Έχει βιώσει κανείς το ίδιο;
Κατέθεσε χρήματα και έπαιξε, κέρδισε και ήθελε να κάνει ανάληψη. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου επικαλούμενος ότι είχα 2 λογαριασμούς;
Οι λογαριασμοί έχουν την ίδια διεύθυνση email και κωδικό πρόσβασης, οπότε σκέφτηκα ότι η σύνδεση ήταν στον ίδιο λογαριασμό.
Δεν ξέρετε πώς είναι δυνατόν να ανοίξετε έναν άλλο λογαριασμό με το ίδιο email καθώς ισχυρίζονται ότι κάθε email είναι μοναδικό και μπορεί να εγγραφεί μόνο μία φορά;
Επομένως, εύλογα θα έπρεπε να έχουν αναφερθεί στη σύνδεση στον υπάρχοντα λογαριασμό μου.
Τώρα ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος και δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών;
Has anyone experienced the same thing?
Deposited money and played, won and wanted to withdraw. They closed my account citing that I had 2 accounts?
The accounts have the same email address and password so I thought the login was to the same account.
Don't know how it is possible to open another account with the same email as they claim that each email is unique and can only be registered once?
So then they should reasonably have referred to logging into my existing account instead.
Now the account is blocked and I can't withdraw the winnings?
Är det någon som har råkat ut för samma sak?
Satte in pengar och spelade, vann och ville ta ut. De stängde mitt konto med hänvisning att jag hade 2 konton?
Kontona har samma mejladress och lösenord så jag trodde att inloggningen var till ett och samma konto.
Vet inte hur det kommer sig att det går att öppna ett till konto med samma mejl då de hävdar att varje mejl är unikt och kan bara registreras 1 gång?
Så då borde de rimligtvis hänvisat till att istället logga in på mitt befintliga konto.
Nu är kontot spärrat och jag får inte ut vinsten?
Αυτόματη μετάφραση: