πριν από 1 εβδομάδα
0
...ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα το κάνω. Δεν ξέρω πόσο λογικό είναι να εμπλέκονται οι αγγλικές αρχές, καθώς ο ίδιος είμαι από τη Γερμανία. Τι πιστεύεις; Με εκτίμηση.
...thank you for the information, I'll do that. I don't know how much sense it makes to involve the English authorities, as I'm from Germany myself. What do you think? Best regards.
..vielen Dank für die Informationen, das werde ich tun. Ich weiß nicht in wie fern es Sinn macht Englische Behörden einzuschalten, komme selbst aus Deutschland. Was meinen Sie dazu? Viele Grüße
Γεια σας, ευχαριστώ πολύ για τη συμβολή σας. Γνωρίζω ότι ο έλεγχος KYC δεν είναι απαραίτητος, αλλά δεν μπορώ πλέον να ξεκινήσω μια διαδικασία αντιστροφής χρέωσης με τον πάροχο της πιστωτικής μου κάρτας. Στη Γερμανία, αυτό είναι συνήθως δυνατό μόνο αναδρομικά για 120 ημέρες και οι συναλλαγές έγιναν σχεδόν πριν από ένα χρόνο. Επομένως, εξακολουθούσα να βλέπω μια μικρή πιθανότητα να πάρω τα χρήματα πίσω, αφού δεν έχω άλλη επιλογή από το να το κάνω απευθείας με τον έμπορο.
Hi, thank you very much for your input. I know that a KYC check isn't necessary, but I can't initiate a chargeback process with my credit card provider anymore. In Germany, this is usually only possible retroactively for 120 days, and the transactions happened almost a year ago. Therefore, I still saw a small chance of getting the money back, since I have no other option other than to do it directly with the merchant.
Hi vielen Dank für deinen Beitrag. Das weiß ich dass eine KYC Prüfung nicht notwendig ist, allerdings kann ich bei meinem Kreditkartenanbieter kein Chargeback Verfahren mehr einleiten, das geht in Deutschland meist nur 120Tage Rückwirkend und die Transaktionen sind fast 1 Jahr her. Dehalb sah ich hier doch noch eine geringe Chance das Geld zurückzuholen, denn ich habe keine weitere Möglichkeit mehr, außer dies direkt beim Händler zutun..
Απλώς χρησιμοποιήστε το chatgpt και βάλτε το για να το γράψετε στα αγγλικά. Εξηγήστε όλα τα πράγματα και βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει και το email grottobook μαζί με όλα. 🙂
Just use chatgpt and get it to write it in English. Explain all the things and make sure you put the grottobook email with it all as well. 🙂
Εντάξει, τα βρήκα. Με είχαν μπλοκάρει στο παρελθόν. Προσπαθήστε ξανά. Πήρες επιστροφή χρημάτων από αυτούς; Με εκτίμηση.
Okay, I found them. They had previously blocked me. Try again. Did you get a refund from them? Best regards.
Ok habe sie gefunden, die hatten mich zuvor blockiert. Versuche es erneut. Hast du Rückerstattung von denen bekommen? Viele Grüße
Δεν θα σας επιστρέψουν χρήματα, σας ζήτησαν την ταυτότητα για τον σκοπό τους μόνο σε όλους μας έχουν αρνηθεί επιστροφές χρημάτων από αυτούς, φοβάμαι να πω. Είναι διεφθαρμένοι στο διάολο
They won't refund you they asked you for the ID for their purpose only we have all been refused refunds from them i am affraid to say .They are corrupt as hell
Η μόνη εναλλακτική είναι να αναφέρετε στην FCA και στο HMRC εδώ στο ΗΒ. Επίσης, σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς νόμους πρόσβασης δεδομένων GDPR, ζητήστε πλήρη αποκάλυψη σχετικά με τις πληροφορίες που έχουν για εσάς, μπορείτε επίσης να τις αναφέρετε στις αρχές χρηματοοικονομικής έρευνας στο Ηνωμένο Βασίλειο, εάν δεν σας στείλουν το αίτημα GDPR ή δεν αναγνωρίσουν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτό εντός 1 μήνα, μπορείτε να αναφέρετε στο ICO που θα τους επιβάλει πρόστιμο1. αλλά υπάρχουν πολλοί από εμάς που δεν είχαμε τύχη να λάβουμε επιστροφές χρημάτων από αυτούς τους εμπόρους, είναι επίσης mydates oh and Action fraud εδώ
Only alternative is to report to the FCA and HMRC here in UK Also under the European GDPR data access laws request a full disclosure on what information they have on you , you can also report them to the financial investigation authorities in UK if they do not send you the GDPR request or acknowledge the email for this within 1 month you can report to the ICO who will step in an impose penalties and fines on them.you need to see what they come back with 1st but there is a great deal of us that have had no luck getting refunds from these merchants they are also mydates oh and Action fraud here also
Τι μέρα στείλατε μήνυμα και έστειλα μήνυμα σήμερα 3 ώρες δεν ανταποκρίθηκε
What day did you message ive messaged today been 3 hours no response
Είχε κανείς κάποια επιτυχία με τους εμπόρους Nikotpf*; Επικοινώνησα με την Elegro που μετά από πολλά email πέρα δώθε με αρνούνται ως πελάτη τους και να επικοινωνήσουν με τη Niko technology που έχω αλλά δεν έχω απάντηση.
Επίσης το pixeleum και το finnart.io και τα δύο από την ίδια διεύθυνση στο φελλό.
Anyone had any success with Nikotpf* merchants? I contacted Elegro who after several emails to and fro deny me as their customer and to contact Niko technologies which I have but no reply.
Also pixeleum and finnart.io both from same address in cork.
Ναι, σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες που μοιραστήκατε εδώ. Έχω ήδη συμπεριλάβει αντίγραφα των FCA και MRC στο τελευταίο μου email. Θα δούμε πώς θα απαντήσουν τώρα. Υπερασπίζονται τον εαυτό τους λέγοντας ότι οι συναλλαγές έγιναν με τη διαδικασία 3DS και επιβεβαιώθηκαν μέσω SMS, και ως εκ τούτου δεν θα εκδώσουν επιστροφή χρημάτων. Το Mydates και το grottobook ανήκουν μαζί, αλλά αυτό που έχω αποφασίσει είναι ότι το helpersm πρέπει επίσης να είναι ένα από αυτά κατά κάποιο τρόπο. Λαμβάνω τα ίδια email ως απάντηση και από τους δύο εμπόρους.
Δυστυχώς, έχω τόσες πολλές ανοιχτές συναλλαγές που γίνεται δύσκολη η πρόσβαση ακόμη και στα κεφάλαιά μου. Πολλοί δεν απαντούν καν σε email. Νομίζω ότι οι περισσότεροι έμποροι απλώς αγνοούν τις έρευνες αυτές τις μέρες. Οι πρώτοι που επικοινώνησαν μαζί μου ήταν πιθανώς τυχεροί, αλλά όσο περισσότερες ερωτήσεις λαμβάνουμε, τόσο χαμηλότερες είναι οι πιθανότητες να ακούσουμε οτιδήποτε από αυτούς τους διεφθαρμένους αντιπροσώπους, δυστυχώς.
Έχετε ίσως κάποιο πρότυπο που έχετε χρησιμοποιήσει με επιτυχία για να δημιουργήσετε τουλάχιστον επαφή με τους εγκληματίες; Είμαι ευγνώμων για οποιαδήποτε βοήθεια. Η διεύθυνση email μου: Μ
Yes, thank you for the information you've shared here. I've already included copies of the FCA and MRC in my last email. We'll see how they respond now. They're defending themselves by saying that the transactions were made using the 3DS process and confirmed via SMS, and therefore won't issue a refund. Mydates and grottobook belong together, but what I've determined is that helpersm must also be one of them in some way. I get the same emails in response from both merchants.
Unfortunately, I have so many open transactions that it's becoming difficult to even access my funds. Many don't even respond to emails. I think most dealers are simply ignoring the inquiries these days. The first ones to contact me were probably lucky, but the more inquiries we receive, the lower our chances of hearing anything from these corrupt dealers, unfortunately.
Do you perhaps have a template that you've used successfully to at least establish contact with the criminals? I'm grateful for any help. My email address: M
Ja Danke für Ihre Informationen, die sie hier mitteilen. Ich habe bereits die Fca und Mrc in Kopie mit rein genommen in der letzten Mail. Mal sehen wie sie jetzt antworten werden. Sie Verteidigen sich in dem sie sagen dass die Transaktionen mit 3ds Verfahren und Bestätigung durch einer Sms erfolgte und somit keine Rückzahlung leisten werden. Mydates und grottobook gehören zusammen, was ich festgestellt habe ist, dass helpersm auch zu denen gehören muss in irgeneiner art und weise. Ich bekommen ein und die selbe mails als Antwort von beiden Händlern.
Leider habe ich sehr viele offene Transaktionen, es wird schwierig überhaupt an meine Gelder zu kommen. Denn viele Antworten nichteinmal auf die Mails. Ich denke die meisten Händler ignorieren mittlerweile einfach die Anfragen, die zuerst angefragt hatten haben wohl Glück gehabt, aber umso mehr Anfragen eingehen desto geringer ist warscheinlich auch unsere Chance überhaupt etwas von diesen Korrupten Händlern zu hören, leider.
Hast du mir vielleicht eine Vorlage mit der du Erfolge verzeichnet hast um zumindest den Kontakt zu den Verbrechern herzustellen? Ich bin dir dankbar für jede Hilfe. Meine mail: Muztic9@gmail.com
Τα Grottobooks και οι mydates δεν συνδέονται με βοηθούς, είναι εντελώς διαφορετικοί απατεώνες και λειτουργούν από το 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Εδιμβούργο, Ηνωμένο Βασίλειο, EH5 1BN
Πήρα την ίδια απάντηση από το grottobook. Δεν έστειλα ποτέ ταυτότητα, νομίζω ότι οι άνθρωποι κατάφεραν να κερδίσουν επιστροφές χρέωσης με τις τράπεζες
Grottobooks and mydates are not tied to helpersm they are totally different scammers and operates out of 85 Great Portland Street, First Floor, London, United Kingdom, W1W
helpersm and Apperator 39/5, Granton Crescent, Edinburgh, United Kingdom, EH5 1BN
I got same response from grottobook I never sent any ID I think people did manage to win charge backs with banks though
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.