Πιθανότατα επειδή η συνεργασία είναι απαραίτητη εάν θέλετε να σας βοηθήσει το Casino Guru. Είστε εξοικειωμένοι με το πώς λειτουργεί η «βοήθεια» μας; Επιτρέψτε μου να εξηγήσω:
" Βήμα 3 : Γράφουμε μια περιγραφή καταγγελίας για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τα πάντα καλά.
Βήμα 4 : Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο."
Αυτή τη στιγμή, προσπαθούμε να καταλάβουμε αν αυτό είναι κάτι για την Ομάδα Καταγγελιών. Παρακαλώ απαντήστε σε αυτό:
Δεν προσπαθήσατε να ελέγξετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις για να δείτε εάν υπάρχει μέγιστη εξαργύρωση για τέτοιου είδους πράγματα; Ή έστω να ρωτήσω το chat; Δεν θα έβρισκα τόσο παράξενη την κατάθεση αν ήταν κατάθεση επαλήθευσης, αλλά θα το έλεγχα και αυτό πριν βάλω χρήματα.
Εάν δεν μας βοηθήσετε να προσδιορίσουμε ποια όρια είχαν αντίκτυπο στο παιχνίδι σας και εάν η κατάθεση απαιτείται για την επαλήθευση της επιλογής πληρωμής, δεν θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε ιδιαίτερα. Που είναι και τα δύο αρκετά συνηθισμένα.
Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Most likely because cooperation is a must if you want Casino Guru to help you out. Are you familiar with how our "help" works? Let me explain:
"Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino."
At this moment, we are trying to understand if this is anything for the Complaint Team. Please respond to this:
Didn't you try to check the Terms and Conditions to see if there is a maximum cashout for this kind of thing ? Or even ask the chat ? I wouldn't find the deposit so strange if it was a verification deposit, but I'd check that too before I put money in.
If you do not assist us in determining which limits had an impact on your play and whether the deposit is required for payment option verification, we will not be able to assist you very much. Which is both quite common.
We shall wait for your response.
Αυτόματη μετάφραση: