Αποσύρω τα χρήματα. έστειλαν ξανά email και κατάφερα να περάσω το KYC τη δεύτερη φορά.
Ίσως έκανα λάθος στη διεύθυνση αλληλογραφίας, ευχαριστώ
I withdraw the money. they emailed again and i managed to pass KYC the second time.
maybe i had a mistake in the mail address,thanks tho
Εάν θέλετε να γράψετε μια ανάρτηση σε κάποιον συγκεκριμένο παίκτη, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "απάντηση", παρακαλώ. Κάπως έτσι, δεν καταλαβαίνουμε το νόημα του μηνύματός σας.🤷♀️
If you'd like to write a post to some particular player, try to use the "reply" button, please. Like this, we do not get the meaning of your message.🤷♀️
Το κουμπί δεν φορτώθηκε, μετά από πολύ καιρό φορτώθηκε, το πρόβλημα ήταν στη χρήση του συστήματος VPN
The button did not load, after a long time it loaded, the problem was in using the VPN system
Είχα κάποια προβλήματα κατά την κατάθεσή μου, καθώς πλήρωσα μέσω κρυπτονομίσματος και έπρεπε να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών για να ολοκληρώσω την πληρωμή. Ωστόσο, η απόσυρσή μου ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Είχα κάποια προβλήματα κατά την κατάθεσή μου, καθώς πλήρωσα μέσω κρυπτονομίσματος και έπρεπε να επικοινωνήσω με την υποστήριξη πελατών για να ολοκληρώσω την πληρωμή. Ωστόσο, η απόσυρσή μου ολοκληρώθηκε πολύ γρήγορα.
I had some issues during my deposit, as I paid via cryptocurrency and had to contact customer support to complete the payment. However, my withdrawal was completed very quickly.
আমার আমানত করার সময় কিছু সমস্যা দেখা দিয়েছিল, কারণ আমি ক্রিপ্টোকারেন্সির মাধ্যমে পরিশোধ করেছিলাম এবং পেমেন্টটি সম্পন্ন করতে কাস্টমার সাপোর্টে যোগাযোগ করতে হয়েছিল। তবে, আমার উত্তোলনটি খুব দ্রুত সম্পন্ন হয়েছে।
Γεια σας, οπότε είναι καλό αν καταφέρατε να λύσετε το πρόβλημα.
Τέλος πάντων, ξέρετε ποιο ήταν το συγκεκριμένο θέμα με την κατάθεσή σας;
Όταν λέτε ότι η ανάληψη ήταν γρήγορη, χρησιμοποιήσατε ξανά κρυπτογράφηση και πόσος χρόνος χρειάστηκε; 🙂
Hello, so it's good if you managed to solve the problem.
Anyway, do you know what was the specific issue with your deposit ?
When you say that the withdrawal was fast, did you use crypto again and how long did it take ? 🙂
Είναι καλό να γνωρίζουμε ότι η υποστήριξη ήταν πραγματικά χρήσιμη σε αυτό το θέμα. Είναι πολύ σημαντικό. Τι λες?
It is good to know that the support was really helpful in this matter. It is very important. What do you say?
Μου άρεσε πολύ το σύστημα VIP CLUB στην ιστοσελίδα τους. Έχω κερδίσει πολλά μπόνους
I really liked the VIP CLUB system on their website. I have earned many bonuses
আমি সত্যিই তাদের ওয়েবসাইটে VIP CLUB সিস্টেম পছন্দ করেছি। আমি অনেক বোনাস অর্জন করেছি
Αυτό είναι πραγματικά ωραίο. Είχατε κάποια εμπειρία με τις αναλήψεις, ίσως; Το να μοιράζεσαι σημαίνει ότι νοιάζεσαι; τι λες;🙂
That's really nice. Have you had some experience with the withdrawals, perhaps? Sharing is caring; what do you say?🙂
Γεια, ευχαριστώ για την ειδοποίηση, το έδωσα στην ομάδα μας να το ελέγξει και θα το διορθώσει όταν είναι σωστό.
Είναι αυτός ο αγαπημένος σας πάροχος ή θέλατε να δοκιμάσετε κάποια παιχνίδια από αυτόν και δεν τα βρήκατε εκεί;😀
Hi, thanks for the alert, I've given it to our team to check and they'll fix it when it's right.
Is this your favorite provider or did you want to try some games from them and didn't find them there ?😀
Γεια σας, απαντάτε σε κάποιον συγκεκριμένο ή έχετε πρόβλημα στο καζίνο; Υπάρχει κάτι λάθος με την ανάληψη σας ή καταφέρατε να πάρετε τα χρήματά σας;
Hello, do you answer to someone specific or do you have a problem in the casino ? Is there something wrong with your withdrawal or did you manage to get your money ?
Είμαι ακόμα νέος στην Elonbet και δεν καταλαβαίνω ακριβώς πώς να καταθέσω χρήματα. Αλλά πάντα με βοηθούν στην ενότητα συνομιλίας, tk.
I'm still new to Elonbet and I don't quite understand how to deposit money. But they always help me in the chat section, tk.
Ben Elonbet henüz yeniyim ve nasıl para yatırılacağını tam olarak anlamıyorum. Ancak sohbet bölümünde her zaman bana yardımcı oluyorlar, tşk.
Γεια σας, και τι ακριβώς σας προκαλεί προβλήματα κατά την κατάθεση στο καζίνο; Είναι πάντα ένα καλό σημάδι ότι η συνομιλία σας βοηθά, οπότε καταφέρατε να επιλύσετε το πρόβλημα; 🙂
Hello, and what specifically is causing you problems when depositing in the casino ? It's always a good sign that the chat helps you, so did you manage to resolve the issue ? 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.