Αυτό είναι το μήνυμα που μου δίνει συνέχεια το καζίνο: Έκανα την επαλήθευση με 2 φορές έγγραφα με τον λογαριασμό κοινής ωφέλειας με μια selfie και ακόμα δεν ήθελαν να μου δώσουν χρήματα μέχρι που τελικά μου μπλόκαραν τον λογαριασμό.
Αγαπητή Μπέτυ,
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το FairGo Casino.
Λάβαμε το email σας με τα συνημμένα, σας ευχαριστούμε. Δεν μπορέσαμε να ολοκληρώσουμε τη διαδικασία επαλήθευσης, καθώς το αντίγραφο των εγγράφων σας δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό.
Σας παρακαλούμε να τραβήξετε καθαρές ευανάγνωστες ψηφιακές φωτογραφίες του εγγράφου(ων) και του email:
- Μια φωτογραφία σας να κρατάτε την εναλλακτική ταυτότητα φωτογραφίας δίπλα στο πρόσωπό σας. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία της ταυτότητας φωτογραφίας σας είναι ορατά στην εικόνα.
Βεβαιωθείτε ότι ολόκληρη η κάρτα/έγγραφο είναι ορατή (κανένα τμήμα δεν πρέπει να κοπεί/κοπεί). Σημειώστε ότι μερικώς αποκομμένες/περικομμένες φωτογραφίες, δεν θα γίνουν δεκτές και θα οδηγήσουν σε καθυστερήσεις.
Για λόγους σαφήνειας, βεβαιωθείτε ότι τα έγγραφα είναι υψηλής ανάλυσης.
Ανυπομονούμε να ακούσουμε από εσάς.
Χαιρετισμοί,
Γκαστόν
Υπηρεσία επαλήθευσης καζίνο FairGo
Αγαπητή Μπέτυ,
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το FairGo Casino.
Λάβαμε το αίτημα πληρωμής 750 $. Για να συνεχίσουμε με την επεξεργασία του αιτήματος πληρωμής σας, χρειαζόμαστε ένα πρόσθετο έγγραφο επαλήθευσης για πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.
Το συντομότερο δυνατόν, σας παρακαλούμε να στείλετε τα ακόλουθα:
- Μια φωτογραφία σας να κρατάτε την ταυτότητά σας με φωτογραφία δίπλα στο πρόσωπό σας. Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία της ταυτότητας φωτογραφίας σας είναι ορατά στην εικόνα.
Αυτό είναι απαραίτητο για την επεξεργασία της πληρωμής σας. Μόλις ληφθεί και εγκριθεί το έγγραφο, το αίτημά σας θα σταλεί στο τμήμα πληρωμών για επεξεργασία.
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email ή συνομιλίας.
Χαιρετισμοί,
Sergio
Υπηρεσία επαλήθευσης καζίνο FairGo
Και το τελευταίο μήνυμα είναι:
Αγαπητή Μπέτυ,
Επικοινωνούμε μαζί σας από το FairGo Casino.
Μετά τον έλεγχο της τεκμηρίωσης που υποβλήθηκε, ο λογαριασμός σας δεν πέρασε τους εσωτερικούς μας ελέγχους ασφαλείας.
Έχει ληφθεί απόφαση για το κλείσιμο του λογαριασμού σας. Η απόφαση αυτή δεν θα ανακληθεί.
Σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας:
Σε περιπτώσεις δόλιας τεκμηρίωσης, ο λογαριασμός θα κλειδωθεί και όλα τα κέρδη ή/και τα μετρητά θα ακυρωθούν.
Σε περίπτωση που δημιουργηθεί ένας νέος λογαριασμός με το όνομά σας, θα κλείσει επίσης.
Χαιρετισμοί,
Ο Αλέξης
Ομάδα Ασφαλείας FairGo
This is the message that the casino keeps giving me: I did the verification with 2 times of documents with the utility bill with a selfie and they still didn't want to give me money until finally they blocked my account.
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your email with the attachments, thank you. We were unable to complete the verification process as the copy of your document(s) cannot be accepted.
We kindly ask that you take clear legible digital pictures of the document(s) and email:
- A picture of you holding the alternate Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
Please ensure that the entire card/document is visible (no portion should be cut off/cropped). Please note that partially cut off/cropped photos, will not be accepted and will result in delays.
For clarity, please ensure that the documents are of high resolution.
We look forward to hearing from you.
Regards,
Gaston
FairGo Casino Verification Service
Dear Betty,
Thank you for choosing FairGo Casino.
We have received your payout request of $750. In order for us to continue with the processing of your payout request, we require an additional verification document for added security measures.
At your earliest convenience, we ask that you send the following:
- A picture of you holding your Photo Identification next to your face. Please ensure that the details of your Photo Identification are visible in the picture.
This is needed before your payout can be processed. Once the document is received and approved, your request will be sent to the payments department for processing.
If you have any questions, please feel free to contact us via email or chat.
Regards,
Sergio
FairGo Casino Verification Service
And the last message is:
Dear Betty,
We are contacting you from FairGo Casino.
After reviewing the documentation submitted, your account did not pass our internal security checks.
A decision has been made to close your account. This decision will not be reversed.
As per our Terms and Conditions:
In cases of fraudulent documentation, account will be locked and all winnings and/or cash-ins will be voided.
In the event a new account under your name is created, it will also be closed.
Regards,
Alexis
FairGo Security Team
Αυτόματη μετάφραση: