πριν από 4 ημέρες
0
Βλέπετε, δεν είχα καν την ευκαιρία να κάνω ερωτήσεις ή να προσκομίσω άλλα στοιχεία. Το έκλεισαν αμέσως
See I didn’t even get a chance to ask questions or provide any further evidence. They just closed it straight away
Κάποιος πιο πίσω στο νήμα συνέδεσε μια σελίδα όπου η Santeda ισχυρίστηκε ότι είχε γραφεία σε μια διεύθυνση που ήταν επίσης συνδεδεμένη με τον όμιλο IGA (iGamingAdvisors), του οποίου ήταν/είναι διευθυντής ο Mario Fiorini, η Goldenbet (ένα καζίνο Santeda) ισχυρίστηκε επίσης ότι συνεργαζόταν με την ομάδα IGA για μια περίοδο, αλλά έκτοτε έχει αφαιρέσει οποιαδήποτε αναφορά του IGAaa από τον ιστότοπό τους. άδεια. Έχω αποδεικτικά στοιχεία, τα έχω προωθήσει στις αρμόδιες αρχές.
Someone further back in the thread linked a page where Santeda claimed to have offices at an address which was also linked to the IGA group (iGamingAdvisors), of which Mario Fiorini was/is a director, Goldenbet (a Santeda casino) also claimed to be in conjunction with IGA group for a period, but have since removed any mention of IGA or Santeda from their website, aswell as their claims of having a Curacao license. I do have evidence, i have forwarded it to the relevant authorities.
Εντάξει τώρα το κατάλαβα, νόμιζα ότι ο τρόπος που με ακολουθούσες ήταν ότι είχες πάει σε διαιτησία παρόμοια με εμένα, αλλά η δική σου ήταν απλώς μια αντιστροφή χρέωσης εντάξει, το καταλαβαίνω τώρα
Ok now I get it I thought the way you were following me was that you had went to arbitration similar to me but yours was just a chargeback ok I get it now
Αυτό είναι περίεργο θα το έψαχνα τότε η προθεσμία αντιστροφής χρέωσης είναι 45 ημέρες και στην προδιαιτησία είναι 30 ημέρες από όσο γνωρίζω με την Mastercard και έχω περάσει αρκετά
That is odd I would look in to that then the chargeback deadline is 45 days and in pre arbitration it is 30 days as far as I know with mastercard and im well past that
Το δάχτυλο είναι όντως σταυρωμένο. Μου επιστράφηκαν προσωρινά τα 3k και απλά δεν σκοπεύω να τα αγγίξω μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα. Ας ελπίσουμε ότι η χειρότερη περίπτωση είναι ότι απλώς αναιρούν την επιστροφή χρημάτων. Σας εύχομαι καλή τύχη, θα είναι 60-90 μέρες αγωνίας για μένα να περιμένω τα επίσημα αποτελέσματα εδώ.
Finger’s crossed indeed. I was provisionally refunded the 3k and just don’t plan on touching it until the investigation is complete. Hopeful that the worst case is they just undo the refund. Wish you the best of luck, it’ll be an anxious 60-90 days for me waiting the official results here.
Το είπαν όταν ρώτησα για τις 45 ημέρες "Η απάντηση του εμπόρου υποβάλλεται σε επεξεργασία ως μέρος της διαδικασίας διαφωνίας, ανεξάρτητα από το χρονοδιάγραμμα. Η ομάδα αντιστροφής χρέωσης ελέγχει όλες τις απαντήσεις με βάση τους κανόνες επωνυμίας της κάρτας."
Είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν πολλά τώρα. Λοιπόν, ακολουθώ τη διαδρομή καταγγελίας τώρα.
They said this when I asked about the 45 days "The merchant's response is processed as part of the dispute process, regardless of timing. The Chargeback Team reviews all responses based on card brand rules."
They said not a lot they can do now. So I’m going down the complaint route now.
Εντάξει, αυτό είναι περίεργο που δεν πάνε τα δικά μου, πιστεύω ότι αναφέρθηκαν ως λανθασμένα mcc στην 1η, μετά μου έστειλαν την πρόκληση από τον έμπορο μετά από περίπου 50 ημέρες, κάτι που αντιρρήθηκα ότι τώρα έχουν περάσει 45 μέρες παραπάνω
Ok that is strange that is not how mine are going I believe they were raised as incorrect mcc at 1st they then sent me the challenge from the merchant after about 50 days which I objected to now its been 45 days more
Σήμερα έλαβα την επιστροφή χρημάτων μετά από 40 μέρες από το coolcs2 μέσω Revolut, μου απέδειξε ότι είχα δίκιο
Today I received the refund after 40 days from coolcs2 via Revolut, he proved me right
Oggi ho ricevuto il rimborso dopo 40giorni da coolcs2 tramite Revolut, ha dato ragione a me
Έχει προσπαθήσει κάποιος από το Ηνωμένο Βασίλειο να διεκδικήσει επιστροφές χρημάτων για ταχύτερες πληρωμές στην Falcora Finance χρησιμοποιώντας την απόφαση PSR του Οκτωβρίου 2024; Το ψάχνατε στο διαδίκτυο και βασικά δηλώνει ότι η τράπεζά σας θα πρέπει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν πέσατε θύμα απάτης και χρησιμοποιήσατε CHAP ή Ταχύτερη πληρωμή για να στείλετε χρήματα σε έναν απατεώνα. Δεν μπορώ να βρω τίποτα σε αυτήν την ανάρτηση για κάποιον που έχει δοκιμάσει αυτήν τη μέθοδο, αλλά μπορεί να κάνω λάθος.
Has anyone from the UK tried to claim refunds for faster payments to Falcora Finance using the October 2024 PSR ruling? Been looking it up online and it basically states your bank should refund you if you've been a victim of a scam and used CHAPs or Faster Payment to send money to a scammer. Cant find anything in this post about someone who has tried this method but i could be wrong.
Το άρθρο αφορά παράνομες συλλήψεις κυκλωμάτων τυχερών παιχνιδιών στην Τουρκία, αλλά παρόλα αυτά ενημερωτικό. Είναι κρίμα με όλους τους πόρους μας στο Ηνωμένο Βασίλειο η κυβέρνησή μας είναι από τις τελευταίες που ενεργούν μετά από μικρότερες ευρωπαϊκές χώρες, την Αυστραλία και τώρα την Τουρκία.
Article is about illegal gambling ring arrests in Turkey but informative nonetheless. It’s a shame with all our resources in the UK our Government are one of the last to act after smaller European countries, Australia and now Turkey.
Παραδόξως, μόλις έψαξα για τον ρυθμιστικό ιστότοπο στην Αυστραλία όπου είδα τα νέα προηγουμένως και είχαν ενημερώσει το άρθρο σήμερα με πληροφορίες. Συγγνώμη, δεν νομίζω ότι υπήρξαν συλλήψεις, αλλά οι ISP τους απέκλεισαν αυτούς τους ιστότοπους για κατοίκους της Αυστραλίας (καταλαβαίνω ότι οι άνθρωποι πιθανότατα μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούν VPN, αλλά είναι ακόμα περισσότερα από όσα φαινομενικά έχει κάνει το UKGC μέχρι σήμερα). Άτομα μπορούν επίσης να φυλακιστούν για τέτοια αδικήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία αυτών των τοποθεσιών στην Αυστραλία.
Oddly I just searched for the regulatory site in Australia where I saw the news previously and they had updated the article today with information. Apologies, I don’t think there were arrests but their ISPs blocked these websites for Australian residents (I understand people can presumably still use VPNs but it’s still more than the UKGC have seemingly done to date). Individuals can also be imprisoned for such offences relating to operating these sites in Australia.
Είναι μια σταθερή αρχή, γνωρίζω ότι ορισμένοι ιστότοποι χρησιμοποιούν πολλαπλές διευθύνσεις URL για να παρακάμψουν αυτά τα μπλοκ, η Santeda έχει λάβει επίσημες προειδοποιήσεις για να το κάνει αυτό από τις αυστραλιανές αρχές, ελπίζουμε ότι όλες αυτές οι αναφορές για παρόχους υπηρεσιών διαδικτύου/συλλήψεις, ο ρεπόρτερ του ουρανού που ενδιαφέρεται για αυτό το νήμα και το άρθρο του φύλακα αποτελούν πρώιμες ενδείξεις ότι κάτι μεγαλύτερο έρχεται.
It's a solid start, i do know some websites use multiple URLs to bypass these blocks, Santeda have received formal warnings for doing that from the Australian authorities, hopefully all these reports of ISPs/Arrests, the sky reporter taking an interest in this thread and the guardian article are all early indicators of something bigger coming.
Ναι - με τη Revolut. Είπαν ότι δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν ούτε με έναν αριθμό εγκλήματος Action Fraud. Υπέβαλε καταγγελία και δεν έγινε δεκτή.
Yes - with Revolut. They said they couldn’t help me even with an Action Fraud crime number. Raised a complaint and it was not upheld.
Λοιπόν αυτό είναι χάλια, είμαι με τη Χάλιφαξ και θα προσπαθήσω να ακολουθήσω αυτήν τη διαδρομή αύριο μαζί τους, αν τουλάχιστον πιστεύω ότι οι τράπεζες θα έπρεπε να κάνουν περισσότερα από την άποψη του καθήκοντος φροντίδας.
Well that sucks, im with Halifax and im going to try going down that route tomorrow with them, if at the very least i think the banks should be doing more just from a duty of care standpoint.
Το δικό μου ήταν το ίδιο που είπε η τράπεζα ότι εκπλήρωσε την υπηρεσία εκεί επειδή ήταν τρίτος πάροχος παρόλο που είχα ένα email από την falcora finance που έλεγε ότι είχαν επεξεργαστεί τυχόν πληρωμές με τα στοιχεία μου
Mine was the same the bank said they fulfilled there service because they were a third party provider even though I had an email from falcora finance saying they had processed any payments with my information
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.