ΦόρουμΚαζίνοGratoWin Casino - γενική συζήτηση

GratoWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Fernandom2
|
6347 προβολές 32 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

πήραν 550 ευρώ το λες κανονικό. είναι τα λεφτά της μητέρας μου που κέρδισε ο τζόγος, δεν έχουν δικαίωμα να κρατήσουν τα χρήματα γιατί δεν είναι πια δικά τους, το λες φυσιολογικό; σε εκείνο το σημείο κάνετε έναν κανονισμό ότι μπορούν να μας κλέψουν τα κέρδη όπως θέλουν. Είναι εύκολο να ξεπληρώσω τα 20 ευρώ με τα οποία άρχισε να παίζει η μητέρα μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Not saying that this is normal, just saying that also players need to stick to the terms of every casino, so we can call the game fair, I could say. You got the precise explanation of everything in your complaint, as well.

maurizioandreolla
πριν από 6 μήνες

There is no need to spread the posts all over the forum, please. Let's stay in this official thread, if possible. Thank you.

Jaro
πριν από 6 μήνες

γεια πάνω κάτω το ίδιο συνέβη και σε μένα. Εδώ μιλάμε για κλοπή, δεν υπάρχει κανονισμός που να σας εξουσιοδοτεί ως καζίνο να πάρετε πίσω τα χρήματα που κερδίσατε χωρίς να χρησιμοποιήσετε μπόνους. Εδώ υπάρχει πολύ σοβαρό αδίκημα υπεξαίρεσης. Όταν παραβιαστεί ο κανονισμός, το προφίλ του παραβάτη διαγράφεται αλλά τα χρήματα που κερδήθηκαν επιστρέφονται επειδή είναι χρήματα του νικητή, που κερδήθηκαν χωρίς να χρησιμοποιηθούν μπόνους. Αυτό είναι κλοπή, οπότε ας ενωθούμε να ρωτήσουμε πότε πρέπει. Στο μεταξύ άρχισε η καταγγελία. Το κάνουν επίτηδες για να κλέψουν χρήματα. Στην περίπτωσή μου, έπαιξα με το όνομα και το επίθετο της μητέρας μου και όταν ήθελαν το έγγραφο κατάλαβαν ότι είχα 2 προφίλ ανοιχτά αλλά με ένα μόνο ΑΤΜ. Η επιταγή έπρεπε να γίνει ανάντη όταν άρχισα να παίζω και όχι όταν έπρεπε να μαζέψω τα χρήματα των 550 ευρώ που κέρδισαν με κατάθεση μόνο 20 ευρώ με ώρες και ώρες παιχνιδιού. Αν πάω λοιπόν στα δικαστήρια θα ζητήσω και χρήματα για τον χρόνο που χάθηκε άσκοπα

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
maurizioandreolla
πριν από 6 μήνες

Hi, I saw that you filed a complaint, but Tomas explained it quite well, as well as attached the Terms and Conditions. You broke the rules of the casino and that's why your money was withdrawn. If you won it by dishonesty, then I don't think the casino should keep the money in your account. If you had done it at any other casino it would have been the same. That's why you should always have everything in your name as your account, payment method and everything else. 

I'm afraid we can't help you in this situation. 🙁

Jaro
πριν από 6 μήνες

αλλά τι ανεντιμότητα; Απλώς έβαλα το όνομα και το επίθετο της μητέρας μου. Δεν έκλεψα τίποτα. Τέλος πάντων θα ζητήσω και από τον δικαστή ηθική και υλική αποζημίωση για τον χρόνο που χρειάστηκε, πάμε γύρω στα 5000 ευρώ

Τα έχω ήδη παρουσιάσει όλα στον δικηγόρο

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Θέλω αυτά τα χρήματα στην κάρτα μου γιατί είναι η περίοδος των χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

αλλά τι ανεντιμότητα; Απλώς έβαλα το όνομα και το επίθετο της μητέρας μου. Δεν έκλεψα τίποτα. Τέλος πάντων θα ζητήσω και από τον δικαστή ηθική και υλική αποζημίωση για τον χρόνο που χρειάστηκε, πάμε γύρω στα 5000 ευρώ

Τα έχω ήδη παρουσιάσει όλα στον δικηγόρο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

I will be glad if you share the result with us since you say that you have referred it to a lawyer. I personally think you broke the rules that are in every casino and this particular one is probably one of the most basic. All documents, payment methods, cards must be in your name and not in someone else's name. 

I'm not sure what more I could say to you about this, because everything was explained sufficiently in the complaint.

I will keep my fingers crossed for you, although I don't think it will be easy in your situation. 

πριν από 5 μήνες

Χρησιμοποίησα το μπόνους 50 περιστροφών χωρίς κατάθεση, κατάφερα να αποσύρω κάτι αφού έκανα την ελάχιστη κατάθεση, αλλά από την άλλη η ανάληψη δεν ήταν μεγάλη. Δυστυχώς, για να κάνετε ανάληψη χρημάτων, πρέπει να πληροίτε τις προϋποθέσεις που συνάντησα για πρώτη φορά.

Μετά την αναστροφή των κεφαλαίων μπόνους, μεταφέρθηκαν στο υπόλοιπο μετρητών. Και εδώ αποδείχθηκε ότι για την ανάληψη χρειάζεστε πόντους επιβράβευσης που κερδίζετε παίζοντας στο καζίνο χρησιμοποιώντας κεφάλαια από το υπόλοιπο μετρητών σας. Η υποστήριξη στο chat παρείχε πληροφορίες ότι για κάθε στοίχημα 10€ παίρνετε 1 βαθμό, ενώ κάθε 2 πόντους σας επιτρέπει να κάνετε ανάληψη 1€.

Από ό,τι καταλαβαίνω, αυτή η προϋπόθεση για πόντους επιβράβευσης ισχύει και όταν κάποιος καταθέτει τα χρήματά του και δεν χρησιμοποιεί μπόνους. Έτσι, για παράδειγμα, εάν ένας παίκτης καταθέσει 10€, πρέπει να τα παίξει 20 φορές για να μπορέσει να τα αποσύρει. Συνολικό στοίχημα 200 €, το οποίο θα σας δώσει 20 πόντους επιβράβευσης και στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε ανάληψη των 10 €. Επιπλέον, ένας τέτοιος τζίρος 100% μετράει μόνο όταν παίζετε κουλοχέρηδες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτές οι συνθήκες παιχνιδιού είναι οι πιο δύσκολες που έχω δει ποτέ.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Damio
πριν από 5 μήνες

Hi, I haven't heard of such conditions for a long time to tell you the truth and I find them totally unfair. So in your situation, you can't continue to withdraw any more money, can you? If you make a withdrawal, do you get the loyalty points deducted according to the amount of the withdrawal or do you always keep them ? Anyway, such a big rollover to withdraw money that belongs to you is nonsense in my opinion. 

If you have cash in your account, I would probably lodge a complaint and try to resolve it with our team. I'm not saying it has to work, but it's worth a try at least. 

If you are interested, you can do so here on this link.

Do you think you'll go for it? 🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

I played slots until the number of loyalty points was twice the current cash balance. I withdrew everything from this casino, the withdrawal to the e-wallet along with KYC took 4-5 business days. So I don't need to file a complaint.

The loyalty points needed for withdrawal are valid for the current month. This information is mentioned in the Banking section and there in Cashout Policy:

  • The amount of payout is dependent on the VIP level reached and the accumulated points for the respective month based on real money bets for the period.
  • The accumulation of points starts at the beginning of each month. If not used within the respective month, the previously collected points will be automatically reset.

There is also a table and if someone has a Entry account level, without loyalty points, their maximum possible withdrawal is 0.

So it doesn't look good. If someone wants to play there using their own funds, but knows about such conditions, they will definitely choose another casino to play.



Damio
πριν από 5 μήνες

Thanks for clarifying the situation. 

To tell you the truth, I probably wouldn't play in this casino if there were such conditions, but on the other hand, it's good that they have mentioned it and therefore players know in advance and can decide whether they want to try it or not. 

Regarding the points, it's tough then and you really have to play in the casino quite a lot to be able to withdraw money. And I still don't want to know what would happen if you managed to record a bigger win. 

I guess this was the last time you visited this casino too, am I right ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

The first comments in this discussion contain information about the accumulation of loyalty points needed for withdraw, but without details. That's why I decided to write something more about what I learned. Of course, another player or someone from Casino Guru staff can check or ask Gratowin support about these conditions for confirmation.

Yes, you're right, it was the first time I played there, but also the last.

Damio
πριν από 5 μήνες

It's great that you shared this information that you found out because other players may come across it and they will definitely value this knowledge if it's not properly explained in the casino. We have mentioned something similar in the review, but it's not completely specified. 

Anyway, thank you again for trying to help other players with this and I hope there will be a better casino that will have more fair conditions in terms of withdrawals. 😉

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα