Έτσι έστειλα ένα email στο MyStake νωρίτερα, αλλά δεν περίμενα τίποτα πίσω. Έχω ψάξει σε αυτό το φόρουμ και έψαχνα για ώρες για επαφές με εμπόρους, αλλά δυστυχώς δεν βρήκα τίποτα.
Γύρισα στην τράπεζά μου και μου είπαν ότι μπορώ να εγείρω μια διαφωνία μαζί τους εάν δεν λάβω νέα από το MyStake, οπότε θα ενημερώσω εάν έχω επιτυχία.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια νωρίτερα παιδιά!
So I sent an email to MyStake earlier but not expecting anything back. Have hunted through this forum and searched for hours for merchant contacts but I've found nothing, sadly.
I turned to my bank and they've said I can raise a dispute with them if I don't hear back from MyStake so will update if I have any success.
Thanks for assistance earlier guys!
Έχετε δοκιμάσει έναν τοπικό δικηγόρο στο Κουρασάο που καταλαβαίνει το τοπίο εκεί; Τα πάντα ελέγχονται από την κεντρική τράπεζα εκεί.. ίσως αξίζει να αποχωριστείς μια μικρή αμοιβή και να βρεις κάποιον. Αυτό έκανα ειλικρινά καθώς η τράπεζά μου τάχθηκε στο πλευρό της Modulr FS που επιτρέπει σε καζίνο χωρίς άδεια όπως το MyStake να δέχονται πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο!
Have you tried a local lawyer in Curacao who understands the landscape there? Everything is controlled by the central bank there.. it may be worth parting with a small fee and finding someone. That’s what I’ve done honestly as my bank sided with Modulr FS who allow unlicensed casinos like MyStake to accept uk customers!
Ευχαριστώ Paul - νομίζω ότι ανέβασαν το prearb με τον κωδικό θεώρησης 13.6 που δεν καταλαβαίνω γιατί - νομίζω ότι αυτό είναι το μόνο πράγμα για το οποίο μπορώ να παραπονεθώ ότι τέθηκε εσφαλμένα
Thanks Paul - I think they raised the pre arb under visa code 13.6 which I don’t understand why - I think that’s the only thing I can complain about that it was raised incorrectly
Θα μπορούσατε να το δοκιμάσετε, θα περιμένετε πολλή ώρα όμως αν αύξησαν τις αντιστροφές χρέωσης και απέτυχαν συνήθως αυτό είναι όμως
You could try it you will wait a long time though if they raised the chargebacks and they failed usually that is it though
Ναι, υπέθεσα ότι - να δώσω άλλη μια προσπάθεια στο καζίνο / έμπορο και μετά τα παρατάω lol - ήταν διασκεδαστικό όσο κράτησε υποθέτω
Ye I was assuming that - gunna give the casino / merchant another try and after that I give up lol - it was fun while it lasted I suppose
Μίλησα με κάποιον από το santander στο τηλέφωνο σήμερα, καθώς ήθελα να βεβαιωθώ ότι έλαβαν τα αποδεικτικά στοιχεία μου, η κυρία είπε ότι μπορεί να μην υπάρχουν καν λόγοι για αντιστροφή χρέωσης, καθώς κατά τα λόγια μου "το καζίνο έχει πιστώσει τα χρήματα" . Της εξήγησα ότι δεν το αμφισβήτησα, αλλά δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν ότι οι έμποροι δεν έχουν καμία σχέση με τον τζόγο, οπότε είναι άσχετο! Σίγουρα δεν μπορεί να είναι τόσο δύσκολο… Θα εξετάσουν τα στοιχεία που έχω στείλει, οπότε ας δούμε
Spoke with someone from santander on the phone today, as I wanted to make sure they received my evidence, the lady said there may not even be grounds to chargeback as in my words the ‘casino have credited the money’ . I explained to her that I wasn’t disputing that, but they can’t seem to get it into their head that the merchants have nothing to do with gambling so it’s irrelevant ! Surely it can’t be this difficult… They’re going to review the evidence I’ve sent so let’s see
Ο Elegro επέστρεψε επίσης σε μένα σήμερα λέγοντας ότι δεν έχουν τις συναλλαγές στο σύστημά τους!?!? Σίγουρα δεν ισχύει, καθώς ο ιστότοπός τους αναφέρει ξεκάθαρα ότι είναι «Niko Technologies». Προφανώς γνωρίζουν ότι οι έμποροι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τους για να κάνουν παράνομες επιχειρήσεις, οπότε υποθέτω ότι αυτό είναι το τέλος
Elegro also came back to me today saying they don’t have the transactions on their system!?!? Surely not the case as their website clearly states they are ‘Niko Technologies’. They are obviously aware that merchants use their service to do illegal business so I guess that’s the end of that
Δοκιμάστε αυτό καθώς φαίνεται καθώς το elegro έχει αλλάξει για κάποιο λόγο
Try this as it seems as elegro has changed for some reason info@niko-tech.eu
Μόλις τους έστειλα ένα email, ευχαριστώ για αυτό
Πήγατε περαιτέρω με το santander ή η υπόθεσή σας βρίσκεται πλήρως στον Διαμεσολαβητή τώρα;
Just sent them an email, thanks for this
Did you get any further with santander or is your case fully with the ombudsman now?
Είναι με το FO τώρα, αλλά δεν κρατάω την ανάσα μου. Μένω για απόρριψη, οπότε τουλάχιστον έτσι, όταν έρθει η τελική απόφαση, δεν θα μείνω απογοητευμένος. Δεν είχα τίποτα άλλο εκτός από κακή τύχη ☹️ δεν μπορώ να το δω να αλλάζει lol.
It's with the FO now but I am not holding my breathe. I am residing myself for a rejection,so at least that way when the final decision comes through I won't be left disappointed. I have had nothing but bad luck ☹️ can't see it changing lol .
Έλαβα επιστροφές χρημάτων από την echosyntex στις 2 π.μ. σήμερα το πρωί στην τραπεζική μου κάρτα starling. Απλώς τους χρειάζομαι για να επιστρέψουν τις συναλλαγές που έγιναν στην κάρτα μου στην τράπεζα της Σκωτίας τώρα.
Got refunds from echosyntex at 2am this morning on my starling bank card. Just need them to refund the transactions made on my bank of Scotland card now.
Βρέθηκαν μερικές πολύ παλιές συναλλαγές με το finnart και το artstrid. Εξακολουθούν να προσφέρουν επιστροφές χρημάτων τελευταία; Ή πρέπει απλώς να κάνω αντιστροφή χρέωσης;
Found some very old transactions to finnart and artstrid. Do they still offer refunds lately? Or should i just chargeback?
Έστειλα email στο finnart και μου είπαν ότι το ψάχνουν.
I emailed finnart and they said they are looking in to it.
Οι πιστωτικές κάρτες έχουν καλύτερη προστασία, επομένως θα νομίζατε ότι θα έπρεπε να βοηθήσουν. Η πιστωτική μου κάρτα MasterCard έκανε για μένα και ήμουν 100 τοις εκατό ειλικρινής μαζί τους για τα πάντα.
Credit cards have better protection so you would think they should be helping. My MasterCard credit card did for me and I was 100 percent truthful with them about everything.
Εξαρτάται από το πόσο χρονών είναι, αλλά αξίζει να ρωτήσετε. Έχω κάνει μόνο επιστροφή χρημάτων από το ninecasino μέχρι στιγμής και έχω εκατοντάδες διαφορετικούς εμπόρους που έχω στείλει email και ίσως 20 διαφορετικά καζίνο, οπότε δεν φαίνεται καλά! Κυρίως απλώς με αγνόησε, αλλά οι συναλλαγές φτάνουν μέχρι το 2023, οπότε αμφιβάλλω ότι μπορώ να κάνω οτιδήποτε σε αυτό το σημείο που τις έχω παρατήσει ως κακή δουλειά, είναι πολύ αγχωτικό για την παρτίδα του Νοεμβρίου, δεν πειράζει να ρίξουμε παλιούς στο μείγμα. Είναι κρίμα που δεν βρήκα αυτό το φόρουμ στις αρχές του περασμένου έτους.
It depends on how old they are but worth an ask. I've only had refund from ninecasino so far and I've got hundreds of different merchants I've emailed and maybe 20 different casinos so it's not looking good! Mostly just ignored me but the transactions go all the way back to 2023 so I doubt I can do anything at this point I've given them up as a bad job it's way to stressful for the November lot nevermind throwing old ones into the mix. It's ashame I didn't find this forum early last year.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.