ΦόρουμΚαζίνοGet Lucky Casino - γενική συζήτηση

Get Lucky Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 4 εβδομάδες από daniflakk11
|
3017 προβολές 112 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Ελπίζω να μας ακούσουν και να κάνουν κάτι για εμάς γιατί δεν είναι δίκαιο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Τουλάχιστον μπορούμε να ενημερώσουμε άλλους ανθρώπους για αυτό το καζίνο, ταξινομώντας το ως μη ασφαλές.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

πριν από 3 εβδομάδες

file Αυτό που συνέβη ήταν αυτό που φανταζόμουν ότι θα γινόταν τώρα, άλλη μια πρόφαση, υπάρχουν 3 προφάσεις που μου δίνουν να κάνω ανάληψη, η μια μετά την άλλη, μου παίρνουν μόνο χρήματα και δεν με αφήνουν να βγάλω κάτι που είναι ήδη δικό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

If you didn't move anywhere and got nothing and just deposited, then I would go ahead and file a complaint. Do you think you can do it? 🤔

πριν από 3 εβδομάδες

Γεια σας, έκανα και τις 3 καταθέσεις 10% και το ενέκριναν ήδη αλλά ακόμα δεν βλέπω τα χρήματα στον λογαριασμό μου...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, did you also have to verify your account or do something else ? Do you mean that your withdrawals are accepted ? 

πριν από 3 εβδομάδες

Καλημέρα σας γράφω από το Περού, το ίδιο συνέβη και σε εμένα, πρώτα μου ζήτησαν 3 καταθέσεις από το ελάχιστο των 35 USD, μετά το 10% της ανάληψης, και τουλάχιστον η ανάληψη είναι 600 ΗΠΑ, συνολικά 200 USD και έκανα ελάχιστη ανάληψη 600 USD, 3 μέρες σήμερα και τα χρήματα δεν εμφανίζονται στην κάρτα μου, την πρώτη μέρα τους έγραψα και μου είπαν ότι τα χρήματα αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό σε 2 με 3 ημέρες και αμέσως η συνομιλία ήταν κρυφή, κατάφερα να το διαβάσω κατά το ήμισυ, αργότερα Από τη δική μου IP η συνομιλία δεν εμφανίζεται πλέον ή αν εμφανίζεται ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μετά τη διαγραφή της, για να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out. 

πριν από 3 εβδομάδες

Τι ρόλο παίζει το Casino Guru σε όλο αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino. 

However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case. 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Όχι, δέχτηκαν μόνο μετά την κατάθεση του 10%

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Η αλήθεια είναι ότι είναι ήδη πάρα πολλές μέρες, είναι πολύς καιρός τώρα, πουθενά δεν παίρνει 4 μέρες, με θυμώνει πολύ χαχα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Αδερφέ, πρέπει να είμαστε αληθινοί, είναι απάτη γιατί 1ον: το σταθερό σκορ που μας δίνουν είναι μόνο σε εκείνο το στοιχηματικό σπίτι που είναι το Lucky Get. 2ον: το στημένο αγώνα που λένε ότι είναι σκέτη απάτη για να καταθέσεις τα χρήματα προσπαθώντας να βγάλεις τα κέρδη σου. Χάρη στα σχόλια με έσωσε από όλα αυτά. Σας ευχαριστούμε, επομένως μην εγγραφείτε σε ψεύτικα κανάλια Telegram ή Discord. φά file

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11
πριν από 3 εβδομάδες

Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Τα έκλεισαν χαχαχα μου έκλεισαν το παράπονο χωρίς να το λύσουν χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Το ίδιο σκέφτομαι!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει καζίνο, ας ελπίσουμε σε λίγες μέρες να εφαρμόσει καζίνο ώστε να μετράει.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa
πριν από 3 εβδομάδες

Λοιπον ναι…

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Και τελικά δεν κατέθεσαν ποτέ τα χρήματα;


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Όχι τόσο μακριά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.

πριν από 3 εβδομάδες

Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα