πριν από 1 έτος
90% ήταν η σύγκριση; Αυτό είναι υπέροχο μετά την πάροδο του χρόνου, συγχαρητήρια!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
0
90% ήταν η σύγκριση; Αυτό είναι υπέροχο μετά την πάροδο του χρόνου, συγχαρητήρια!
90% was the comparison? That's great after the time, congratulations!
90% war der Vergleich? das ist ja super nach der Zeit, gratuliere!
Συμφωνώ μαζί σου Daniel, αλλά είναι περιπτώσεις όπου το Casino Guru δεν είναι δίκαιο, για την περίπτωσή μου το καζίνο με άφησε να εγγραφώ και να καταθέσω, και όταν προσπαθώ να ολοκληρώσω το KYC για ανάληψη δεν λειτούργησε επειδή δεν είμαι στο λίστα της χώρας. Όταν επικοινώνησα μαζί τους, μου ισχυρίζονται ότι καθώς είμαι Γάλλος δεν μπορώ να κάνω ανάληψη περισσότερο από την κατάθεσή μου! Πάντα λιγότερο. Και μετά μπλοκάρουν τη χώρα μου για πρόσβαση στο καζίνο και έπρεπε να ανοίξω μια υπόθεση εδώ.
Κατάφερα να έχω στιγμιότυπο οθόνης και απόδειξη με την IP μου, αλλά ο γκουρού του καζίνο μου είπε να κάνω μια καταγγελία στην άδεια.
Ορκίζομαι ότι είναι στημένα, γιατί κλείνουν την καταγγελία χωρίς απόδειξη, καμία εξήγηση, τίποτα....
Btw, τα στοιχεία που παρείχε το καζίνο εδώ ήταν πλαστά και το έχω αποδείξει... Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί ο γκουρού του καζίνο μπορεί να σταθεί με ψεύτες και απατεώνες όπως αυτοί..
I agree with you Daniel, but they are case where Casino Guru is not fair, for my case the casino let me suscribe and deposit, and when I try to complete the KYC to withdraw it wasn't working because I'm not on the list of country. When I contacted them they claim to me that as I'm french I cannot withdraw more than my deposit ! Always less. And after that they block my country to access the casino, and I had to open a case here.
I've managed to have screenshot, and proof with my IP, but casino guru told me to open a complaint to the licence.
I swear they are rigged, because the close the complaint with no proof, no explanation, nothing....
Btw, the evidence provide by the casino here were fake and I've proved it... So I don't understand why casino guru can stand with liar and scammer like them..
Εξετάζω την καταγγελία που αναφέρατε εδώ. Παρατήρησα ότι ρωτήσατε το καζίνο αν σας επιτρέπεται να παίξετε από τη Γαλλία, αλλά κάνατε και άλλες ερωτήσεις. Η υποστήριξη πελατών απάντησε στην άλλη ερώτηση σχετικά με το BTC, αλλά δεν επιβεβαίωσε ότι μπορείτε να παίξετε από τη Γαλλία σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης που παρέχεται.
Παρόλο που τα καζίνο μπορεί να είναι φιλικά προς το VPN, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παίξετε εκεί από μια περιορισμένη χώρα. Σημαίνει μόνο ότι μπορείτε να παίξετε από μια επιτρεπόμενη χώρα, αλλά προστατεύεστε με VPN. Φαίνεται ότι έχετε εγγραφεί από χώρα περιορισμένης πρόσβασης χρησιμοποιώντας VPN.
Τέλος πάντων, δεν κλείσαμε για πάντα την καταγγελία σας. Όπως λέει η περίληψη:
"Αποφασίστηκε ότι ο παίκτης θα πρέπει να υποβάλει καταγγελία στην αρχή αδειοδότησης του καζίνο και έτσι η καταγγελία έκλεισε προσωρινά εν αναμονή του αποτελέσματος της έρευνας της ρυθμιστικής αρχής. Μετά τη λήψη της απόφασής τους, η καταγγελία θα ανοίξει ξανά και θα ενημερωθεί ανάλογα με την περίπτωση."
Σημαίνει απλώς ότι θέλαμε να μάθουμε ποια είναι η γνώμη της αρχής για αυτό, καθώς δεν ήμασταν 100% σίγουροι ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε αυτήν την περίπτωση.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Εξετάζω την καταγγελία που αναφέρατε εδώ. Παρατήρησα ότι ρωτήσατε το καζίνο αν σας επιτρέπεται να παίξετε από τη Γαλλία, αλλά κάνατε και άλλες ερωτήσεις. Η υποστήριξη πελατών απάντησε στην άλλη ερώτηση σχετικά με το BTC, αλλά δεν επιβεβαίωσε ότι μπορείτε να παίξετε από τη Γαλλία σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης που παρέχεται.
Παρόλο που τα καζίνο μπορεί να είναι φιλικά προς το VPN, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να παίξετε εκεί από μια περιορισμένη χώρα. Σημαίνει μόνο ότι μπορείτε να παίξετε από μια επιτρεπόμενη χώρα, αλλά προστατεύεστε με VPN. Φαίνεται ότι έχετε εγγραφεί από χώρα περιορισμένης πρόσβασης χρησιμοποιώντας VPN.
Τέλος πάντων, δεν κλείσαμε για πάντα την καταγγελία σας. Όπως λέει η περίληψη:
"Αποφασίστηκε ότι ο παίκτης θα πρέπει να υποβάλει καταγγελία στην αρχή αδειοδότησης του καζίνο και έτσι η καταγγελία έκλεισε προσωρινά εν αναμονή του αποτελέσματος της έρευνας της ρυθμιστικής αρχής. Μετά τη λήψη της απόφασής τους, η καταγγελία θα ανοίξει ξανά και θα ενημερωθεί ανάλογα με την περίπτωση."
Σημαίνει απλώς ότι θέλαμε να μάθουμε ποια είναι η γνώμη της αρχής για αυτό, καθώς δεν ήμασταν 100% σίγουροι ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο σε αυτήν την περίπτωση.
I'm looking at the complaint that you mentioned here. I noticed you asked the casino whether you're allowed to play from France, but you also asked other questions. The customer support answered the other question regarding BTC, but they didn't confirm you can play from France according to the screenshot provided.
Even though casinos can be VPN friendly, it doesn't mean that you can play there from a restricted country. It only means that you can play from an allowed country, but protecting yourself with VPN. It seems that you registered from a restricted country using VPN.
Anyway, we didn't close your complaint forever. As the summary says:
"It was decided that the player should submit a complaint to the casino's licensing authority, and so the complaint was closed temporarily pending the outcome of the regulator's investigation. Upon receipt of their decision, the complaint will be reopened and updated as appropriate."
It simply means that we wanted to know what's the authority's opinion on this since we weren't 100% sure who's right and who's wrong in this case.
Γεια σου Daniel,
Έχω διάφορα θέματα μαζί τους:
Σχετικά με την αρχή, είμαι σίγουρος ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για το παράπονο, επειδή αυτό το καζίνο δεν παρείχε έγγραφα και δεν απάντησε σχετικά με την επιστροφή των χρημάτων που δεν πίστωσαν... Δεν εμπιστεύομαι τους, και ξέρω ότι η κυβέρνηση του Κουρασάο έχει καθυστερήσει με τον νέο κανονισμό, αλλά ξέρω ότι γι' αυτό δεν τον σέβονται καθόλου...
Έχω λάβει νομική συμβουλή εναντίον τους, γιατί δεν είναι δίκαιο το πώς μου φέρονται.
Hello Daniel,
I have several issue with them :
About the authority, I'm sure those people don't care about complaint, because this casino didn't provide any documents and didn't reply about the refund of the money they didn't credited... I don't trust them, and I know the curaçao gov is late on the new regulation, but I know thats why they are not respecting it at all...
I've took a legal councel against them, because its not fair how they are treating me.
Ο νόμος είναι αυτός που είναι και αν οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να ανακτήσουν τις απώλειές τους, πολλοί το κάνουν. Δεν έχει σημασία πώς το αξιολογείς ηθικά, αυτή είναι απλώς η πραγματικότητα και είναι στη φύση των πραγμάτων.
Δεν αρνούμαι το γεγονός ότι όταν οι παίκτες έχουν την επιλογή να ανακτήσουν τα χρήματα, τότε μπορούν να το κάνουν. Απλώς δεν θα το υποστήριζα ενεργά, προτείνοντάς το σε κάθε παίκτη από την Αυστρία σε περιπτώσεις όπου το καζίνο τους αντιμετώπιζε δίκαια (και τους αντιμετώπιζε όπως κάθε άλλος παίκτης που είχε την ίδια ευκαιρία για κέρδη).
Η πτυχή του υπεύθυνου τζόγου που αναφέρατε εδώ φέρνει νέο φως στη συζήτηση. Είναι σίγουρα καλύτερο για τους Αυστριακούς παίκτες να μένουν σε καζίνο με άδεια Αυστρίας, εάν έχουν την επιλογή να αποκλείσετε τον εαυτό σας από όλα τα καζίνο (με άδεια στην Αυστρία), καθώς αυτό είναι το είδος προστασίας που θέλετε να χρησιμοποιήσετε όταν αισθάνεστε ότι ο τζόγος ξεφεύγει από τον έλεγχό σας .
Από την άλλη, φοβάμαι ότι θα φτάσετε ακριβώς στο ίδιο σημείο που έχουν στη Μεγάλη Βρετανία. Μπορείτε να αποκλείσετε τον εαυτό σας από όλα τα αδειοδοτημένα καζίνο του Ηνωμένου Βασιλείου μέσω του GAMSTOP. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι παίκτες που μπλοκάρονται για μερικά χρόνια στο GAMSTOP αρχίζουν να αναζητούν άλλα καζίνο. Τα καζίνο με άδεια MGA δεν θα τα δεχτούν (σε αντίθεση με την κατάσταση στην Αυστρία), επομένως αναγκάζονται να παίξουν σε καζίνο με άδεια ή χωρίς άδεια του Κουρασάο και παίζουν εκεί.
Το αποτέλεσμα είναι να μπλοκάρουν τον εαυτό τους σε καζίνο που είναι τα καλύτερα και ασφαλέστερα για αυτούς στο GAMSTOP. Τότε τα καζίνο MGA που είναι γενικά αξιοπρεπή δεν θα τα δεχτούν, τότε οι παίκτες είναι ακόμη πιο ευάλωτοι αφού μπορούν να αρχίσουν να παίζουν σε καζίνο που δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για κανένα νόμο. Μερικά από αυτά τα καζίνο μπορεί να είναι υπέροχα. Ακόμη και εμείς έχουμε για παράδειγμα καζίνο με άδεια Κουρασάο με βαθμολογίες 9+, αλλά σίγουρα γνωρίζετε ότι το να παίζετε σε αυτά ή σε καζίνο χωρίς άδεια μπορεί να είναι προβληματικό. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες τους διαφέρουν πολύ. Τελικά, οι μεγαλύτεροι παίκτες που έχουν αποκλειστεί στην Αυστρία θα αρχίσουν να παίζουν σε σκιερά καζίνο χωρίς άδεια που δεν θα νοιάζονται καθόλου για τον υπεύθυνο τζόγο και η μήνυση τους δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα.
The law is what it is and if players have the ability to recoup their losses, many do. It doesn't matter how you evaluate it morally, that's just the reality and it's in the nature of things.
I don't deny the fact that when players have the option of reclaiming the money back, then they can do so. I just wouldn't support it actively, recommending it to every single Austrian player in cases where the casino treated them fairly (and treated them as any other player who had the same chance for winnings).
The responsible gambling aspect you mentioned here brings a new light into the discussion. It's definitely better for Austrian players sticking to Austria licensed casinos if they bring the option of blocking yourself from all casinos (licensed in Austria) since this is the kind of protection you want to use when you feel like the gambling is getting out of your control.
On the other hand, I'm afraid that you'll reach exactly the same point they have in the Great Britain. You can block yourself from all UK licensed casinos through GAMSTOP. The result is that players who get blocked for a few years on GAMSTOP start looking for other casinos. MGA licensed casinos won't accept them (contrary to the situation in Austria) so they're forced to play in Curacao licensed or unlicensed casinos and they do play there.
The result is that they block themselves in casinos that are the best and safest for them on GAMSTOP. Then MGA casinos that are generally decent won't accept them, then the players are even more vulnerable since they can start playing in casinos that don't really care about any law. Some of those casinos can be great. Even we have for example Curacao licensed casinos with ratings 9+, but you surely know that playing in those or unlicensed casinos can be problematic. Their services provided differ a lot. Eventually, the biggest gamblers blocked in Austria will start playing in shady unlicensed casinos that won't care about responsible gambling at all and suing them won't have any effect.
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα;
What has that got to do with the topic ?
Was hat das mit dem Thema zu tun ?
Χθες έλαβα ένα γράμμα από την Advofin ότι το Pokerstars εξακολουθεί να μην πληρώνει. Περίμενα 90.000 εδώ και 1 χρόνο... Το Pokerstars ξοδεύει 100 εκατομμύρια για διαφημίσεις αλλά δεν πληρώνει παρά τον τίτλο εκτέλεσης! Ορισμένες εταιρείες μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα πάντα! γάμα τους!!
Yesterday I received a letter from Advofin that Pokerstars is still not paying. I've been waiting for 90,000 for 1 year... Pokerstars spends 100s of millions on advertising but doesn't pay despite the execution title! Certain companies can afford anything! fuck them!!
Gestern kam Schreiben von Advofin dass Pokerstars nach wie vor nicht zahlt. Warte seit 1 Jahr auf 90000... Pokerstars gibt 100erte Millionen für Werbung aus zahlt aber trotz Exekutionstitel nicht! Gewisse Unternehmen können sich alles erlauben! Fuck them!!
Γεια, μετέφερα την ανάρτησή σας σε αυτό το νήμα, επειδή υπάρχει ήδη μια πολύ μεγάλη συζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα.
Hi, I moved your post into this thread, because there's already a very long discussion regarding this topic.
Γεια σας, αυτό σημαίνει ότι η εκτέλεση δεν έχει ακόμη πραγματοποιηθεί, διαφορετικά θα είχατε τα χρήματά σας.
Hello, that means the execution has not yet been carried out, otherwise you would have your money.
hallo, das heisst die Exekution wurde noch nicht durchgeführt sonst hättest du ja dein geld.
Βλέπω επίσης ότι δεν έχει ακόμη τίτλο στο δικαστήριο στη Μάλτα
I also see that he still has no title in court in Malta
sehe ich auch so, dass er in Malta noch keinen Titel hat vor Gericht
πότε ήταν η κανονική δίκη στην Αυστρία;
when was the normal court hearing in austria?
wann war die normale verhandlung in österreich bei gericht?
Το Advofin δοκιμάζει τη σωστή στρατηγική εκτέλεσης...
Advofin tests the right execution strategy...
Advofin testet die richtige Exekutionsstrategie...
αν η ακροαματική διαδικασία στην Αυστρία ήταν τον Φεβρουάριο του 2022, τότε δεν θα αργήσει τόσο πολύ... περίμενα πολύ περισσότερο 😉
if the court hearing in austria was in february 2022 then it won't be that long anyway... i've been waiting much longer 😉
wenn die gerichtsverhandlung in österreich im februar 2022 war dann ist das eh noch nicht so lange aus… ich warte schon viel länger 😉
Ναι, το διάβασα κι εγώ πριν λίγο καιρό…….😉
Yes, I read that too some time ago…….😉
ja das habe ich auch mal gelesen vor einiger zeit…….😉
Μαζί μου επίσης, αλλά ένα άλλο καζίνο .. πιθανότατα απλώς δοκιμάζουν σε κάθε καζίνο.
With me also but another casino .. they probably just test at every casino.
Beim mir auch aber anderes Casino .. die testen wohl grad bei jedem Casino.
Η πρώτη μου ακρόαση ήταν στα τέλη του 2021 🙂
My first hearing was at the end of 2021 🙂
Meine erste verhandlung war ende 2021 🙂
Νομίζω ότι το πράσινο...
τι είναι δοκιμασμένο, τι εννοείς με αυτό; 🤔
I think the green one...
what is tested, what do you mean by that? 🤔
der grüne denk ich…
was wird getestet, was meint ihr damit? 🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.