Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Σε τι το βασιζω αυτο αφου δεν εχω παρει τιποτα απο καποιο απο τα μαγαζια που εχουν χρεωσεις;
Thank you for your reply.
What do I base this on, since I haven't received anything from any of the stores that have charges?
Gracias por tu respuesta.
En qué la baso en qué no he recibido nada de todos los comercios que aparecen cargos?
Γεια ακριβώς όπως ανά φόρουμ λάθος mcc καλά έτσι έγιναν τα δικά μου
Hello just as per forum incorrect mcc well thats how mine were done
ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.. η τράπεζα αρνείται να επιστρέψει τις χρεώσεις με ψευδή κωδικό επειδή επικύρωσα τις πράξεις με το PIN.
Καμιά ιδέα για τη συνέχιση του ισχυρισμού;
HELP PLEASE.. the bank refuses to refund the charges with a false code because I validated the operations with the PIN.
Any ideas to continue the claim?
AYUDA POR FAVoR.. el banco me deniega la devolución de los cargos con código falso pq he validado con el pin las operaciones.
Alguna idea para continuar reclamación??
Ο IMO θα έπρεπε να είχατε ακολουθήσει τη διαδρομή Αγαθά και υπηρεσίες που δεν λάβατε - πρέπει να αποδείξετε ότι προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με τους εμπόρους.
IMO you should have gone down Goods and Services not received route - you do need to prove you tried to contact the merchants though.
Ναι, εάν κάνατε τις καταθέσεις, πρέπει να πείτε ότι τις κάνατε, αλλά οι έμποροι δεν παρείχαν αγαθά ή υπηρεσίες. Θα χρειαστεί να το αποδείξεις αυτό.
Yes, if you made the deposits you need to say you made them but the merchants provided no goods or services. You will need to prove this.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας. Καταλαβαίνω αλλά αυτό θα είναι πιο περίπλοκο αφού μόνο ένας κωδικός με κωδικό χρηματοοικονομικών υπηρεσιών εμφανίζεται σε μένα.
Thank you for your reply. I understand but that will be more complicated since only one code with a financial services code appears to me.
Gracias por tu respuesta.Entiendo pero eso va a ser más complicado ya que sólo me aparece un código con código de servicios financieros
Απλώς παρέχουν πλαστές αποδείξεις για να αντιταχθούν σε εμπορεύματα που δεν παραλήφθηκαν, γι' αυτό προσέξτε το λάθος mcc που δεν μπορούν να επιστρέψουν
They are just providing fake receipts to object to goods not received so be careful the incorrect mcc they cannot come back on
Μπορούν να δουν το όνομα του εμπόρου από το τέλος τους και όχι περισσότερες πληροφορίες. Μου συμβούλεψαν να ψάξω στο google τα ονόματά τους, κάτι που έκανα, αλλά όχι πληροφορίες.
They are able to view the merchant name from their end and no further information. I was advised to google their names, which i did, but no infos.
Ποια τράπεζα είναι καθώς οι τράπεζές μου μου έδωσαν τον ταχυδρομικό κώδικα και την πραγματική διεύθυνση κωδικό κατηγορίας εμπόρου, αυτός ήταν ο Lloyds santander και οι εταιρείες της πιστωτικής μου κάρτας
What bank is it as my banks gave me postcode and actual address merchant code category code this was Lloyds santander and my credit card companies
Εξακολουθούν να διαπραγματεύονται ενεργά. Τι χρειάζεστε έχω αποδείξεις για κουλοχέρηδες Στημένο όταν παραπονέθηκα καθώς με έδιωχναν από το παιχνίδι κάθε φορά που έπαιρνα μπόνους γύρο και όταν ξαναφόρτωσα δεν έδωσε τίποτα. Μπλοκάρισαν τον λογαριασμό μου και δεν μου έδωσαν τα χρήματά μου, τότε είχα πολλές δόλιες απόπειρες στην κάρτα μου. Έπρεπε να ακυρώσω την κάρτα μου και να παραγγείλω νέα
They are still actively trading. What do you need i have proof of slots Rigged when I complained as I kept getting kicked out of game every time I hit a bonus round and when reloaded it gave nothing .They blocked my account and did not give me my funds then I had numerous fraudulent attempts on my card .I had to cancel my card and order new one
Σας ευχαριστώ. Υπάρχει κάποια βάση δεδομένων με αυτούς τους εμπόρους skins;
Thank you. Is there any database with these skins merchants?
Όχι απλά σε ψάχνω να δω τι μπορώ να βρω
No i am just searching for you to see what I can find
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.