Γεια σας, αφού προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη εδώ και πολύ καιρό, έχει επαληθευτεί ο λογαριασμός σας στο καζίνο; Εναλλακτικά, σας είπε το καζίνο γιατί δεν επιτρέπεται να κάνετε ανάληψη των κερδών σας; Έχετε προσπαθήσει επίσης να επικοινωνήσετε με το καζίνο ή είστε εντελώς χωρίς απάντηση;
Τέλος πάντων, καταφέρατε να ανοίξετε μια καταγγελία , κάτι που ήταν ένα καλό βήμα μιας και περιμένατε αρκετό καιρό για την απόσυρσή σας. Εάν θέλετε να μάθετε τι να περιμένετε από ένα παράπονο, μπορείτε να διαβάσετε αυτόν τον οδηγό .
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ότι όλα πάνε καλά και αν έχετε νέα, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
Hello, since you have been trying to withdraw for quite a long time, has your casino account been verified ? Alternatively, did the casino tell you why you are not allowed to withdraw your winnings ? Have you also tried to communicate with the casino or are you completely without an answer ?
Anyway, you managed to open a complaint, which was a good step since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal. If you would like to know what to expect from a complaint you can go through this guide.
I'll keep my fingers crossed that it all goes well and if you have any news, don't hesitate to let me know.
Αυτόματη μετάφραση: