Σκέφτηκα ότι άξιζε να πάω λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν μπορούσα να βρω κανέναν από τους εμπόρους απευθείας, αλλά ευχαριστώ που με ενημερώσατε..
I thought it was worth a go considering I couldn't find any of the merchants directly but thanks for letting me know..
Ναι, το καλύτερο από την υποβολή αντιστροφών χρέωσης δεν έχει τύχη με αυτό το καζίνο
Yeah best of submitting chargebacks no luck with that casino
Σας ευχαριστώ.
Θα ξεκινήσω αυτή τη διαδικασία τώρα και ελπίζω για το καλύτερο - αν και δεν είμαι σίγουρος, καθώς 47 συναλλαγές συνολικά και δεν έχω ιδέα τι να τις υποβάλω, καθώς έτσι θα μιλήσουν στην τράπεζα και θα δουν αν μπορούν να βοηθήσουν, αλλά δεν έχουν πολλές ελπίδες, καθώς δεν τους αρέσει να αγγίζουν τις συναλλαγές τζόγου..
Thank you.
I shall start that process now and hope for the best - unsure though as 47 transactions overall and no idea what to submit them as so will speak to the bank and see if they can assist but not holding out much hope as they don't like touching gambling transactions..
Αχ, αυτό ήταν ένα βραχύβιο εγχείρημα. Το Starling λέει ευχαριστώ για την ειλικρίνεια, ωστόσο λόγω της φύσης των συναλλαγών και του γεγονότος ότι λάβατε μια υπηρεσία, οι επιστροφές χρεώσεων δεν θα ήταν βιώσιμες..
Ahh well that was a short lived venture. Starling say thanks for being honest however due to nature of the transactions and the fact you received a service, charge backs wouldn't be viable..
Μου είπαν επίσης σήμερα ότι υπάρχει η τελική απόφαση, ωστόσο όταν μίλησα με κάποιον στο τηλέφωνο το άλλο βράδυ ήταν απόλυτα με το μέρος μου και είπε να καλέσει ξανά τη Δευτέρα αφού έδωσε χρόνο σε όλους τους εμπόρους να απαντήσουν. Σίγουρα θα ξαναδιαφωνήσω.
They have also said to me today that's there final decision however when I spoke to someone on the phone the other night she was totally on my side and said to call back on Monday after giving all the merchants time to respond. I'm definitely going to dispute again.
Δεν κατάφερα να βρω κανέναν από τους εμπόρους και αμφιβάλλω ότι θα επέστρεφαν ούτως ή άλλως. Ίσως θα μιλήσω ξανά στο Starling, αλλά δεν έχω πολλές ελπίδες! Ελπίζω να έχετε καλύτερη τύχη από εμένα!🤞🏼
I haven't managed to find any of the merchants and doubt they'd refund anyway. Will maybe speak to Starling again but not holding out much hope! I hope you have better luck than me!🤞🏼
Γεια σου Παύλο,
πόσο καιρό αφότου είπε ο Kingshill ότι σου δίνουν επιστροφή χρημάτων, χρειάστηκε για να το λάβεις;
Hi Paul,
how long after after kingshill said they were giving you a refund did it take to receive this?
Ανάθεμα που είναι τόσο καιρό lol. Πρόσφατα κέρδισα μια υπόθεση αφού έκανα μια καταγγελία εδώ κατά της Jokabet που είναι η αδελφή τους τοποθεσία. Αργούν τόσο πολύ να «επεξεργάζονται» την επιστροφή χρημάτων
Damn that’s so long lol. I have recently just won a case after making a complaint here against Jokabet who is their sister site. They’re taking so long "processing" the refund
Έχετε στείλει email σε όλα τα καζίνο που χρησιμοποιήσατε ζητώντας επιστροφές χρημάτων; μπορεί επίσης να είναι σε θέση να βοηθήσουν με τους εμπόρους.
Have you emailed all the casinos you used asking for refunds? they also might be able to help with the merchants.
Το είδαν, δεν το καλύπτουν κατά το ήμισυ κάθε ανάρτηση που γίνεται ιδιωτική από το καζίνο!
Ffs seen it they are not half covering it up every post made private by the casino !
Ναι lol τρελό δεν είναι. Αρκετά αστεία ξεκίνησε το παράπονό μου στα μέσα Δεκεμβρίου, αρνήθηκαν την επιστροφή χρημάτων για περισσότερο από ένα μήνα έως ότου ο άντρας μου ο Μιχάλ άρχισε να λέει ότι αν δεν λυνόταν θα επηρεάσει τη βαθμολογία τους lol. Αυτό θα μπορούσε να είχε λυθεί εδώ και πολύ καιρό... Σχεδόν θέλω να πιέσω για αποζημίωση, ξέρω ότι αυτό με πιέζει
Yeah lol crazy isn’t it. Funny enough started my complaint mid December they denied refund for over a month until my guy michal started saying if it wasn’t solved it would impact their rating lol. This could’ve been solved ages ago… I almost want to push for compensation lmao I know that’s taking the piss tho
Αυτό είναι πολύ καλό, παίρνω πίσω το 100% των καταθέσεων μου, θα έπρεπε οπωσδήποτε να σας είχαν επιστρέψει όλες τις καταθέσεις σας.
Με τους δικούς τους όρους οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν μπορούν να καταθέσουν ή να παίξουν πραγματικά χρήματα στα καζίνο τους 😉
That’s pretty good, I’m getting 100% of my deposits back they should definitely have given you all your deposits back.
By their own terms players from Uk cannot deposit or play real money on their casinos 😉
Χαχα το άξιζε αφού κυριολεκτικά εξαπατούν τόσους περιορισμένους παίκτες!!
Haha well deserved after they’re literally scamming so many restricted players!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.