Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGet Lucky Casino - γενική συζήτηση

Get Lucky Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από daniflakk11
|
19.833 προβολές 126 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...7
jpcontreraa

Ελπίζω να μας ακούσουν και να κάνουν κάτι για εμάς γιατί δεν είναι δίκαιο!

Αυτόματη μετάφραση:

Τουλάχιστον μπορούμε να ενημερώσουμε άλλους ανθρώπους για αυτό το καζίνο, ταξινομώντας το ως μη ασφαλές.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa

Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución

file Αυτό που συνέβη ήταν αυτό που φανταζόμουν ότι θα γινόταν τώρα, άλλη μια πρόφαση, υπάρχουν 3 προφάσεις που μου δίνουν να κάνω ανάληψη, η μια μετά την άλλη, μου παίρνουν μόνο χρήματα και δεν με αφήνουν να βγάλω κάτι που είναι ήδη δικό μου.

Αυτόματη μετάφραση:

If you didn't move anywhere and got nothing and just deposited, then I would go ahead and file a complaint. Do you think you can do it? 🤔

Γεια σας, έκανα και τις 3 καταθέσεις 10% και το ενέκριναν ήδη αλλά ακόμα δεν βλέπω τα χρήματα στον λογαριασμό μου...

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, did you also have to verify your account or do something else ? Do you mean that your withdrawals are accepted ? 

Καλημέρα σας γράφω από το Περού, το ίδιο συνέβη και σε εμένα, πρώτα μου ζήτησαν 3 καταθέσεις από το ελάχιστο των 35 USD, μετά το 10% της ανάληψης, και τουλάχιστον η ανάληψη είναι 600 ΗΠΑ, συνολικά 200 USD και έκανα ελάχιστη ανάληψη 600 USD, 3 μέρες σήμερα και τα χρήματα δεν εμφανίζονται στην κάρτα μου, την πρώτη μέρα τους έγραψα και μου είπαν ότι τα χρήματα αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό σε 2 με 3 ημέρες και αμέσως η συνομιλία ήταν κρυφή, κατάφερα να το διαβάσω κατά το ήμισυ, αργότερα Από τη δική μου IP η συνομιλία δεν εμφανίζεται πλέον ή αν εμφανίζεται ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μετά τη διαγραφή της, για να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.

Αυτόματη μετάφραση:

Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out. 

Τι ρόλο παίζει το Casino Guru σε όλο αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino. 

However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case. 

Jaro

Όχι, δέχτηκαν μόνο μετά την κατάθεση του 10%

Αυτόματη μετάφραση:

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Η αλήθεια είναι ότι είναι ήδη πάρα πολλές μέρες, είναι πολύς καιρός τώρα, πουθενά δεν παίρνει 4 μέρες, με θυμώνει πολύ χαχα.

Αυτόματη μετάφραση:

Αδερφέ, πρέπει να είμαστε αληθινοί, είναι απάτη γιατί 1ον: το σταθερό σκορ που μας δίνουν είναι μόνο σε εκείνο το στοιχηματικό σπίτι που είναι το Lucky Get. 2ον: το στημένο αγώνα που λένε ότι είναι σκέτη απάτη για να καταθέσεις τα χρήματα προσπαθώντας να βγάλεις τα κέρδη σου. Χάρη στα σχόλια με έσωσε από όλα αυτά. Σας ευχαριστούμε, επομένως μην εγγραφείτε σε ψεύτικα κανάλια Telegram ή Discord. φά file

Αυτόματη μετάφραση:
daniflakk11

Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Τα έκλεισαν χαχαχα μου έκλεισαν το παράπονο χωρίς να το λύσουν χαχα

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa

Το ίδιο σκέφτομαι!🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:

Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει καζίνο, ας ελπίσουμε σε λίγες μέρες να εφαρμόσει καζίνο ώστε να μετράει.

Αυτόματη μετάφραση:
jpcontreraa

Λοιπον ναι…

Αυτόματη μετάφραση:

Και τελικά δεν κατέθεσαν ποτέ τα χρήματα;


Αυτόματη μετάφραση:

Όχι τόσο μακριά.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλά παιδιά, με αυτό θα περιμένουμε 4 μέρες τα λεφτά και τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.

Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.

Αυτόματη μετάφραση:

We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.

1...3 4 5...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα