ΦόρουμΚαζίνοGizbo Casino - γενική συζήτηση

Gizbo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 ημέρες από Gehtdixhnixan
|
246 προβολές 7 απαντήσεις |
|
πριν από 3 ημέρες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Gizbo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 ημέρες

Ζήτησα να κλείσω το προφίλ μου στη συνομιλία στις 24 Νοεμβρίου 2024. Επειδή η ζωντανή συνομιλία δεν έχει τέτοια λειτουργία, ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε οριστικά χωρίς δυνατότητα ανάκτησης.


Το καζίνο απλώς αποφασίζει πάνω από τα κεφάλια των παικτών και μπλοκάρει αυθαίρετα λογαριασμούς χωρίς να μπορεί να τους ξεμπλοκάρει ξανά. Πρώτα το κατηγορούν στους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος με αυτό, μετά μου είπαν στο chat ότι απλώς είχαν μπλοκάρει το προφίλ μου αμετάκλητα μόνο και μόνο επειδή ζήτησα να το κλείσουν σε μια στιγμή απογοήτευσης. Προσωπικά, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο να πω για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 ημέρες

I have a complaint open right now here on CasinoGuru.

Basically, Be Warned.

You can follow all T&C of a NDB and be affected!

I won €4.00 off 50 sign up spins.

I won €40 after wager (max win 10X).

I deposited €10 and wagered the amount fully to verify my payment method.

I then FULLY verified my account.

I requested a withdrawal of €40.00

I decided to self exlcude while the balance was being withdrawn for personal reasons for a period of 6-Months.


They have informed me they won't pay out despite following all T&C.

They have said the 'Administrator' can alter T&C at anytime.

Now I'm being informed to wait 6-Months, Deposit an amount equal to my winnings and wager it 3X just to Withdraw the money!


(This term is only meant to come into effect on 10.6 of their terms if you claim "Repeated NDB"

I only claimed 1 NDB on sign-up)


I told them this, So they then informed me that the Administrator has right to Alter T&C!

That is not responsible and is a very Unfair Term to state..


I decided to ask them what happens if someone wins €1000 off a NDB, and they informe Me the same rule applies.. they have to deposit the same amount they win! That is Disgusting and very unfair.


Lastly, I asked them what happens if I decide to self exclude permanently..

They informed me any winnings in your cash balance from any bonuses will be considered Void/Cancelled if you self exclude before the withdrawal process is Finished!


That's it.. it should be blacklisted

That's a disgrace

πριν από 3 ημέρες

This term effects all bonuses, not just NDB.


So be warned that you can't withdrawal your winnings from any bonuses if you decide to self exclude during the withdrawal process!

file


I had made a 10€ deposit and wagered it, and they refuse my 40€ withdrawal.


Imagine if you win 1000s and decide to self exclude permanently for personal reasons after wagering your bonus.. your cash balance gets voided.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 ημέρες
πριν από 3 ημέρες

Ζήτησα να κλείσω το προφίλ μου στη συνομιλία στις 24 Νοεμβρίου 2024. Επειδή η ζωντανή συνομιλία δεν έχει τέτοια λειτουργία, ο λογαριασμός μου αποκλείστηκε οριστικά χωρίς δυνατότητα ανάκτησης.


Το καζίνο απλώς αποφασίζει πάνω από τα κεφάλια των παικτών και μπλοκάρει αυθαίρετα λογαριασμούς χωρίς να μπορεί να τους ξεμπλοκάρει ξανά. Πρώτα το κατηγορούν στους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος με αυτό, μετά μου είπαν στο chat ότι απλώς είχαν μπλοκάρει το προφίλ μου αμετάκλητα μόνο και μόνο επειδή ζήτησα να το κλείσουν σε μια στιγμή απογοήτευσης. Προσωπικά, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο να πω για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

In the meantime, sometimes there is a fine line as to what a player can mean by wanting to close an account. There are many cases where a player says this and often expresses gambling addiction. In such a case, I am not surprised if your account is closed so that you can't open it. 

In such cases it would be best if casinos had responsible gambling tools where you can set a break or similar. Alternatively, tell the casino next time you want to take a break and not close your account. Because if you say it like that, unfortunately, it can be explained in different ways. 

Anyway, did you have any money left or did you have 0 in your gaming account?

πριν από 3 ημέρες

I have a complaint open right now here on CasinoGuru.

Basically, Be Warned.

You can follow all T&C of a NDB and be affected!

I won €4.00 off 50 sign up spins.

I won €40 after wager (max win 10X).

I deposited €10 and wagered the amount fully to verify my payment method.

I then FULLY verified my account.

I requested a withdrawal of €40.00

I decided to self exlcude while the balance was being withdrawn for personal reasons for a period of 6-Months.


They have informed me they won't pay out despite following all T&C.

They have said the 'Administrator' can alter T&C at anytime.

Now I'm being informed to wait 6-Months, Deposit an amount equal to my winnings and wager it 3X just to Withdraw the money!


(This term is only meant to come into effect on 10.6 of their terms if you claim "Repeated NDB"

I only claimed 1 NDB on sign-up)


I told them this, So they then informed me that the Administrator has right to Alter T&C!

That is not responsible and is a very Unfair Term to state..


I decided to ask them what happens if someone wins €1000 off a NDB, and they informe Me the same rule applies.. they have to deposit the same amount they win! That is Disgusting and very unfair.


Lastly, I asked them what happens if I decide to self exclude permanently..

They informed me any winnings in your cash balance from any bonuses will be considered Void/Cancelled if you self exclude before the withdrawal process is Finished!


That's it.. it should be blacklisted

That's a disgrace

πριν από 2 ημέρες

Hi, it's quite unpleasant to get into a situation like this.

In such cases I would say that if a player wants to self-exclude and has a withdrawal, the casino should pay him if he hasn't broken anything and therefore close the account. But I know that not every casino can do that and I have seen exactly the same term a long time ago, that unless the player successfully passes the withdrawal, he can't even self-exclude. But they had it written in the Terms. So you didn't find it written anywhere? 

Nevertheless, when you opened a complaint, our team will take a look at the whole situation and evaluate how it is. 

Hopefully, it can be resolved and communicated and it will turn out well in the end.

If you have anything new, please let me know.

Jaro
πριν από 2 ημέρες

Ναι, αυτό είναι αλήθεια. Ωστόσο, μετά πήγα κατευθείαν σε άλλο καζίνο του παρόχου και ρώτησα γιατί δεν ήμουν σίγουρος αν θα μπορούσα να συνεχίσω να παίζω εκεί και γιατί με είχε μπλοκάρει η Gizbo.


Το άλλο καζίνο δεν μπόρεσε να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με αυτό, γι' αυτό επαλήθευσα τον λογαριασμό μου και ο λογαριασμός επαληθεύτηκε με επιτυχία. Στη συνομιλία μου είπαν ότι μπορούσαν να μου πουν ότι όλα ήταν εντάξει με τον λογαριασμό μου στο καζίνο.


Νομίζω ότι είναι ανόητο να μπλοκάρονται οι λογαριασμοί αυθαίρετα και ο παίκτης να μην μπορεί καν να πει αν έχουν αποκλειστεί σε όλες τις πλατφόρμες ή όχι. Τα καζίνο του παρόχου δεν πήραν ποτέ στα σοβαρά τα υπεύθυνα παιχνίδια. Είμαι εγγεγραμμένος στις Fresh, Lex και Legzo. Με κράτησαν να περιμένω για πάντα στο chat, μου έκαναν χίλιες προσφορές για να μείνω και ξαφνικά με απέκλεισαν σε αυτό το καζίνο παρόλο που ήθελα μόνο να κλείσω τον λογαριασμό μου; Αυτό δεν έχει νόημα. Τώρα βάζω αυτόν τον πάροχο στη μαύρη λίστα μου. Σίγουρα δεν καταθέτω άλλα χρήματα στα καζίνο και αν κερδίσω θα έχω προβλήματα γιατί θα αναφέρουν την απαγόρευση - είμαι πολύ σίγουρος γι' αυτό.

Είναι κρίμα γιατί μου άρεσε να παίζω σε άλλα καζίνο του παρόχου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 ημέρες
Αυτόματη μετάφραση:
Gehtdixhnixan
χθες

It is usually the case in casinos that even if they belong to the same owner, are sister casinos or have something in common, unless it is explicitly written in the Terms and Conditions that if you self-exclude, it applies to all casinos, it is not the case. It is common that you would always have to manually exclude yourself separately in each one if you wanted to.

However, in the future, I recommend to always name things as they are and if you just want a temporary break, you better communicate it directly. I know that in some casinos you can close your account and then reopen it, but it may work differently everywhere. Therefore, it is best to say what you want to do to avoid misunderstandings.

But I also understand that you are not comfortable with this and would rather move somewhere else. 

So good luck to you. ☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα