ΦόρουμΚαζίνοFairspin Casino - γενική συζήτηση

Fairspin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Anonymized284
|
19408 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Hey Casino Guru.... No solution from the Operator who didn't explain to me anything and just closed my complaint.... No refund was made.

They are liars as you can see in my complaint and even provide fake IP.

The debt on my credit was never credited like others people complaining, and they confess that I will never be paid because I'm french (screenshots)... Can someone help ?

Thank you

Tamera
πριν από 1 έτος

Hello Tamera,

Not surprised, it's Curacao. 🙁

As stated in the complaint - we're waiting for you to update us by providing the regulator's decision, so it would be best to send all you got from all concerned parties and update the complaint.

(quoting now: "As you have confirmed that the complaint has been submitted to the licensing authority, this complaint will now be closed temporarily while we await a decision from them.

Once the outcome of their investigation is known, this complaint will be reopened and we will proceed accordingly.")

Feel free to do so right here.

Thank you!

Radka
πριν από 1 έτος

Hi,

I don't understand, the operator didn't provide me anything, and Casino Guru know the casino was lying because of evidence provided, and now that I"'ve reopened the complaint they just closed it because the operator didn't do anything... I'm confused, and the casino which has 50 complaints (considering that this is a new casino its a lot) is still with a good notation from casino guru....


My complaint wasn't handle as it should

Tamera
πριν από 1 έτος

I see now. Well, once the authority decides in favor of the casino, there is nothing we can do about it.

As we all know, such authority is an official instance, despite our own opinions their word is kind of a law.

As far as complaints are not closed against the casino, the rating stays. The principle applied stays the same.

I wouldn't say it's a news casino, was established in 2018, so 50 complaints sound normal. You know the amount is not actually relevant, the complaints resolution is. Just a single one ended as unresolved in 2020.

file

πριν από 1 έτος

κατέληξα σε πολύ χαμηλότερο υπόλοιπο με το fair spin tfs token και δεν μου επέτρεψαν να βγάλω τα λεφτά μου ακόμα... ξέρει κανείς τι παίζει;;


Αυτόματη μετάφραση:
mauricioariel40
πριν από 1 έτος

I'd say the casino should explain. On the other hand, I'm not actually familiar with the token system, could you explain how it works? Could the lower value be the case for your trouble, perhaps? 🤔

I would certainly ask the casino if I were you.

Δημοσίευση από metashits διαγράφηκε από Jaro
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
Δημοσίευση από metashits διαγράφηκε από Jaro
Αιτία: Ανεπιθύμητα μηνύματα
Radka
πριν από 11 μήνες

wow 3 months ago Fiarspin had perfect reputation 9/10, lol thats such bs the fact they have so many complaints and u guys give them PERFECT grading is amazing

Δημοσίευση από Jaro διαγράφηκε
Δημοσίευση από Jaro διαγράφηκε
martint818
πριν από 11 μήνες

Hi, a casino's saftey index (rating) is not just a reflection of its complaints. Of course, it is part of the creation, but if you would like to know more about how we rate casinos and why they have the safety index they have, you can check out this guide: https://casino.guru/our-casino-reviews

Anyway, do you have a problem in this casino if you don't like something ? 

πριν από 10 μήνες

Ήρθα σε αυτό το καζίνο τυχαία και δεν μπορώ να παραπονεθώ... Έχω χρήματα στον λογαριασμό μου πριν μπορέσω να αποσυνδεθώ... 😄

Αυτόματη μετάφραση:
kameniktomas14
πριν από 10 μήνες

Λοιπόν, συνήθως δεν το ακούς πολύ συχνά 😀

Ευχαριστώ για τα θετικά σχόλια!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Έχει βιώσει κανείς το ίδιο;

Κατέθεσε χρήματα και έπαιξε, κέρδισε και ήθελε να κάνει ανάληψη. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου επικαλούμενος ότι είχα 2 λογαριασμούς;

Οι λογαριασμοί έχουν την ίδια διεύθυνση email και κωδικό πρόσβασης, οπότε σκέφτηκα ότι η σύνδεση ήταν στον ίδιο λογαριασμό.

Δεν ξέρετε πώς είναι δυνατόν να ανοίξετε έναν άλλο λογαριασμό με το ίδιο email καθώς ισχυρίζονται ότι κάθε email είναι μοναδικό και μπορεί να εγγραφεί μόνο μία φορά;

Επομένως, εύλογα θα έπρεπε να έχουν αναφερθεί στη σύνδεση στον υπάρχοντα λογαριασμό μου.

Τώρα ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών;

Αυτόματη μετάφραση:
Taina6
πριν από 10 μήνες

Hello there.

It is quite strange because I'm also convinced that normally you just can't create a second account using the very same email.

Did the casino, by chance, mention the same address before the main email domain rather than the same address in general?

For instance: thisisme68@gmail.com vs thisisme68@mail.com

Well, I'm glad you submitted the complaint without further delay. And I certainly hope we will get some answers very soon!

πριν από 10 μήνες

Το θέμα είναι ότι δεν κατάλαβα καν ότι υπήρχαν 2 διαφορετικοί λογαριασμοί;

Κανονικά δεν είναι καν δυνατή η εγγραφή νέου λογαριασμού με την ίδια διεύθυνση email, τότε συνήθως λέει ότι υπάρχει ήδη λογαριασμός με αυτήν τη διεύθυνση;

Καταλαβαίνετε τίποτα;

Τώρα που τους γράφω δεν απαντούν καν;

Παλιότερα όταν προσπάθησα να έχω μια λογική επικοινωνία μαζί τους, η μόνη απάντηση που έδωσαν ήταν ότι είχα παραβιάσει τους κανόνες έχοντας 2 λογαριασμούς. Όταν αργότερα ήθελα μια απάντηση για το πώς είναι δυνατό αυτό, πήρα μόνο την απάντηση ότι κάθε παίκτης έχει έναν μοναδικό λογαριασμό με 1 διεύθυνση email;

Δεν θέλουν να μου πουν πώς θα μπορούσε να συμβεί αυτό και πάνω από όλα δεν πληρώνουν τα κέρδη μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Taina6
πριν από 10 μήνες

From what you describe, it looks like the casino doesn't really want to talk to you. I also find it strange how it is possible to register the same email twice.

However, as Radka mentioned, it's good that you have filed a complaint, because our team will try to help you and look into the case in depth. The most sensible thing to do now is to wait for the casino to respond to you other than the same thing over and over again, or to see where the complaint goes. 

I hope that everything will be resolved eventually. 

πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα γράφω σε αυτόν τον χώρο όχι ως παράπονο αλλά μάλλον ως ξέσπασμα..... πριν από λίγο καιρό οι αναλήψεις σε τραπεζικούς λογαριασμούς ήταν άμεσες, από καιρό πριν έκαναν αρκετές μέρες... Είμαι σταθερός παίκτης, εγώ έχουν την παραπάνω από πλήρη επαλήθευση...... Το θεωρώ καλό Καζίνο, απλά πιστεύω ότι θα πρέπει να βελτιώσουν τον χρόνο απόσυρσης αν όλα είναι εντάξει. Επιτέλους περιμένουμε....

Αυτόματη μετάφραση:
Joaopedrobarroso
πριν από 8 μήνες

Oh, that's a shame...

Would you say some other methods are better than bank transfers in their current delayed state?

1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα