πριν από 9 ώρες
Παράξενος. Τους έστειλα email πολλές φορές αλλά δεν πήρα καν καμία απάντηση..
Strange. I have emailed them several times but dont even get any answers..
0
Παράξενος. Τους έστειλα email πολλές φορές αλλά δεν πήρα καν καμία απάντηση..
Strange. I have emailed them several times but dont even get any answers..
Γεια σας, δοκιμάσατε να μεταβείτε στον ιστότοπο falcora, υπάρχει ένας τρόπος να τους στείλετε μήνυμα στο κάτω μέρος της σελίδας. Δεν είχα ποτέ σχέσεις μαζί τους, αλλά μην τα παρατάς! Καλή τύχη x
Hi have you tried going on the falcora website there is a way to message them at the bottom of the page. Never had dealings with them but don't give up! Good luck x
Ενδιαφέρον, αλλά εκτός από τη βελτίωση του αποκλεισμού ip, δεν υπάρχουν πολλά που δεν έχουν αναφερθεί πριν
Interesting but apart from improving the ip blocking there is not much that has not been raised before
Ακολουθεί κάτι που οι τράπεζες δεν λένε στα θύματα όταν ζητούν αντιστροφή χρέωσης ή επιστροφή χρημάτων για πληρωμές με κάρτα αφού συνειδητοποιήσουν ότι έχουν υποστεί απάτη: εάν μεταφέρατε τα χρήματά σας μέσω πληρωμής με πιστωτική κάρτα ισχύει η ενότητα 75 του νόμου περί καταναλωτικής πίστης του Ηνωμένου Βασιλείου του 1974 . Η ενότητα 75 του νόμου περί καταναλωτικής πίστης του Ηνωμένου Βασιλείου του 1974 δημιουργεί κοινή ευθύνη μεταξύ των παρόχων πιστωτικών καρτών και των εμπόρων λιανικής για αγορές μεταξύ £100 και £30.000 και τα αγαθά δεν παραδίδονται. οι υπηρεσίες δεν παρέχονται όπως έχουν παραγγελθεί. Άρα οι εταιρείες καρτών ευθύνονται πλήρως για την επιστροφή των ποσών που μεταφέρθηκαν.
Μην εμπιστεύεστε τον πάροχο της τράπεζας/πιστωτικής σας κάρτας!
Οι τράπεζες απορρίπτουν συστηματικά τις αξιώσεις των θυμάτων απάτης για αντιστροφές χρεώσεων και επιστροφές χρημάτων του Άρθρου 75, αρνούμενοι συχνά να αναλάβουν την ευθύνη. Μην εμπιστεύεστε την αρχική τους απάντηση. θα κάνουν τα πάντα για να αρνηθούν την ευθύνη. Μείνετε επίμονοι, κρατήστε τους υπόλογους και συνεχίστε να πιέζετε. Θυμηθείτε, οι προστασίες της Ενότητας 75 ισχύουν επίσης για αγορές κρυπτονομισμάτων, εάν το κρυπτογράφηση δεν παραδόθηκε ποτέ στο πορτοφόλι σας.
Here’s something banks don’t tell victims when they request a chargeback or refund for card payments after realizing they’ve been scammed : if you transferred your funds via a credit card payment Section 75 of the UK Consumer Credit Act 1974 is applicable. Section 75 of the UK Consumer Credit Act 1974 creates joint liability between credit card providers and retailers for purchases between £100 and £30,000 and the goods dont get delivered resp. the services are not rendered as ordered. So the card companies are fully liable for refunding the amounts transferred.
Do not trust your bank/credit card provider!
Banks routinely reject scammed victims’ claims for chargebacks and Section 75 refunds, often refusing to take responsibility. Don’t trust their initial response; they will do everything to deny liability. Stay persistent, hold them accountable, and keep pushing. Remember, Section 75 protections also apply to cryptocurrency purchases if the crypto was never delivered to your wallet.
Αυτό δεν είναι ωραίο.
Αυτό είναι το πρώτο e-mail που τους έστειλα.
Αγαπητή ομάδα, το όνομά μου είναι .... και τις τελευταίες ημέρες/εβδομάδες/μήνες υπήρξα θύμα απάτης καθώς μου υποσχέθηκαν να γίνω μέρος μιας επένδυσης ενώ με απάτησαν μόνο για να κάνω μερικές καταθέσεις που φαίνεται να έχουν προσγειωθεί στο πλευρό σας.
Σας κοινοποιώ τις επιβεβαιώσεις πληρωμής και τους κωδικούς ARN, ώστε να μπορείτε να τους αναγνωρίζετε εύκολα στο σύστημά σας.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν υπάρχουν αγαθά ή υπηρεσίες που μου παρείχε ποτέ η εταιρεία σας, ζητώ να επιστραφούν τα ποσά στον [ τραπεζικό λογαριασμό μου ]
Θέλω επίσης να προσθέσω ότι έχω συμπληρώσει σχετική αστυνομική αναφορά και η συνεργασία σας είναι ιδιαίτερα απαραίτητη
Μπορώ να επισυνάψω όλες αυτές τις πληρωμές και τους κωδικούς ANP. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την τράπεζά μου στο [ .... ]
Ανυπομονώ να ακούσω νέα σας.
Αυτό τους έστειλα.
Ελπίζω πραγματικά να βοηθήσει με κάποιο τρόπο x
That's not cool.
This is the first E-mail i sent them.
Dear team, my name is .... and during the past days/weeks/months I have been a scam victim as I was promised to be part of an investment while I was only scammed to make a couple of deposits that seems to have landed on your side.
I'm sharing you payment confirmations and ARN codes so that you can easily identify them on your system.
Taking in consideration, there are no goods or services that your company ever provided to me, I am requesting for the amounts to be refunded back to my [ banking account ]
I also want to add that I have filled a police report about this and your cooperation is highly required
I can attach all of those payments and the ANP codes. You can also contact my bank at [ .... ]
I look forward to hearing from you.
That's what I sent to them.
I really hope it helps in some way x
Πολύ περίεργο. Τους έχω στείλει πολλά email από τον Ιούνιο του 2024 και δεν έχω δώσει ούτε μια απάντηση…
Very strange. I have sent them several emails since june 2024 and havent git a single answer…
Χμμμ συνεχίστε να τους στέλνετε μηνύματα να είστε επίμονοι. Αυτό δεν είναι δίκαιο. Ίσως δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι η μόνη διαφορά που μπορούσα να δω μεταξύ μας είναι η δική σας στη Σουηδία και εγώ στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Φαίνονται μια αξιοπρεπής εταιρεία πολύ ανταποκρινόμενη και απολογούμενη μην τα παρατάτε
Υπάρχει κάποιος άλλος με τον οποίο παλεύεις;. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να λάβω λεπτομέρειες ή να δώσω την εμπειρία μου.
Παιδιά ήσασταν όλοι υπέροχοι εδώ και με μεγάλη άνεση, γι' αυτό θα ήθελα να βοηθήσω το xx
Hmmm keep messaging them be persistent. That's not fair. Maybe try using a UK email address that's the only difference I could see between us is your in Sweden and I'm in the uk.
They seem a decent company very responsive and apologetic don't give up
Is there any others your struggling with?. I will do my best to get details or give my experience.
You guys have all been great on here and a great comfort so I'd like to help xx
Γεια σου Παύλο σε παρακολουθώ εδώ και καιρό! Ελπίζω να είστε στο δρόμο προς την τακτοποίηση. Χ
Hey paul I've been following you for a while! I hope your on the road to being sorted. X
Η τράπεζα πόρπη τελικά αν είστε αρκετά τυχεροί θα είναι πολύ πιο εύκολο όμως!
The bank buckles eventually if your lucky enough it should be a lot easier though !
Εξακολουθώ να περιμένω μια έκβαση σε αυτήν την υπόθεση ψεύτικης διαιτησίας με αποδείξεις τιμολογίων, εδώ και 40 περίπου ημέρες δεν υπάρχει απάντηση στον κυνηγό με την τράπεζα την Παρασκευή
Im still waiting on an outcome to this false invoice receipts skinsmagnate arbitration case its been about 40 days now no reply to chaser with the bank on Friday
Ο Paul σαφώς η τράπεζα γνωρίζει ότι δεν είναι νόμιμο τιμολόγιο! Επίσης πού βρίσκεται ο αριθμός παρακολούθησης και η απόδειξη παράδοσης αυτών των πλαστών προϊόντων.
Καλή επιτυχία Paul xx
Paul clearly the bank are aware it's not a legit invoice! Also where is the tracking number and proof of delivery of these fake goods.
Good luck paul xx
Γεια Laura ναι σίγουρα είναι 100%!
Πρέπει να με πήγε υπέρ να αργήσω τόσο πολύ φανταζόμουν.
Ευχαριστούμε για την υποστήριξη, εκτιμάται 😊😛😏
Hi Laura yes surely they are 100% !
It must have went in my favour to take this long I would imagine.
Thanks for the support it is appreciated 😊😛😏
Η τράπεζά μου επέστρεψε σε εμένα και είπε ότι δεν μπορούν να αμφισβητήσουν μια πληρωμή με κάρτα, καθώς λέει ότι η πληρωμή παραδόθηκε, επομένως έχουν εκπληρώσει την υπηρεσία τους
My bank have came back to me and said they can’t dispute a card payment as it says the payment was delivered so they have fulfilled their service
Θα πρέπει να βρείτε αν και ο Iv πήρε 2 σε εξέλιξη τώρα και οι δύο πάνω από 60 ημέρες. Ένας από αυτούς ο έμπορος αμφισβήτησε μετά από 50 ημέρες και η Revolut επέστρεψε σε αυτούς καθώς είπαν ότι ο έμπορος δεν τους παρείχε σαφείς πληροφορίες.
You should be find although Iv got 2 ongoing now both over 60 days. One of them the merchant contested after 50 days and Revolut went back to them as they said the merchant didn’t provide them with clear info.
Εντάξει, ευχαριστώ για τις πληροφορίες, είμαι περίπου 90 ημέρες και τώρα μετράω 50 ημέρες για την απάντηση αντιστροφής χρέωσης και επιστρέφω στις 50 είναι τώρα 90 ημέρες αμφιβάλλω αν θα ακούσω αυτή την εβδομάδα τώρα φαίνεται ότι είναι αργός καυστήρας.
Ok thanks for the info im about 90 days all in now counting 50 days for chargeback reply and me going back at 50 it is now 90 days I doubt I will hear this week now it seems like a slow burner this one..
Ζητώ απευθείας επιστροφή χρημάτων από το WEBMOSAC και μου ζήτησαν να στείλω αποδεικτικό ταυτότητας, λεπτομέρειες των συναλλαγών κ.λπ. για να τα αναγνωρίσω, αλλά δεν ανέφεραν την έκδοση επιστροφής χρημάτων.
Το είχε κάποιος άλλος αυτό και πέτυχε την επιστροφή χρημάτων μετά την παροχή αυτών των πληροφοριών;
I request a refund from WEBMOSAC directly and they’ve asked me to send over proof of ID, details of the transactions, etc. to identify them but they didn’t mention issuing a refund.
Has anyone else had this and have they been successful with the refund after providing this info?
Έχω δει ανθρώπους να λαμβάνουν επιστροφή χρημάτων από το κρυπτομίτη (ktm), πώς; Ζήτησα ένα sars και μου είπαν ότι πρέπει να ολοκληρώσω την επαλήθευση για να πάρω ένα, προφανώς δεν το έχω κάνει σε περίπτωση που χρησιμοποιήσουν όλα τα στοιχεία μου εναντίον μου
I’ve seen people get refunded by kryptomite (ktm), how? I requested a sars and they said I have to complete verification in order to get one, obviously I haven’t done it in case they use all my details against me
Στείλτε τους email ζητώντας την απόδειξη του εμπόρου. Υπέβαλα μια καταγγελία σχετικά με τα πλαστά έγγραφα που παρείχε η skinsmagnate revolut που δεν αναγνώριζε τα σχόλιά μου. Το έθεσα τώρα στον Διαμεσολαβητή
Email them requesting the merchant proof. I raised a complaint over the fraudulent documents provided by skinsmagnate revolut did not acknowledge my points. I've now raised it with ombudsman
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.