ΦόρουμΚαζίνοCrypto Casino - γενική συζήτηση

Crypto Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από dxlive86
|
5395 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Crypto Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Όνομα χρήστη 539672

Έκανα κατάθεση, δεν πιστώθηκε το μπόνους, έγραψα υποστήριξη, το πρόσθεσαν. Αλλά δεν μπορείτε να παίξετε με αυτό, μόνο με τη δική σας κατάθεση? τέτοιες συνθήκες είναι τρομερές το 2023.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hey dxlive

We cannot find that username: 539672

Our usernames have 7 digits

Can you send me an email to admin@cryptocasino.com and i can look into this, and your other complaint.

Thank you

CC

πριν από 1 έτος

Also - just to answer your question - when you get the deposit you will definitely sit down with it at the tables. For example....if you deposit $100 with a 100% bonus you will get $100 extra

If you then play roulette you will have $200 to play with. Obviously (like every casino) the real money funds are used first and then the bonus funds but you will definitely be playing with both deposit and bonus at the same time.

πριν από 1 έτος

Hi dxlive - as you and other readers can see...I really want to help you here but you need to give me more info or send me an email as requested so that i can look into your problem.

TY

CC

Crypto Casino
πριν από 1 έτος

Hello,

Sorry for stepping in, but I strongly advise you to use the reply button. Without it, the player won't be notified about your response. 🙏

πριν από 1 έτος

Όνομα χρήστη 539672

Έκανα κατάθεση, δεν πιστώθηκε το μπόνους, έγραψα υποστήριξη, το πρόσθεσαν. Αλλά δεν μπορείτε να παίξετε με αυτό, μόνο με τη δική σας κατάθεση? τέτοιες συνθήκες είναι τρομερές το 2023.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I see the casino is trying to help you with your situation. I hope that everything will be resolved without any problems and you will be able to continue enjoying yourself. 

I wish you the best of luck. 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Oh!

OK thank you R

CC

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
dxlive86
πριν από 1 έτος

Hiya - you never replied to our posts - the account number you quoted wasn't real - and what you said about the bonus is not physically possible.


We have no problems with people posting reviews here but as the Guru site says, you must be prepared to engage.


We must therefore assume that either this is not for real or you have the wrong casino and so this post is not a genuine one.

TY

CC


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Crypto Casino
πριν από 1 έτος

Well, just a detail, if I may:

There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.

I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.

We provide a free complaint process for such cases.

Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂

Anyway, thank you for engaging in the conversation.


πριν από 1 έτος

Όνομα χρήστη 4539672.

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς θέλει να με βοηθήσει ο εκπρόσωπος του καζίνο; Το μπόνους πιστώθηκε μόνο μετά την εφαρμογή, αλλά ήταν αδύνατο να παίξετε με αυτό, και τώρα γράφετε ότι είναι δυνατό, αλλά δεν είναι έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
dxlive86
πριν από 1 έτος

Best to wait for the casino representative, I'd say.

dxlive86
πριν από 1 έτος

Hey dxlive


TY for replying at last


I wish you had done so earlier


Look, we have used your Username. We can see no problem with your account. And we cannot replicate the issue.


But we have added the original bonus back in for you (as it had expried).


And in addition an extra 200 TX to your account with 10x wagering instead of a 30x as a gesture of goodwill.


Please understand (for future) that with any bonus + deposit, the system will always use your real money first (like every casino) and then your bonus funds.

Good luck

Johnny


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 12 μήνες

Username: 9234768


I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
tm1025
πριν από 12 μήνες

Glad we could help TM!

And thanks for all the understanding!

We'll be launching a new sportsbook platform soon we'll be sure to let everyone here know when we do!

: )

CC

πριν από 12 μήνες

Username: 9234768


I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!

πριν από 11 μήνες

So glad to see that you managed to resolve this situation promptly and the admin was helpful. I hope you will have as many such experiences as possible. Good luck. 😊☘️

πριν από 5 μήνες

γεια σας, αυτό το καζίνο είναι κάπως ακατανόητο, δύο φορές μου δόθηκε να κάνω ανάληψη χρημάτων και την τρίτη φορά δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων δύο φορές και επιστρέφονται στον λογαριασμό μου και το καζίνο μου λέει πάντα ότι δεν ξέρω τον λόγο, πώς μπορεί να είναι ......η σύνδεσή μου εκεί είναι 8634927

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Σε ποιον Διαχειριστή;

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 μήνες

Oh, I'm so sorry about your situation. How long have you been waiting for a withdrawal now, or rather, how long have you been trying to cash out ? It would certainly be useful to have a reason why money keeps getting returned to your account and the casino should know such things. I wonder if there is a possibility to replace the payment method and try some other one to see if you get the same result. Of course I would contact the casino first to see if that would be possible. 

As for the administrator, I don't know who the player has communicated with, but you can reply to his post and maybe he will get back to you and let you know. 

If there are still problems, you can file a complaint with us and we'll see where it goes.

πριν από 5 μήνες

Αγαπητέ Ivan, Λάβετε υπόψη ότι επικοινωνήσαμε με τον πάροχο πληρωμών (Coinpayment) σχετικά με τις προηγούμενες αποτυχημένες αναλήψεις σας και προς το παρόν αναμένουμε πληροφορίες από αυτόν. Μέχρι τότε, οι 2 τελευταίες αναλήψεις σας θα παραμείνουν σε κατάσταση εκκρεμότητας. Πρέπει να βρούμε τον λόγο για τον οποίο απέτυχαν οι προηγούμενες αναλήψεις σας προτού μπορέσουμε να επεξεργαστούμε τις τρέχουσες αναλήψεις σας. Ως εκ τούτου, σας ζητάμε να περιμένετε και θα είμαστε ευγνώμονες για την υπομονή και την κατανόησή σας. Αποδεχτείτε τη συγγνώμη μας για την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία. Θα σας ειδοποιήσουμε με email το συντομότερο δυνατό. Καλή μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα