ΦόρουμΚαζίνοGolden Billy Casino - γενική συζήτηση

Golden Billy Casino - γενική συζήτηση

πριν από 11 μήνες από G1994
|
3294 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 11 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Golden Billy Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 11 μήνες

I received 50 euro cashback ... I lost more than 700 - 800 euro in the last 2 days but that's gambling. Now im playing and i have in total 260 euro and ask how much wager left. They replied with 169.14 EUR then i played further. In total more than 400 euro but now i have 360 euro. I asked again how much wager. They replied still 169.14! I said you can see i played how is that possible. Simpel answer 169.14 is correct. A whole discussion. I keep playing and now have 250. I ask and how much now and STILLL 169.14. Now they replied i asked the team to check but can take a few days. It's litterly on purpose and the chat doesn't help at all. The said i see that you are playing but we can't do anything now.

G1994
πριν από 11 μήνες

Hello, it's quite strange what you're describing. Have you been playing games that count towards wagering since you still have the same amount to wager ? According to what you described the chat was not very helpful and so you will probably have to wait for relevant information before investigating. Therefore, would it be possible to be patient for a while and try to find out at what stage the investigation is ? If you learn something new you can let me know .

I'll be waiting. 

πριν από 11 μήνες

Yes, i played the same game and it was getting lower and suddenly nothing happened. I was chatting with them as well. They said we see that you play and its strange and they contacted somebody to revolve this case. I wagered WAYYY more than then remaning amountd. When they said 170 euro remaining i played more than 600 euro after.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
G1994
πριν από 11 μήνες

Yes, I understand, so obviously the casino will give you the relevant information when they have it too. If nothing has changed and no one has contacted you, let us know and we will try to help. So far, it looks like the casino is trying to find out why this situation occurred. 

πριν από 10 μήνες

Καλό απόγευμα.


Έκανα αίτημα ανάληψης Jeton για 1500 ευρώ στις 18 Δεκεμβρίου και απέτυχε. Από τότε τα χρήματα δεν έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό του καζίνο. Προσπαθώ να μπω στο chat, πατάω το κουμπί και δεν λειτουργεί. Έχω δοκιμάσει σε πολλά προγράμματα περιήγησης και στον υπολογιστή και ακόμα δεν μπορώ να μπω στο chat.


Έστειλα πολλά email χωρίς απάντηση. Δεν απαντούν ποτέ σε email. Θέλω απλώς τα χρήματα να επιστρέψουν στον λογαριασμό του καζίνο, ώστε να μπορώ να κάνω νέα ανάληψη αργότερα. Αλλά τα 1500 δεν θα επιστρέψουν στον λογαριασμό και δεν έχω τρόπο να τους μιλήσω 😪

file


Ευχαριστώ που με βοήθησες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Its very strange that its impossible to contact them. And also suddenly! I just try to close my account and its impossible. I hope you will get your money soon.

G1994
πριν από 10 μήνες

Καλημέρα.

Μπορείτε να μου στείλετε τον σύνδεσμο όταν συνδέεστε στην υποστήριξη αυτού του καζίνο για να δείτε αν μπορώ να συνδεθώ έτσι;

Απλώς δεν μπορώ ακόμα να το κάνω. Κάνω κλικ στην υποστήριξη και δεν γίνεται τίποτα. Δεν ανοίγει κανένα παράθυρο.


Μπορείτε να μου στείλετε τον σύνδεσμο προς το παράθυρο που ανοίγει όταν πατήσετε το κουμπί υποστήριξης;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
patesteves91
πριν από 10 μήνες

Hi, I read that you have a problem with the withdrawal and this time you can't even get into the chat and inform yourself. When did this problem occur ? Did the casino provide you with any alternative since you couldn't withdraw money via Jeton ? 

However, I noticed that you managed to file a complaint so our team will try to help you in your situation. Hopefully successfully. If you have any update, be sure to let us know. 

πριν από 10 μήνες

Συνέβη στις 18 Δεκεμβρίου. Από εκείνη την ημέρα δεν μπόρεσα να μπω στο chat ή να μιλήσω με κανέναν μέσω email, δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Έχω ήδη στείλει πολλά email στο support@goldenbilly.com ανεπιτυχώς.


Το καζίνο δεν μου απαντά ούτε μου προσφέρει καμία εναλλακτική και τα χρήματα από την αποτυχημένη ανάληψη δεν επιστρέφουν στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Έχω 1500 ευρώ που 'εξαφανίστηκαν', καθώς δεν τα έλαβα ούτε στον λογαριασμό μου στο jeton, ούτε είναι στον λογαριασμό του καζίνο. Εμφανίζεται μόνο η έρευνα με την κατάσταση 'αποτυχία'.


Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, καθώς δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν χειριστή και έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα.

Αυτόματη μετάφραση:
patesteves91
πριν από 10 μήνες

If you can't get any answers for more than a week, it was a good step to file a complaint. I definitely believe that it is not pleasant that the money has disappeared from your account and no one is responding to you, because the reason for which this whole situation has arisen would certainly be good to know.

However, we will now have to wait and see where our team gets to and hopefully it will be possible to help you. 

If you happen to get a reply from the casino to your emails, please don't hesitate to let me know. 

πριν από 10 μήνες

I have a new complain!

Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.

patesteves91
πριν από 10 μήνες

Did you had any contact with them or received your money?

πριν από 10 μήνες

Όχι. Εξακολουθώ να έχω το ίδιο πρόβλημα.

Δεν έχω λάβει τα χρήματα, η συνομιλία δεν λειτουργεί και κανείς δεν έχει απαντήσει σε email για πάνω από δύο εβδομάδες. Δεν έλαβα ποτέ καμία απάντηση μέσω email και έχω ήδη στείλει πολλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

I have a new complain!

Same thing as the other person they withdraws ALWAYS are approved within a few hours. Now its not approved after 3 days i e-mailed them with no response and their chat is shut down.

πριν από 10 μήνες

If you have anything new about the case, don't hesitate to add it to your complaint

But as for the withdrawal, you don't seem to know the reason since the casino doesn't answer you, why is that, am I right ? It would certainly be useful to know what is going on. 

However, our team is still trying to help and I saw that the ball is in the casino's court. So we'll see how this whole thing develops.

πριν από 8 μήνες

I've had my winnings unpaid for a long time now, but I can't get in touch with the person in charge of this casino.

Even through the license.


The company that runs this casino must operate several casinos such as rakoocasino and betsomnia.

Can you call them or give me the contact information for the payment department of the operating company?

andandjonnyx
πριν από 8 μήνες

Hello, according to what I can see, this casino is closed according to our review. You managed to play here and win money ? 

Regarding contacts, we can't provide them, so I can't help you with that. 

I was thinking of filing a complaint, but I don't know if that will do any good with the way things are at the moment. 

Anyway, the licensing authority hasn't gotten back to you with any response ? 

πριν από 8 μήνες

rakoocasino and betsomnia are the same management company.

Shouldn't they be held accountable instead?

andandjonnyx
πριν από 8 μήνες

I don't see that these two casinos have anything in common, they have a different owner and they are not sister casinos. And of course I don't think they should be affected in any way, since you had a problem in this particular casino and not in the others you mention. 

πριν από 8 μήνες

filefilefile

We know that all three casinos have the same owner and are sister casinos.

All by fairgame.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα