ΦόρουμΚαζίνοCrypto Casino - γενική συζήτηση

Crypto Casino - γενική συζήτηση

πριν από 7 μήνες από dxlive86
|
894 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Crypto Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 7 μήνες

Όνομα χρήστη 539672

Έκανα κατάθεση, δεν πιστώθηκε το μπόνους, έγραψα υποστήριξη, το πρόσθεσαν. Αλλά δεν μπορείτε να παίξετε με αυτό, μόνο με τη δική σας κατάθεση? τέτοιες συνθήκες είναι τρομερές το 2023.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hey dxlive

We cannot find that username: 539672

Our usernames have 7 digits

Can you send me an email to admin@cryptocasino.com and i can look into this, and your other complaint.

Thank you

CC

πριν από 7 μήνες

Also - just to answer your question - when you get the deposit you will definitely sit down with it at the tables. For example....if you deposit $100 with a 100% bonus you will get $100 extra

If you then play roulette you will have $200 to play with. Obviously (like every casino) the real money funds are used first and then the bonus funds but you will definitely be playing with both deposit and bonus at the same time.

πριν από 7 μήνες

Hi dxlive - as you and other readers can see...I really want to help you here but you need to give me more info or send me an email as requested so that i can look into your problem.

TY

CC

Crypto Casino
πριν από 7 μήνες

Hello,

Sorry for stepping in, but I strongly advise you to use the reply button. Without it, the player won't be notified about your response. 🙏

πριν από 7 μήνες

Όνομα χρήστη 539672

Έκανα κατάθεση, δεν πιστώθηκε το μπόνους, έγραψα υποστήριξη, το πρόσθεσαν. Αλλά δεν μπορείτε να παίξετε με αυτό, μόνο με τη δική σας κατάθεση? τέτοιες συνθήκες είναι τρομερές το 2023.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I see the casino is trying to help you with your situation. I hope that everything will be resolved without any problems and you will be able to continue enjoying yourself. 

I wish you the best of luck. 🙂

Radka
πριν από 7 μήνες

Oh!

OK thank you R

CC

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
dxlive86
πριν από 6 μήνες

Hiya - you never replied to our posts - the account number you quoted wasn't real - and what you said about the bonus is not physically possible.


We have no problems with people posting reviews here but as the Guru site says, you must be prepared to engage.


We must therefore assume that either this is not for real or you have the wrong casino and so this post is not a genuine one.

TY

CC


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Crypto Casino
πριν από 6 μήνες

Well, just a detail, if I may:

There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.

I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.

We provide a free complaint process for such cases.

Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂

Anyway, thank you for engaging in the conversation.


πριν από 6 μήνες

Όνομα χρήστη 4539672.

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θέλει να με βοηθήσει ο εκπρόσωπος του καζίνο; Το μπόνους πιστώθηκε μόνο μετά την εφαρμογή, αλλά ήταν αδύνατο να παίξετε με αυτό, και τώρα γράφετε ότι είναι δυνατό, αλλά δεν είναι έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
dxlive86
πριν από 6 μήνες

Best to wait for the casino representative, I'd say.

dxlive86
πριν από 6 μήνες

Hey dxlive


TY for replying at last


I wish you had done so earlier


Look, we have used your Username. We can see no problem with your account. And we cannot replicate the issue.


But we have added the original bonus back in for you (as it had expried).


And in addition an extra 200 TX to your account with 10x wagering instead of a 30x as a gesture of goodwill.


Please understand (for future) that with any bonus + deposit, the system will always use your real money first (like every casino) and then your bonus funds.

Good luck

Johnny


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
πριν από 6 μήνες

Username: 9234768


I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
tm1025
πριν από 6 μήνες

Glad we could help TM!

And thanks for all the understanding!

We'll be launching a new sportsbook platform soon we'll be sure to let everyone here know when we do!

: )

CC

πριν από 6 μήνες

Username: 9234768


I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!

πριν από 6 μήνες

So glad to see that you managed to resolve this situation promptly and the admin was helpful. I hope you will have as many such experiences as possible. Good luck. 😊☘️

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα