Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαράπονο για το καζίνο

Παράπονο για το καζίνο

7.002 προβολές 33 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω τέτοιο πρόβλημα που το καζίνο ακυρώνει τα κέρδη μου και δεν επιστρέφει τα χρήματα 900 hryvnia + καταθέσεις που έκανα για 900. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει, εδώ είναι το email μου [email protected]

Αυτόματη μετάφραση:
arin79125
πριν από 1 έτος

Hi, could you please describe your situation a bit more here on the forum ? Why did the casino cancel your winnings ? What happened ? 

Let me know and we will see if we can help you.

Jaro
πριν από 1 έτος

Εν συντομία για αυτήν την κατάσταση, έτσι ήταν τα πράγματα.

Έκανα καταθέσεις 900 UAH από την κάρτα ενός φίλου, επειδή είχε τα χρήματά μου στην κάρτα και ήταν παρών εκεί κοντά, οι καταθέσεις πέρασαν και ξόδεψα σχεδόν όλα τα χρήματα, αλλά στην τελευταία κατάθεση των 150 UAH κατάφερα να κερδίσω 1000 UAH, άφησα 100 UAH στο παιχνίδι και έβαλα 900 για ανάληψη.

Η απόσυρση έγινε εντός 24 ωρών. Στη συνέχεια, ο χειριστής υποστήριξης ζήτησε κάρτα και ούτω καθεξής, έδωσα όλες τις λεπτομέρειες. Μετά από άλλες δύο ώρες, η ανάληψη ακυρώθηκε εντελώς και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Ποντάρω ξανά στην ανάληψη, αλλά το καζίνο λέει ότι πρέπει να κάνετε ανάληψη μόνο στην κάρτα με την οποία έγινε η κατάθεση, οπότε αποσύρω σε αυτήν.

Μετά από όλους αυτούς τους χειρισμούς, τα κέρδη μου μπλοκάρονται. Επικοινωνώ με τον χειριστή υποστήριξης που απαντά στη συνέχεια.

Μας απαγορεύεται να κάνουμε ανάληψη σε κάρτα άλλου, στην οποία απαντώ.

Αλλά έκανα καταθέσεις όλο το βράδυ με αυτό, γιατί δεν απαγορεύτηκαν τότε;

Απαντάει, λοιπόν, έτσι λειτουργεί το σύστημα.

Και του λέω ότι μπορώ να σας προσκομίσω βίντεο από τον ιδιοκτήτη της κάρτας, ότι ήταν παρών και έδωσε άδεια για όλες αυτές τις ενέργειες.

Στο οποίο απαντά, θα σας επιστρέψουμε την κατάθεσή σας. Ευχαριστώ και τέλος.

Αποτέλεσμα - 900 από τις καταθέσεις μου - κέρδη 900

1800 πήγαν στο καζίνο και +150 μου επέστρεψαν την κατάθεσή μου😥😭



Αυτόματη μετάφραση:
arin79125
πριν από 1 έτος

I didn't ask one more important thing and that is, what casino is it please ? 

Regarding your situation, it is always necessary to have everything in your name and certainly not to deposit from a third party, as this is forbidden in most casinos. 

However, I would recommend that you file a complaint and our team would look into it and see what can be done. 

However, I wouldn't give it much chance, because in most casinos you wouldn't be able to handle such a situation. 

Click here and try to submit it and we'll see. 🤷‍♂️

πριν από 1 έτος

Κατάλαβα, καζίνο slottoking

Αλλά υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα με το καζίνο monoslot, κοιτάξτε, είχα το ίδιο πρόβλημα, είχα 3000 στον λογαριασμό μου, το παιχνίδι χάλασε και με έδιωξαν από τον λογαριασμό μου, το δίκτυο εξαφανίστηκε και τα χρήματα εξαφανίστηκαν τόσο από το υπόλοιπό μου όσο και από το παιχνίδι

Υπάρχουν στιγμιότυπα οθόνης και αλληλογραφία με τον χειριστή

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Βασικά, η κατάσταση ήταν έτσι, έπαιξα στον πάροχο EGT για πρώτη φορά, έκανα κατάθεση και κέρδισα 800, το παιχνίδι χάλασε και μετά την ανανέωση της σελίδας βλέπω 0 στο υπόλοιπο, δεν υπάρχουν χρήματα και στο παιχνίδι , νομίζω στο διάολο, μπαίνω σε άλλο παιχνίδι και συμβαίνει το ίδιο αλλά αυτή τη φορά το ποσό είναι ήδη περίπου 3000

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ως αποτέλεσμα, το καζίνο πήρε τις καταθέσεις μου και αυτό που κέρδισα, δεν επικοινώνησα πριν γιατί δεν ήξερα ότι ήταν δυνατό να αποδείξω ότι είχα δίκιο και να πάρω κάτι από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κατάλαβα, καζίνο slottoking

Αλλά υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα με το καζίνο monoslot, κοιτάξτε, είχα το ίδιο πρόβλημα, είχα 3000 στον λογαριασμό μου, το παιχνίδι χάλασε και με έδιωξαν από τον λογαριασμό μου, το δίκτυο εξαφανίστηκε και τα χρήματα εξαφανίστηκαν τόσο από το υπόλοιπό μου όσο και από το παιχνίδι

Υπάρχουν στιγμιότυπα οθόνης και αλληλογραφία με τον χειριστή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

sadly for us, I could not find the casino, yet luckily for you, I think you may at least try to submit a complaint against both casinos.

I suggest you try to get more familiar with the process by browsing this guide 👈.

Be prepared to be in close collaboration with the team, because the first step is to fully understand the situation. A bit tricky would be to prove your money had suddenly disappeared. Do you think you can provide your gaming history, please?

Also, sharing the casino's URL or inactive link would help a lot.


πριν από 1 έτος

Ως αποτέλεσμα, το καζίνο πήρε τις καταθέσεις μου και αυτό που κέρδισα, δεν επικοινώνησα πριν γιατί δεν ήξερα ότι ήταν δυνατό να αποδείξω ότι είχα δίκιο και να πάρω κάτι από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Honestly, I can't figure out how the previously described problem may result in voiding your balance.

May I know what was the last thing you discussed with the casino the last time you were in touch, please?

Have you ever explained what happened to you to the casino's support?

I'm only trying to figure out all the associated events.

So, please let us know.

Radka
πριν από 1 έτος

https://slotoking.ua/

Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το καζίνο, αν γράψετε στο email μου

[email protected] Θα σας στείλω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με τον φορέα υποστήριξης του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

ΒΟΗΘΕΙΑ πρέπει να μου εξηγήσεις πώς μπόρεσα να βρω ένα στοίχημα 300 ευρώ (κερδισμένο με πολύ κόπο) στο 20. Είχα το βέλος στα 20 σεντ σε κάποιο σημείο κατάλαβα ότι είχε μεταμορφωθεί σε 100 ευρώ και αντί να στοιχηματίσω 60 σεντς II βρήκε στοίχημα 300 ευρώ, προσπάθησα να ακυρώσω αλλά μάλλον ακύρωσε 20 σεντς γιατί τα 300 ευρώ έμειναν στο στοίχημα. Θέλω τα χρήματά μου πίσω γιατί αυτό λέγεται απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

https://slotoking.ua/

Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το καζίνο, αν γράψετε στο email μου

[email protected] Θα σας στείλω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με τον φορέα υποστήριξης του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Thanks for the link. So did you write to casino support what's going on and can they explain it to you ? Do you have any news or have you still not moved ?

Certainly if you still have an issue, I would file the complaint I sent you last time and our team will try to help you and investigate the whole situation. Do you think you'll go for it ? Your screenshots would be useful there too, because we are just admins on the forum and we don't deal with complaints.

Jaro
πριν από 11 μήνες

They refused my withdrawal because I bet in a way that gives me an unfair advantage. And could not extend and tell me how someone even does something like that. Then they said I broke a rule but couldn’t tell not tell me which rule I broke or where I could find these rules file

kadaz6789
πριν από 11 μήνες

Hey, I see you've already managed to file a complaint about this problem. 

Most of the time casinos just say things in general because they don't want the players to know how to get around it the next time. On the other hand, it's good that you came here and we will try to find out what happened and hopefully we will be able to clarify it more. 

Anyway, were you betting on sports or playing slots? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

Slots no different to how I normally play every time I would get trigger free spins I would bump my bet up and I got free spins on 20 dollar bet and won nearly 10 000. Then played few other games then went to withdraw on 11 007 and rejected within 5-10min

kadaz6789
πριν από 11 μήνες

Hopefully, our complaint team will be able to get in contact with the casino to find out everything regarding this issue.

Please let us know if there is any update.

kadaz6789
πριν από 11 μήνες

I know how you're feeling mate, they just don't like paying out when you win large amounts of money. I had $13000 AUD confiscated and was permanently blocked from my profile. Criminals.

πριν από 5 μήνες

καλησπερααα.λοιπον η καταγγελία μου αφορα την frumzi casino.κερδισα 500 ευρω απο δικα μου χρηματα δεν χρησιμοποίησα μπονους και μετα απο 3 μερες που δεν εχω λαβει τιποτα στον λογαριασμό μου συνεχιζω και παιζω με νεες καταθεσεις μου.σημερα προσπαθησα να μπω να παιξω και να ελεγξω την κατασταση της αναληψης μου και δεν με αφηνει να μπω ο λογαριασμός μου λενε ειναι παγωμενος.μιλησα με το live support και μου ειπανε οτι κλεισανε το καζινο τους αλλα παρολα αυτα η αναληψη μου θα διεκπεραιωθεί κανονικα.πηγα να μπω στην wazamba αλλα και εκει λεει παγωμενος λογαρισμος και στο live support μου λενε κλεισανε το καζινο.τρελο ετσι;πηγα να μπω και στη nomini και εκει παγωμενος λογαριασμός πηγα να μπω και στη leggiano και εκει παγωμενος λογαριασμος.δεν ξερω να εχουν καποια συσχέτιση μεταξύ τους που προφανώς και εχουν και μου κλεισανε τους λογαριασμούς μου.θελω να με βοηθησετε να παρω τα λεφτα μου γιατι ειναι κριμα εχω κανει αρκετες καταθεσεις και ειμαι σχετικα πιστη παίχτρια εχω ξανακερδισει καποια πιο μικρα ποσα που παλι με καθυστέρηση τα πηρε αλλα ποτε δεν μου κλεισανε ολους τους λογαριασμούς σε τοσα καζινο ενω τα κερδη μου δεν ηταν καν απο καποιο μπονους αλλα απο δικη μου καταθεση.

Martha1995
πριν από 5 μήνες

Good day to you, though given the circumstences It appears it hasn't been the best day ever. 🙁

I agree; it looks like the casino shared some details about your gaming account, which resulted in the account's closure. What truly complicates similar situations is that the casinos do not always explain why.

However, as long as they pay out your balance, I guess it could have been worse.

I think I spot a few other players from Greece with just closed accounts on those sites, which makes me think that this affiliate group restricts its services to players from Greece. Could be one of the explanations, right? However, it would be beneficial to receive confirmation directly from at least one casino.

Are you sure there was not a single email saying at least something more specific, please?

Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 5 μήνες

Μου ειπαν πως αποφάσισαν να διακοψουν την λειτουργία του καζινο και οταν τους ρωταω για την κατασταση της αναληψης μου μου λενε πως το οικονομικό τμημα αργει αλλα δεν μπορουν να δωσουν μια πιθανη ημερομηνία αλλα παρολα αυτα δεν μπορεις να βρεις το οικονομικό τμημα πουθενα να σου πει τι γινεται.ειναι γελοιο να μην μπορεις να παρεις τα κερδη σου η να περιμένεις εβδομαδες η και μηνες.εγω δεν ξερω αν θα τα παρω κιολας τελικα

1 2

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.