ΦόρουμΚαζίνοEvolve Casino - γενική συζήτηση

Evolve Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Kokoska15
|
6626 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Thanks for your answer,


Never has this proem accured. The withdraw is in process status but they wont cash it out since a week. I contacted the support multiple times and they tell me everytime that they sent a reminder to rhe relevant departement. For me, its unimaginable that you have so much withdraws that you canoot process mine since a week.

brixkay2
πριν από 7 μήνες

I'm sorry for this issue with the casino. I really hope it'll be solved soon. I actually do understand, that they can be overloaded by the withdrawals, considering how many players they play at the online casinos every day. You have to keep in mind, that it is always up to a human hands, and that we are all just a humans, as we say, and we can never know what can happen. I am referring to the fact, that the casino sometimes can find itself to be understaffed, as well. Do you get me?

lumlam465
πριν από 6 μήνες

Hi. Unfortunately we won't be able to help you with this, especially if the restricted games are clearly stated in the terms for the particular bonus. It is always better to read those beforehand, as we strongly advice every player to do, to prevent such issues.

lumlam465
πριν από 6 μήνες

Απόκο δεν πληρώνουν μεταγραφές;

Αυτόματη μετάφραση:
lumlam465
πριν από 6 μήνες

Έτσι, αν δεν πληρώσουν, γιατί να στοιχηματίσουν αν απλώς κλέβουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 6 μήνες

Είναι σωστό ότι τα μπόνους πρέπει να πληρούν ορισμένες προϋποθέσεις και να συμμορφώνονται με τους Κανονισμούς. Για να μπορέσετε να αποκτήσετε μπόνους με πραγματικά χρήματα και να μπορείτε να κάνετε Ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
trabajo3432
πριν από 6 μήνες

Indeed, thank you.👌🙂

πριν από 5 μήνες

Evolve casino Να είστε προσεκτικοί με αυτό το καζίνο. Μην κάνετε καταθέσεις εκεί. Τα πράγματα δεν είναι δίκαια. Χωρίς πληρωμές. Και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής. Μην παίζετε online. Απαγορεύεται το παιχνίδι με μη γερμανικές άδειες. Διαφορετικά κινδυνεύετε να καταγγελθείτε για παράνομο τζόγο. Πρόστιμα ακόμα και φυλάκιση.


Μην παίζετε στο evolve and Co. Cuarasou και τα καζίνο της Μάλτας illigaö

Αυτόματη μετάφραση:
lumlam465
πριν από 5 μήνες

Thank you for this warning. May I ask if you are talking from your own experience? Have you had any issues there, perhaps?

lumlam465
πριν από 5 μήνες

If you feel that you need any help from us, just let us know, please. We are always here to help.

Romi
πριν από 5 μήνες

Έχει γίνει πληρωμή πριν από 4 μέρες και λένε ότι θα πάρει άλλες 5 μέρες, πώς γίνεται;

Αυτόματη μετάφραση:
lumlam465
πριν από 5 μήνες

Unfortunately, I cannot answer this, as I do not work there. I just hope everything will be solved soon, and if not, let us know, please.

πριν από 2 μήνες

Γεια, χθες το βράδυ κέρδισα νόμιμα 480 ευρώ με κατάθεση 20 ευρώ και μπόνους 100% που είχα στοιχηματίσει και έκανα αίτημα ανάληψης γύρω στις 23:00 χθες το βράδυ.


Το Evolve casino ακύρωσε το αίτημα ανάληψης επειδή είχα ένα αίτημα ανάληψης 50 ευρώ από δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση που είχα κερδίσει εκείνη τη στιγμή, το οποίο είχε ήδη εγκριθεί και υποβληθεί σε επεξεργασία. Αυτό σήμαινε ότι είχα το δικαίωμα να καταθέσω 20 ευρώ, να εισπράξω τα κέρδη μου και να κάνω νέα αίτηση ανάληψης. Το Evolve casino λέει ότι επειδή κέρδισα 90 ευρώ με τις δωρεάν περιστροφές και μετά την ανάληψη των 50 ευρώ υπήρχαν ακόμα 40 ευρώ σε κέρδη στον λογαριασμό μου, δεν θα έπρεπε να είχα καταθέσει 20 ευρώ και επομένως τα κέρδη μου δεν θα ήταν θεμιτά, κάτι που είναι ανοησία . Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει το ποσό που ήταν στον λογαριασμό μου πριν από την κατάθεσή μου, επειδή ήξερα ότι θα αφαιρεθεί ούτως ή άλλως, καθώς τα 50 ευρώ ήταν τα μέγιστα κέρδη με τις δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση. Τα κέρδη μου χθες το βράδυ με την κατάθεσή μου των 20 ευρώ επιτεύχθηκαν όλα με το ποσό που είχα καταθέσει και επομένως ήταν νόμιμα κέρδη, παρακαλώ βοηθήστε.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Dude30
πριν από 1 μήνα

You have stated in your complaint that the casino now paid the 400euros and kept the 60euros remaining. Right?

Did you get any explanation regarding this from the support, by any chance?

If there was no maximum withdrawal stated at the bonus terms, I do not understand the reason for not paying the full amount, to tell you the truth.🤷‍♀️

Of course I am glad that you did get the 400.👌

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα