πριν από 8 μήνες
Ελπίζω να μας ακούσουν και να κάνουν κάτι για εμάς γιατί δεν είναι δίκαιο!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
0
Ελπίζω να μας ακούσουν και να κάνουν κάτι για εμάς γιατί δεν είναι δίκαιο!
I hope they listen to us and do something for us because it's not fair!
Ojalá nos hagan caso y hagan algo por nosotros porque no es justo!
Τουλάχιστον μπορούμε να ενημερώσουμε άλλους ανθρώπους για αυτό το καζίνο, ταξινομώντας το ως μη ασφαλές.
At least we can make other people aware of that casino, classifying it as unsafe.
Al menos podemos hacer que otras personas sean informadas de ese casino, clasificandolo como no seguro.
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Siiiii por lo menos pero ojalá mínimo nos den solución
Αυτό που συνέβη ήταν αυτό που φανταζόμουν ότι θα γινόταν τώρα, άλλη μια πρόφαση, υπάρχουν 3 προφάσεις που μου δίνουν να κάνω ανάληψη, η μια μετά την άλλη, μου παίρνουν μόνο χρήματα και δεν με αφήνουν να βγάλω κάτι που είναι ήδη δικό μου.
What happened was what I imagined would happen now, another pretext, there are 3 pretexts they give me to withdraw, one after another, they only take money from me and don't let me withdraw something that is already mine.
paso lo que me imagine que pasaría ahora otro pretexto, van 3 pretextos que me ponen para retirar, unos tras otro, solo me sacan dinero y no me dejan retirar algo que ya es mío.
Αν δεν κινηθήκατε πουθενά και δεν είχατε τίποτα και απλώς καταθέσατε, τότε θα προχωρήσω και θα έκανα καταγγελία. Πιστεύεις ότι μπορείς να το κάνεις; 🤔
If you didn't move anywhere and got nothing and just deposited, then I would go ahead and file a complaint. Do you think you can do it? 🤔
Γεια σας, έκανα και τις 3 καταθέσεις 10% και το ενέκριναν ήδη αλλά ακόμα δεν βλέπω τα χρήματα στον λογαριασμό μου...
Hello, I made the 3 deposits also 10% and they already approved it but I still don't see the money in my account...
Hola buenas, yo hice los 3 depositos tambien el 10% y ya me lo aprobaron pero aun no veo el dinero en mi cuenta…
Καλημέρα σας γράφω από το Περού, το ίδιο συνέβη και σε εμένα, πρώτα μου ζήτησαν 3 καταθέσεις από το ελάχιστο των 35 USD, μετά το 10% της ανάληψης, και τουλάχιστον η ανάληψη είναι 600 ΗΠΑ, συνολικά 200 USD και έκανα ελάχιστη ανάληψη 600 USD, 3 μέρες σήμερα και τα χρήματα δεν εμφανίζονται στην κάρτα μου, την πρώτη μέρα τους έγραψα και μου είπαν ότι τα χρήματα αντικατοπτρίζονται στον λογαριασμό σε 2 με 3 ημέρες και αμέσως η συνομιλία ήταν κρυφή, κατάφερα να το διαβάσω κατά το ήμισυ, αργότερα Από τη δική μου IP η συνομιλία δεν εμφανίζεται πλέον ή αν εμφανίζεται ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου μετά τη διαγραφή της, για να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους.
Good morning, I am writing to you from Peru, the same thing happened to me, first they asked me for 3 deposits of the minimum of 35 USD, then 10% of the withdrawal, and at least the withdrawal is 600US, in total 200USD and I made a minimum withdrawal of 600 USD, 3 days today and the money is not reflected on my card, the first day I wrote to them and they supposedly told me that the money is reflected in the account in 2 to 3 days and immediately the chat was hidden, I managed to half read that, later From my own IP the chat no longer appears or if it appears a millisecond after it is deleted, so as to not be able to communicate with them.
Buenos días le escribo desde Perú me pasó lo mismo, primero me pidieron 3 depósitos del mínimo de 35 USD, luego el 10% del retiro, y como mínimo el retiro es de 600US, en total 200USD e hice un retiro mínimo de 600 USD, 3 días con hoy y no se refleja el dinero en mi tarjeta, el primer día les escribí y me dijeron supuestamente que el dinero se refleja en cuenta de 2 a 3 días y inmediamente el chat se ocultó, logre a leer a medias eso, después desde mi propia IP ya no me aparece el chat o si aparece al milesegundo de borra, como para no poder comunicarnos con ellos.
Χμμ, έχει αρχίσει να μου φαίνεται αρκετά περίεργο, αφού 3 παίκτες ήδη περιγράφουν την ίδια εμπειρία. Προφανώς δεν θα έκανα άλλη κατάθεση και θα προσπαθούσα να δω αν θα πάρω την ανάληψη τώρα που μπήκες. Εάν δεν το κάνει και το καζίνο δεν απαντήσει ή σας αγνοήσει, φροντίστε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hmm, it's starting to seem quite strange to me, since 3 players are already describing the same experience. Obviously, I wouldn't deposit any more and I would try to see if I get the withdrawal now that you have entered. If it doesn't and the casino doesn't reply or ignores you, be sure to let me know and we'll try to help you out.
Γεια, είμαστε ουσιαστικά μεσολαβητής για τους παίκτες ως μέρος της καταγγελίας. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν όλα όσα χρειάζονται σχετικά με την απόσυρση και αν δεν το κάνουν μέχρι τότε, μαθαίνουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τον παίκτη και, στη συνέχεια, επικοινωνούμε με το καζίνο.
Ωστόσο, κάποιοι από αυτούς δεν επικοινωνούν μαζί μας και δεν βγαίνει πάντα τόσο καλά όσο θα ήθελαν οι παίκτες. Ελπίζω ότι αυτό δεν θα συμβεί.
Hi, we are basically a mediator for the players as part of the complaint. We give the casinos 14 days to sort out everything they need around the withdrawal and if they fail to do so by then we find out all the necessary information from the player and then contact the casino.
However, some of them do not communicate with us and it does not always work out as well as the players would like. I hope this will not be the case.
Όχι, δέχτηκαν μόνο μετά την κατάθεση του 10%
No, they only accepted after depositing 10%
Noo solo aceptaron luego de depositar el 10%
Η αλήθεια είναι ότι είναι ήδη πάρα πολλές μέρες, είναι πολύς καιρός τώρα, πουθενά δεν παίρνει 4 μέρες, με θυμώνει πολύ χαχα.
The truth is that there are already too many days, it is a long time now, nowhere does it take 4 days, it makes me very angry haha.
La verdad ya son demasiados días, es mucho tiempo ya, en ningún lado tardan 4 días, me da mucho coraje jaja.
Αδερφέ, πρέπει να είμαστε αληθινοί, είναι απάτη γιατί 1ον: το σταθερό σκορ που μας δίνουν είναι μόνο σε εκείνο το στοιχηματικό σπίτι που είναι το Lucky Get. 2ον: το στημένο αγώνα που λένε ότι είναι σκέτη απάτη για να καταθέσεις τα χρήματα προσπαθώντας να βγάλεις τα κέρδη σου. Χάρη στα σχόλια με έσωσε από όλα αυτά. Σας ευχαριστούμε, επομένως μην εγγραφείτε σε ψεύτικα κανάλια Telegram ή Discord. φά
Bro, we have to be real, it's a scam because 1st: the fixed score they give us is only in that betting house that is Lucky Get. 2nd: the match fixing that they say is pure fraud for you to deposit the money trying to get your profits. Thanks to the comments it saved me from all these things. Thank you, so don't join fake Telegram or Discord channels. F
bro hay que ser reales, es una estafa porque 1ro: el marcador fijo que nos dan solo estan en esa casa de apuestas que es Lucky Get . 2do: los arreglos de partidos que dicen es puro floro para que deposites el dinero intentando sacar tus ganancias . gracias a los comentarios me salve de todas estas cosas . gracias ,por eso no se unan a canales de telegram o discord falsos. F
Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Τα έκλεισαν χαχαχα μου έκλεισαν το παράπονο χωρίς να το λύσουν χαχα
They closed them hahaha they closed my complaint without resolving it haha
Me las cierran jajaja me cerraron mi queja sin resolverme jaja
Το ίδιο σκέφτομαι!🤷🏽♂️🤷🏽♂️
I think the same!🤷🏽♂️🤷🏽♂️
Pienso lo mismo!🤷🏽♂️🤷🏽♂️
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν έχει καζίνο, ας ελπίσουμε σε λίγες μέρες να εφαρμόσει καζίνο ώστε να μετράει.
What happens is that it does not currently have a casino, let's hope in a few days it will implement a casino so that it counts.
Lo que pasa es que ese no tiene casino actualmente, esperemos en unos días implemente un casino para que cuente.
Έχετε κάποια ενημέρωση από το καζίνο, ίσως; Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να επεξεργαστούν την πληρωμή πριν παρέμβουμε. Παρακαλούμε ενημερώστε μας για οποιαδήποτε νέα σχετικά με αυτό.
Have you got any update from the casino, perhaps? Usually we give casinos 14 full days to process the payment before we intervene. Please let us know any news regarding this.
Το χειρότερο είναι ότι δεν μπορούμε καν να ξεκαθαρίσουμε εδώ τι συμβαίνει σε κοινή θέα επειδή δεν είναι καζίνο άμεσα, οπότε πιστεύω ότι οι φίλοι του casino.guru θα πρέπει να υποστηρίξουν ώστε οι μελλοντικοί άνθρωποι να μην περάσουν το ίδιο πράγμα.
The worst thing is that we cannot even make it clear here what is happening in plain sight because it is not a casino directly, so I think that the friends of casino.guru should support so that future people do not go through the same thing.
Lo peor que ni aquí podemos dejar claro de lo que pasa a la vista porque no es un casino directamente, ahí creo que los amigos de casino.guru debería apoyar para que próximas personas no pasen por lo mismo.
Προσπαθούμε πάντα να υποστηρίζουμε τους παίκτες και είναι πολύ ωραίο εκ μέρους σας που νοιάζεστε. Ας ελπίσουμε ότι οι παίκτες σε αυτό το καζίνο θα διαβάσουν τις δημοσιεύσεις σε αυτό το νήμα, ώστε να μπορούν να ενημερωθούν για το τι συμβαίνει. Κάθε φορά που ένας πένσα υποβάλλει ένα παράπονο σχετικά με τα ζητήματα σε αυτό το καζίνο και αυτό το παράπονο δεν επιλύεται, θα μειώνει τον δείκτη ασφάλειας αυτού του συγκεκριμένου καζίνο. Μόνο έτσι μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό, πάντα με τη βοήθεια των παικτών.
We always try to support the players, and it is really nice of you, that you care. Hopefully players at this casino will read the posts in this thread, so they can be informed what is happening. Whenever a plyer files a complaint regarding the issues at this casino and this complaint will be unresolved, it'll lower the safety index of this particular casino. Only this way we can actually do something about it, always with the help of the players.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.