ΦόρουμΚαζίνοGet Lucky Casino - γενική συζήτηση

Get Lucky Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 4 εβδομάδες από daniflakk11
|
3021 προβολές 112 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Προσθήκη ανάρτησης
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Είσαι εκεί για 3 μέρες και ακόμα δεν λειτουργεί; Αλήθεια 3 μέρες;

Μου παίρνει πάρα πολύ, πουθενά δεν παίρνει τόσο πολύ!

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Δοκίμασες να γράψεις για να στηρίξεις; Δηλαδή, έχει περάσει πολύς καιρός.

Αυτόματη μετάφραση:
kenisjav
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, 3 μέρες είναι ήδη πάρα πολλές!

Το πρόβλημα είναι ότι στην υποστήριξη απαντούν όταν θέλουν!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

file Έχω ήδη βάλει 10% για να πάρω 7000mxn

τι είναι 700 mxn

Θα πρέπει λοιπόν να φαίνεται όπως στο στιγμιότυπο οθόνης μου; Το 700 δεν μειώθηκε ακόμα ή μέχρι να το εγκρίνουν;

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Γράψτε στην υποστήριξη άμεσα για να κινητοποιήσουν την απόσυρση μια για πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
kenisjav
πριν από 3 εβδομάδες

Το πρόβλημα με αυτό το στοιχηματικό οίκο είναι ότι το παίρνεις μόνο όταν θέλουν να μιλήσουν με την υποστήριξη, ή τουλάχιστον για μένα, δεν έχω την επιλογή αυτή τη στιγμή.

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Νομίζω ότι μέχρι να το εγκρίνουν, μου πήρε περίπου 4 ώρες για να το εγκρίνω, χρειάστηκαν 3 ημέρες, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη αλλά μόλις τους πω το πρόβλημα σταματούν να ανταποκρίνονται...

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Τέλος πάντων, για όλους τους ανθρώπους που το βλέπουν αυτό, νομίζω ότι πρόκειται για απάτη, έκανα λάθος που το εμπιστεύτηκα

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Αδερφέ, με ποιο παιχνίδι κέρδισες;

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, ακριβώς όταν μου συνέβαινε αυτό, όταν παραπονέθηκα για κάτι ή έκανα παράπονο για κάτι, σταμάτησαν να μου απαντούν ή απλά έκλεισαν το chat, κάτι που δεν είναι καλό να σε αποφεύγω με αυτόν τον τρόπο, επίσης, όπως σου είπα , 3 μέρες είναι ήδη πολύς χρόνος. Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να υποβάλετε την καταγγελία εδώ!

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Με 2 σωστούς μαρκαδόρους αδερφέ και εσύ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλημέρα σας γράφω από το Περού, το ίδιο συνέβη και σε εμένα, πρώτα μου ζήτησαν 3 καταθέσεις από το ελάχιστο των 35 USD, μετά το 10% της ανάληψης, και τουλάχιστον η ανάληψη είναι 600 ΗΠΑ, συνολικά 200 USD και έκανα ελάχιστη ανάληψη 600 USD, 3 μέρες σήμερα και τα χρήματα δεν εμφανίζονται στην κάρτα μου, την πρώτη μέρα τους έγραψα και μου είπαν ότι τα χρήματα αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό σε 2 με 3 ημέρες και αμέσως η συνομιλία ήταν κρυφή, κατάφερα να το διαβάσω κατά το ήμισυ, αργότερα Από τη δική μου IP η συνομιλία δεν εμφανίζεται πλέον ή αν εμφανίζεται ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μετά τη διαγραφή της, για να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Η συνομιλία λειτουργεί μόνο τα πρωινά. Αλλά πώς φαίνονται τα πράγματα... όλα είναι περίεργα

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Αδερφέ, δεν σου φαίνεται περίεργο που ο μόνος οίκος στοιχήματος που έχει αυτά τα παιχνίδια είναι αυτός;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Έχετε απόλυτο δίκιο, γι' αυτόν τον λόγο, αν ήταν αυτό που υποπτευόμαστε, ειδοποιήστε τους πάντες στο Guru για να μην πέσουν σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Αυτό ακριβώς μου συμβαίνει, διαγράφεται και το chat και δεν μπορώ να επικοινωνήσω!!!

αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα για να μας βοηθήσει

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Βλέπω ότι το casinoguru εξετάζει την υπόθεσή σας μέσω καταγγελίας, ας περιμένουμε πώς θα πάει η υπόθεσή σας, αύριο που δεν έχω απάντηση από την κατάθεση, θα κάνω το ίδιο, πρέπει και οι υπόλοιποι να συμμετάσχουμε κάνοντας παράπονα . Θα σας κρατάμε ενήμερους για το πώς τα πάτε αυτές τις μέρες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Αν πρέπει όλοι να υποβάλουμε μια καταγγελία για να κλείσουν τον ιστότοπο ή να κάνουν κάτι επειδή δεν είναι δίκαιο να ζητούν και να ζητούν πράγματα και να τυφλώνονται για να πληρώσουν σε κάποιον τα χρήματά του και να τον κάνουν να περιμένει χωρίς να του δώσει απάντηση ακόμη και μέσω συνομιλίας,

Ο καζίνογκουρού μου δεν έχει απαντήσει ακόμα αλλά υποτίθεται ότι θα απαντήσει σε 3 μέρες γι' αυτό στέλνω τις δοκιμές μου!!! Οπότε βλέπεις ότι δεν λέω ψέματα και όλα αυτά που μου συμβαίνουν!

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Τι ρόλο παίζει το Casino Guru σε όλο αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
matias18
πριν από 3 εβδομάδες

Το Casino Guru είναι αυτός που παρέχει τις πληροφορίες ενός καζίνο και του επιτρέπει να είναι αξιόπιστο ή όχι, επιτρέποντας στο καζίνο να λειτουργεί καλύτερα. Έχει επίσης άμεση επαφή με τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα