Λοιπόν, μια λεπτομέρεια, αν μου επιτρέπεται:
Υπάρχει ακόμα μια πιθανότητα ο παίκτης να έκανε απλώς ένα λάθος στο όνομα χρήστη. Απλώς συμβαίνει.
Δεν θα το έπαιρνα αυτό ως τελική κρίση. Παρόλο που θα προτιμούσα μια ευθεία απάντηση από τον παίκτη, αυτό είναι σίγουρο. Από την άλλη πλευρά, κανένας παίκτης δεν καλείται να συζητήσει κάτι μαζί μας ή με το καζίνο τη στιγμή που δημοσιεύει κάτι δημόσια στο φόρουμ ή όταν υποβάλλει μια κριτική χρήστη.
Παρέχουμε δωρεάν διαδικασία καταγγελίας για τέτοιες περιπτώσεις.
Ωστόσο, νομίζω ότι όλοι νιώθουμε ότι μια τέτοια προσέγγιση δίνει μια εικόνα. Αν πιάσεις το νόημά μου 🙂
Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ που συμμετείχατε στη συζήτηση.
Well, just a detail, if I may:
There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.
I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.
We provide a free complaint process for such cases.
Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂
Anyway, thank you for engaging in the conversation.
Αυτόματη μετάφραση: