SKINSMAGNATE
Θέλω να μοιραστώ την εμπειρία μου με το Coolzino Casino και τον επεξεργαστή πληρωμών τους Skinsmagnate (Noxious Limited, Reg. UK 14657425) για να προειδοποιήσω άλλους σχετικά με δόλιες πρακτικές αντιστροφής χρέωσης και κακή χρήση των Κωδικών Κατηγορίας Εμπόρων (MCC) για παράκαμψη των περιορισμών τζόγου.
Αρχικά κατέθεσα χρήματα στο Coolzino Casino, αλλά αργότερα συνειδητοποίησα ότι χρησιμοποιούσαν λανθασμένους κωδικούς MCC για την επεξεργασία πληρωμών, γεγονός που τους επέτρεψε να παρακάμψουν το μπλοκ τζόγου της τράπεζάς μου. Εξαιτίας αυτού, ζήτησα επιστροφή χρημάτων λόγω ακατάλληλης επεξεργασίας συναλλαγών. Το Coolzino Casino επιβεβαίωσε μέσω email ότι είχε επεξεργαστεί μια πλήρη επιστροφή χρημάτων, αλλά δεν έλαβα ποτέ ολόκληρο το ποσό.
Αφού περίμενα και είδα ότι ο λογαριασμός μου δεν πιστώθηκε ποτέ για την πλήρη επιστροφή χρημάτων, ζήτησα αντιστροφή χρέωσης στην τράπεζά μου στην ενότητα "Δεν ελήφθη η επιστροφή χρημάτων". Υπέβαλα σαφή στοιχεία από το Coolzino Casino που έδειχναν ότι επιβεβαίωσαν την επιστροφή χρημάτων, ωστόσο η τράπεζά μου αρνήθηκε αργότερα την αξίωσή μου αφού έλαβε ψευδή τεκμηρίωση από τον Skinsmagnate, τον επεξεργαστή τρίτου μέρους που χρησιμοποιούσαν.
Η Skinsmagnate έδωσε μια δόλια απόδειξη, ισχυριζόμενη ότι είχα λάβει αγαθά ή υπηρεσίες. Η απόδειξη δεν ταίριαζε με τις πραγματικές συναλλαγές μου και τα ποσά που αναφέρονται ήταν εντελώς διαφορετικά από τα ποσά που αμφισβήτησα. Ακόμη χειρότερα, η διεύθυνση που αναγράφεται στην απόδειξη δεν ήταν καν δική μου. Παρά αυτή τη σαφή ασυμφωνία, η τράπεζά μου αποδέχτηκε την τεκμηρίωση του Skinsmagnate και έκλεισε την υπόθεσή μου χωρίς να μου δώσει την ευκαιρία να απαντήσω.
SKINSMAGNATE
I want to share my experience with Coolzino Casino and their payment processor Skinsmagnate (Noxious Limited, UK Reg. No. 14657425) to warn others about fraudulent chargeback practices and misuse of Merchant Category Codes (MCCs) to bypass gambling restrictions.
I originally deposited funds into Coolzino Casino, but later realized they were using incorrect MCC codes to process payments, which allowed them to bypass my bank’s gambling block. Because of this, I requested a refund due to improper transaction processing. Coolzino Casino confirmed via email that they had processed a full refund, but I never received the full amount.
After waiting and seeing that my account was never credited for the full refund, I raised a chargeback with my bank under "Refund Not Received." I submitted clear evidence from Coolzino Casino showing that they confirmed the refund, yet my bank later denied my claim after receiving false documentation from Skinsmagnate, the third-party processor they used.
Skinsmagnate provided a fraudulent receipt, claiming that I had received goods or services. The receipt did not match my actual transactions, and the amounts listed were completely different from the amounts I disputed. Even worse, the address listed on the receipt was not even mine. Despite this clear discrepancy, my bank accepted Skinsmagnate’s documentation and closed my case without giving me a chance to respond.