
ScamFever
πριν από 1 έτος

That's just bad...

Thank you for taking the time to share your experience!

Could you just add what payment option you used, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


η πληρωμή έγινε μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας. Έλαβα μια ειδοποίηση άμεσης χρέωσης από την τράπεζά μου μετά την ολοκλήρωση της πληρωμής. Η μέθοδος χρησιμοποιήθηκε πριν και δυστυχώς ξανά μετά, με επιτυχία σε αυτό το καζίνο.


Είναι κρίμα που υπάρχουν τόσα μαύρα πρόβατα σε αυτόν τον κλάδο. Επομένως, η ανοχή μου για κακή εξυπηρέτηση δεν υπάρχει πλέον. Ειδικά όσον αφορά την πληρωμή και τον επακόλουθο χειρισμό από το καζίνο, χρειάστηκε να κάνω αυτήν την εμπειρία αρκετές φορές τον περασμένο χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
ScamFever
πριν από 1 έτος

Well said - any additional comment from my side would be unnecessary.

I wish you a lucky day!

πριν από 1 έτος

file Μόλις συνδέθηκα. Έλαβα ένα email με μπόνους. λες ότι είναι κλειστό. Ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 έτος

According to our latest information from affiliates, the casino should be closed. However, I also got to the site, so thank you for the details and I will pass them on to our data team who will look into it and update the new casino info. 

Anyway, have you had any experience with this casino ? If so, can you let us know what it is. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια, όχι, καλύτερα να μην είχα πληρώσει τότε. lg

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 1 έτος

Hello.

I think it's wise, despite the question of accessibility, I'd like to point out that the casino was "closed" with a low safety index - it's worth mentioning,..

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα