Η ιδέα ήταν ότι ζήτησαν τα ίδια ακριβώς έγγραφα με την πρώτη φορά. Επαληθεύτηκα για πρώτη φορά πλήρως γύρω στον Μάρτιο του 2023, πήρα μια μικρή ανάληψη από αυτούς και, στη συνέχεια, τον Δεκέμβριο του 2023 θέλησαν να επαληθεύσουν ξανά πλήρως τον λογαριασμό μου, συμπεριλαμβανομένου του αναγνωριστικού και της διεύθυνσης και όλα αυτά. Σημειώστε ότι χρειάστηκαν πάνω από 10 ημέρες από τη στιγμή που ζήτησα την απόσυρσή μου μέχρι τη στιγμή που είπαν ότι έπρεπε να στείλω νέα έγγραφα. Για μένα, αυτός είναι απλώς ένας τρόπος για να καθυστερήσουν την απόσυρσή μου σε μια προσπάθεια να με κάνουν να χάσω τα χρήματα.
The idea was that they asked for the exact same documents as the first time. I was first verified fully around March 2023, I got a small withdrawal from them, and then in December 2023 they wanted to completely reverify my account again, including ID and address and all of that. Note that it took them over 10 days from the time I requested my withdrawal to when they said I should send new documents. To me, that is just a way for them to delay my withdrawal in an attempt to make me lose the funds.
Αν το καζίνο ήθελε ακριβώς τα ίδια έγγραφα, καταλαβαίνω ότι μερικές φορές είναι περιττό εμπόδιο και σίγουρα δεν είναι ευχάριστο. Σε μια τέτοια στιγμή πρέπει να είστε υπομονετικοί και να συνεργαστείτε με το καζίνο, ώστε αυτή η πρόσθετη επαλήθευση να είναι επιτυχής το συντομότερο δυνατό.
Τέλος πάντων, το πιο σημαντικό είναι ότι ο παίκτης παίρνει τα χρήματά του, ακόμα κι αν μερικές φορές είναι ο δύσκολος τρόπος. 🤔
If the casino wanted exactly the same documents, I understand that sometimes it's an unnecessary obstruction and it's certainly not pleasant. At such a moment you have to be patient and cooperate with the casino so that this additional verification is successful as soon as possible.
Anyway, the most important thing is that the player gets his money, even if it is sometimes the hard way. 🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.