Γεια, καταλαβαίνω ότι εάν έχετε πρόβλημα στο καζίνο, θα θέλατε να λάβετε μια απάντηση το συντομότερο δυνατό. Ωστόσο, η ομάδα μας χειρίζεται πολλά παράπονα, επομένως μερικές φορές δεν είναι δυνατό να λάβουμε άμεση απάντηση. Αυτός είναι ο σκοπός του χρονοδιακόπτη στην επάνω δεξιά γωνία της καταγγελίας σας, ο οποίος δείχνει πόσο χρόνο πρέπει να απαντήσει κάθε μέρος. Είναι πάντα μια εβδομάδα, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως σας έρθει κανείς.
Ωστόσο, όπως είπα, καταλαβαίνω ότι δεν είναι πιο ευχάριστο να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα με το καζίνο.
Αν μπορώ να ρωτήσω, ποια είναι τα προβλήματά σας εδώ;
Hi, I understand that if you have a problem in the casino you would like to get an answer as soon as possible. However, our team handles a lot of complaints so sometimes it's not possible to get an immediate response. That's what the timer at the top right of your complaint is for, which shows how long each party has to respond. It's always a week, so you don't have to worry about no one getting to you.
However, as I said, I understand that it's not more pleasant if you have to deal with the trouble with the casino.
If I may ask, what are your issues here?
Αυτόματη μετάφραση: