ΦόρουμΚαζίνοCrypto Casino - γενική συζήτηση

Crypto Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από dxlive86
|
6439 προβολές 82 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
πριν από 5 μήνες

Hi Ivan/Vanya

Sorry you are having issues.

The payments are handled by a 3rd party.

I will try and find out what is happening.

CC

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
πριν από 5 μήνες

γιατί είχα περισσότερες από μία πληρωμές που πέρασαν από αυτήν τη γραμμή!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

file αυτό είναι απόδειξη ότι λαμβάνω πληρωμές επί τόπου

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 μήνες

Hey Ivan,


We believe you so no problem there.

And we can see that you had successful withdrawals on

31st May

1st June


So we suspect the problem is temporary .

Rest assured that your funds are safe and that you will receive them.

🙂

πριν από 5 μήνες

προσωρινό, αλλά δεν μπορώ να πάρω χρήματα από εσάς εδώ και μια εβδομάδα (((((

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Αγαπητέ Ivan, Λάβετε υπόψη ότι επικοινωνήσαμε με τον πάροχο πληρωμών (Coinpayment) σχετικά με τις προηγούμενες αποτυχημένες αναλήψεις σας και προς το παρόν αναμένουμε πληροφορίες από αυτόν. Μέχρι τότε, οι 2 τελευταίες αναλήψεις σας θα παραμείνουν σε κατάσταση εκκρεμότητας. Πρέπει να βρούμε τον λόγο για τον οποίο απέτυχαν οι προηγούμενες αναλήψεις σας προτού μπορέσουμε να επεξεργαστούμε τις τρέχουσες αναλήψεις σας. Ως εκ τούτου, σας ζητάμε να περιμένετε και θα είμαστε ευγνώμονες για την υπομονή και την κατανόησή σας. Αποδεχτείτε τη συγγνώμη μας για την καθυστέρηση και την ταλαιπωρία. Θα σας ειδοποιήσουμε με email το συντομότερο δυνατό. Καλή μέρα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I see, then, that they are working on it, and from the answer I hope that it will be solved as soon as possible. Will you be patient and wait or how will you proceed ? I believe that if the previous withdrawals were successful, you will get the next ones when the unpleasantness is removed. 

I will keep my fingers crossed for you. 🤞

πριν από 5 μήνες

ευχαριστώ


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Δεν καταλαβαίνω καθόλου τι συμβαίνει, γιατί δεν με πληρώνουν χρήματα (((


Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 μήνες

Obviously you'll have to be a bit patient. We give casinos 14 days to resolve withdrawal, so if nothing changes by then, let us know and we'll try to help. The good news is that the casino is communicating with you and trying to remove the obstacles that stand between you and your money. 

I hope they can do this as soon as possible. 😉

πριν από 5 μήνες

Ελπίζω και εγώ το ίδιο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.

Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.

But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!

🙂

πριν από 5 μήνες

μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με άλλο τρόπο;

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 μήνες

Best to contact the customer service team and ask them. But there should be alternative methods available!

πριν από 5 μήνες

thanks Jaro - believe me, I am trying to find out the problem.

Like I say we are waiting for payment processor to get back to the CS team.

But I re-emphasise that despite the inconvenience, Ivan your funds are as safe as houses!

🙂

πριν από 5 μήνες

You're welcome, I hope it can be resolved and all parties will be happy. 😉

πριν από 5 μήνες

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ

Αυτόματη μετάφραση:
vanya.tkach
πριν από 5 μήνες

I hope soon. I will wait for your update. 😕

πριν από 5 μήνες

μου πλήρωσαν λεφτά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

🙂

Again apologies for the issues!

πριν από 5 μήνες

Το κυριότερο είναι ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί στο μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

μου πλήρωσαν λεφτά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

See, good news. Sometimes it can take time due to different circumstances and not always the withdrawals come as fast as players would expect. I think it's the most encouraging that you don't wait weeks for them and they always come, and of course support doesn't ignore you but tries to communicate any encountered difficulties. 

I hope it will only get better from now on. 😊

1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα