ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΠαράπονο για το καζίνο

Παράπονο για το καζίνο

πριν από 2 εβδομάδες από arin79125
|
718 προβολές 11 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 εβδομάδες

Γεια σας, έχω τέτοιο πρόβλημα που το καζίνο ακυρώνει τα κέρδη μου και δεν επιστρέφει τα χρήματα 900 hryvnia + καταθέσεις που έκανα για 900. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει, εδώ είναι το email μου arin79125@gmail.com

Αυτόματη μετάφραση:
arin79125
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, could you please describe your situation a bit more here on the forum ? Why did the casino cancel your winnings ? What happened ? 

Let me know and we will see if we can help you.

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Εν συντομία για αυτήν την κατάσταση, έτσι ήταν τα πράγματα.

Έκανα καταθέσεις 900 UAH από την κάρτα ενός φίλου, επειδή είχε τα χρήματά μου στην κάρτα και ήταν παρών εκεί κοντά, οι καταθέσεις πέρασαν και ξόδεψα σχεδόν όλα τα χρήματα, αλλά στην τελευταία κατάθεση των 150 UAH κατάφερα να κερδίσω 1000 UAH, άφησα 100 UAH στο παιχνίδι και έβαλα 900 για ανάληψη.

Η απόσυρση έγινε εντός 24 ωρών. Στη συνέχεια, ο χειριστής υποστήριξης ζήτησε κάρτα και ούτω καθεξής, έδωσα όλες τις λεπτομέρειες. Μετά από άλλες δύο ώρες, η ανάληψη ακυρώθηκε εντελώς και τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό του παιχνιδιού. Ποντάρω ξανά στην ανάληψη, αλλά το καζίνο λέει ότι πρέπει να κάνετε ανάληψη μόνο στην κάρτα με την οποία έγινε η κατάθεση, οπότε αποσύρω σε αυτήν.

Μετά από όλους αυτούς τους χειρισμούς, τα κέρδη μου μπλοκάρονται. Επικοινωνώ με τον χειριστή υποστήριξης που απαντά στη συνέχεια.

Μας απαγορεύεται να κάνουμε ανάληψη σε κάρτα άλλου, στην οποία απαντώ.

Αλλά έκανα καταθέσεις όλο το βράδυ με αυτό, γιατί δεν απαγορεύτηκαν τότε;

Απαντάει, λοιπόν, έτσι λειτουργεί το σύστημα.

Και του λέω ότι μπορώ να σας προσκομίσω βίντεο από τον ιδιοκτήτη της κάρτας, ότι ήταν παρών και έδωσε άδεια για όλες αυτές τις ενέργειες.

Στο οποίο απαντά, θα σας επιστρέψουμε την κατάθεσή σας. Ευχαριστώ και τέλος.

Αποτέλεσμα - 900 από τις καταθέσεις μου - κέρδη 900

1800 πήγαν στο καζίνο και +150 μου επέστρεψαν την κατάθεσή μου😥😭



Αυτόματη μετάφραση:
arin79125
πριν από 1 εβδομάδα

I didn't ask one more important thing and that is, what casino is it please ? 

Regarding your situation, it is always necessary to have everything in your name and certainly not to deposit from a third party, as this is forbidden in most casinos. 

However, I would recommend that you file a complaint and our team would look into it and see what can be done. 

However, I wouldn't give it much chance, because in most casinos you wouldn't be able to handle such a situation. 

Click here and try to submit it and we'll see. 🤷‍♂️

πριν από 1 εβδομάδα

Κατάλαβα, καζίνο slottoking

Αλλά υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα με το καζίνο monoslot, κοιτάξτε, είχα το ίδιο πρόβλημα, είχα 3000 στον λογαριασμό μου, το παιχνίδι χάλασε και με έδιωξαν από τον λογαριασμό μου, το δίκτυο εξαφανίστηκε και τα χρήματα εξαφανίστηκαν τόσο από το υπόλοιπό μου όσο και από το παιχνίδι

Υπάρχουν στιγμιότυπα οθόνης και αλληλογραφία με τον χειριστή

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Βασικά, η κατάσταση ήταν έτσι, έπαιξα στον πάροχο EGT για πρώτη φορά, έκανα κατάθεση και κέρδισα 800, το παιχνίδι χάλασε και μετά την ανανέωση της σελίδας βλέπω 0 στο υπόλοιπο, δεν υπάρχουν χρήματα και στο παιχνίδι , νομίζω στο διάολο, μπαίνω σε άλλο παιχνίδι και συμβαίνει το ίδιο αλλά αυτή τη φορά το ποσό είναι ήδη περίπου 3000

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Ως αποτέλεσμα, το καζίνο πήρε τις καταθέσεις μου και αυτό που κέρδισα, δεν επικοινώνησα πριν γιατί δεν ήξερα ότι ήταν δυνατό να αποδείξω ότι είχα δίκιο και να πάρω κάτι από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Κατάλαβα, καζίνο slottoking

Αλλά υπάρχει ένα άλλο πρόβλημα με το καζίνο monoslot, κοιτάξτε, είχα το ίδιο πρόβλημα, είχα 3000 στον λογαριασμό μου, το παιχνίδι χάλασε και με έδιωξαν από τον λογαριασμό μου, το δίκτυο εξαφανίστηκε και τα χρήματα εξαφανίστηκαν τόσο από το υπόλοιπό μου όσο και από το παιχνίδι

Υπάρχουν στιγμιότυπα οθόνης και αλληλογραφία με τον χειριστή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Hello,

sadly for us, I could not find the casino, yet luckily for you, I think you may at least try to submit a complaint against both casinos.

I suggest you try to get more familiar with the process by browsing this guide 👈.

Be prepared to be in close collaboration with the team, because the first step is to fully understand the situation. A bit tricky would be to prove your money had suddenly disappeared. Do you think you can provide your gaming history, please?

Also, sharing the casino's URL or inactive link would help a lot.


πριν από 1 εβδομάδα

Ως αποτέλεσμα, το καζίνο πήρε τις καταθέσεις μου και αυτό που κέρδισα, δεν επικοινώνησα πριν γιατί δεν ήξερα ότι ήταν δυνατό να αποδείξω ότι είχα δίκιο και να πάρω κάτι από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Honestly, I can't figure out how the previously described problem may result in voiding your balance.

May I know what was the last thing you discussed with the casino the last time you were in touch, please?

Have you ever explained what happened to you to the casino's support?

I'm only trying to figure out all the associated events.

So, please let us know.

Radka
πριν από 1 εβδομάδα

https://slotoking.ua/

Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το καζίνο, αν γράψετε στο email μου

arin79125@gmail.com Θα σας στείλω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με τον φορέα υποστήριξης του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

ΒΟΗΘΕΙΑ πρέπει να μου εξηγήσεις πώς μπόρεσα να βρω ένα στοίχημα 300 ευρώ (κερδισμένο με πολύ κόπο) στο 20. Είχα το βέλος στα 20 σεντ σε κάποιο σημείο κατάλαβα ότι είχε μεταμορφωθεί σε 100 ευρώ και αντί να στοιχηματίσω 60 σεντς II βρήκε στοίχημα 300 ευρώ, προσπάθησα να ακυρώσω αλλά μάλλον ακύρωσε 20 σεντς γιατί τα 300 ευρώ έμειναν στο στοίχημα. Θέλω τα χρήματά μου πίσω γιατί αυτό λέγεται απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

https://slotoking.ua/

Εδώ είναι ο σύνδεσμος για το καζίνο, αν γράψετε στο email μου

arin79125@gmail.com Θα σας στείλω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας με τον φορέα υποστήριξης του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Thanks for the link. So did you write to casino support what's going on and can they explain it to you ? Do you have any news or have you still not moved ?

Certainly if you still have an issue, I would file the complaint I sent you last time and our team will try to help you and investigate the whole situation. Do you think you'll go for it ? Your screenshots would be useful there too, because we are just admins on the forum and we don't deal with complaints.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα