Τότε μην χάνετε το χρόνο σας προσπαθώντας να αντιμετωπίσετε εάν δεν σας απαντήσουν, αυτό κάνουν αυτοί οι άνθρωποι εδώ, μπορούν να έρθουν σε επαφή με το καζίνο, να πάρουν το καζίνο για να το αποδείξουν ότι ανοίγετε δύο λογαριασμούς ίδιο email.
Then don't waste your time trying to deal with if they won't respond to you, thats what these people do here, they can get in touch with the casino, get the casino to prove it that you open up two accounts under the same email.
Χμ, είδα ότι είναι πολύ πιο περίπλοκη υπόθεση και αυτή τη στιγμή περιμένω την απόφαση της ρυθμιστικής αρχής , οπότε είμαι περίεργος πώς θα εξελιχθεί.
Τέλος πάντων, έχετε κάποια εμπειρία με αυτό το καζίνο ή όχι; 🙂
Hm I saw that it is quite a more complex case and currently waiting for the decision of the regulator, so I'm curious how it will develop.
Anyway, do you have any experience with this casino or not ? 🙂
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο το καζίνο δεν επαληθεύει έγγραφα. Αυτό γίνεται από την υπηρεσία τρίτου μέρους Sumsub. Και από την άλλη, το γεγονός ότι δεν έχουν αρκετό προσωπικό με ανησυχεί. εάν δεν μπορείτε να διασφαλίσετε τον κανονικό χειρισμό των προσωπικών δεδομένων των πελατών, τότε νομίζω ότι δεν πρέπει να ασχολείστε κατ' αρχήν με σοβαρά πράγματα.
It is worth noting that the casino itself does not verify documents. This is done by the third-party service Sumsub. And on the other hand, the fact that they don’t have enough staff worries me; if you can’t ensure normal handling of clients’ personal data, then I think you shouldn’t deal with serious things in principle.
Λοιπόν, θα προτιμούσα να δω ένα εργαλείο επαλήθευσης τρίτου μέρους ως ουδέτερο ή, αν θέλετε, δίκαιο τρόπο για να επαληθεύσετε τους λογαριασμούς νωρίτερα και χωρίς να καθυστερήσετε το προσωπικό του καζίνο, το οποίο μπορεί να επικεντρωθεί στον χειρισμό πληρωμών 🙂.
Αλλά αυτή είναι απλώς η γνώμη μου, και χαίρομαι που μοιραστήκατε τη δική σας.
Έχετε ίσως ιδέα εάν αυτή η έλλειψη ανθρώπων μπορεί να είναι απλώς προσωρινή;
Πιστέψτε με, είναι απλώς μια ειλικρινής ερώτηση.
Well, I'd prefer to see a third-party verification tool as a neutral or, if you like, a fair way to verify accounts sooner and without delaying casino staff, which may focus on handling payouts instead 🙂.
But this is just my opinion, and I'm glad you shared yours.
Do you perhaps have any idea whether this people shortage might be just temporary?
Believe me, it's just an honest question.
Λοιπόν, αυτό εννοούσα. Εάν αναθέσετε σε τρίτους μια τέτοια διαδικασία όπως ο έλεγχος εγγράφων σε τρίτο μέρος, αυτό σημαίνει ότι δεν ξοδεύετε χρόνο σε αυτό. Επομένως, βγάζετε μια τελική ετυμηγορία μόνο με βάση τα δεδομένα που σας παρείχε ο οργανισμός επαλήθευσης, η οποία δεν θα χρειαστεί πολύ χρόνο. Και επιπλέον, αν κοιτάξετε τη βαθμολογία της Fairspin στον ιστότοπό σας, είναι αρκετά υψηλή και θα ήταν αστείο αν μια τόσο αξιόπιστη εταιρεία έχει προβλήματα με το προσωπικό. Δεν το νομίζεις;
Well, that's what I meant. If you outsource such a procedure as checking documents to a third-party organization, this means that you do not spend time on this; therefore, you only make a final verdict based on the data that the verification organization provided you, which should not take much time. And besides, if you look at Fairspin’s rating on your website, it is quite high and it would be funny if such a reputable company has problems with staff. Don't you think so?
Σίγουρα είναι, νομίζω ότι ήταν απλώς μια ιδέα του τι μπορεί να κρύβεται πίσω από την καθυστερημένη επαλήθευσή σας και όχι ένα γεγονός.
Ωστόσο, συμφωνώ επίσης με αυτό που είπες και αν ανατέθηκε σε τρίτους σε κάποιον άλλο οργανισμό, το καζίνο θα είχε περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί, για παράδειγμα, με αναλήψεις.
Παρόλα αυτά, ακόμη και σύμφωνα με το παράπονό σας, καταφέρατε να επαληθεύσετε και να αποσύρετε τα χρήματα σε 2 ημέρες. Ωστόσο, πιστεύετε επίσης ότι δεν σας ήταν πολύ βολικό και σύμφωνα με εσάς θα μπορούσε να διαρκέσει ακόμα περισσότερο αν δεν είχατε κάνει τον κόπο.
Επομένως, η εύρεση ενός πιο γρήγορου καζίνο φαίνεται να είναι ένα επίκαιρο θέμα για εσάς ή κάνω λάθος;
It certainly is, I think it was just an idea of what might be behind your delayed verification and not a fact.
However, I also agree with what you said and if it was outsourced to some other organization, the casino would have more time to deal with, for example, withdrawals.
Nevertheless, even according to your complaint, you managed to verify and withdraw the money in 2 days. Yet, you also think that it was not very convenient for you and according to you it could have taken even longer if you had not made the effort.
So finding a faster casino seems to be a topical issue for you, or am I wrong ?
Δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για περισσότερο από 10 ημέρες. Νομίζω ότι είναι προφανές ότι αυτή δεν είναι κατάλληλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Χαχα 10 μέρες τι αστείο. αδερφέ εδώ και μέρες ξόδεψα αυτά τα χρήματα 10 φορές ήδη.
Δεν ανακατεύομαι με ιστότοπους που δεν με εξαργυρώνουν αμέσως.
extremecasino brangocasino yabbycasino και πολλά άλλα
Haha 10 days what a joke. bro in days id spend that money 10x already.
I don't mess with sites that don't cash me out instantly.
extremecasino brangocasino yabbycasino and alot more
Δεν κάνουν ανάληψη κεφαλαίων για περισσότερο από 10 ημέρες. Νομίζω ότι είναι προφανές ότι αυτή δεν είναι κατάλληλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο
They do not withdraw funds for more than 10 days. I think it’s obvious that this is not a suitable rating for this casino
не выводят средства больше 10 суток. думаю очевидно что это не подходящий рейтинг для данного казино
Γεια σας, σας έδωσε το καζίνο έναν λόγο για τον οποίο δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό εδώ, παρακαλώ; Παίξατε με το μπόνους;
Ωστόσο, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν τη διαδικασία ανάληψης, οπότε αν δεν συμβεί τίποτα, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Θα περιμένω απάντηση
Hi, did the casino give you a reason why you can't withdraw money ? Do you already have an account verified here, please ? Did you play with the bonus ?
However we give casinos 14 days to resolve the withdrawal process, so if nothing happens, you can file a complaint with us.
I'll wait for a reply
Γεια, δυστυχώς τα καζίνο έχουν πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι των παικτών που χάνουν τα χρήματά τους εδώ αργά ή γρήγορα. Είναι αλήθεια, αλλά δεν θα έλεγα από την αρχή ότι ένα καζίνο πρέπει να είναι απάτη.
Παρόλα αυτά, αν νιώθετε ότι δεν τα πάτε τόσο καλά και απλώς χάνετε χρήματα συνεχώς, είναι μάλλον καλύτερο να κάνετε ένα διάλειμμα και να μην παίξετε, ώστε να μην χάσετε άλλα χρήματα άσκοπα. Ή μήπως έχεις άλλη άποψη;
Hi, unfortunately casinos always have an advantage over players who lose their money here sooner or later. It's true, but I wouldn't say right from the start a casino has to be a scam.
Nevertheless, if you feel like you're not doing so well and you're just losing money all the time, it's probably best to take a break and not play, so you don't lose any more money unnecessarily. Or do you have another opinion ?
Παρατήρησα ότι απευθυνθήκατε σε περίπου δέκα παίκτες με αυτή τη φιλική σύσταση. Συγγνώμη για τους τρόπους μου, αλλά θα μπορούσατε να το υποστηρίξετε με ένα στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει τις επιτυχημένες αναλήψεις σας;
Ξέρεις, ο τζόγος είναι μια πολύ ανταγωνιστική βιομηχανία, και παρόλο που δεν έχω λόγο να μην σε πιστέψω, προτιμώ να είμαι στρέιτ. Οι παίκτες συνήθως δεν συμπεριφέρονται έτσι, επομένως η συνεργασία σας εκτιμάται.
Την τελευταία φορά που είδα τόσο υψηλό επίπεδο παρόμοιας αφοσίωσης, δεν δόθηκαν στιγμιότυπα οθόνης.
Εκτιμώ την κατανόησή σας και την υποστήριξη της διαφάνειας. 🙏
I noticed you addressed about ten players with this friendly recommendation. Pardon my manners, but could you support it with a screenshot showing your successful withdrawals?
You know, gambling is a very competitive industry, and even though I have no reason not to believe you, I prefer to be straight. Players usually don't act like this, so your cooperation is appreciated.
The last time I saw such a high level of quite similar engagement, no screenshots were provided.
I appreciate your understanding and upholding transparency. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.