Μπράβο σου, ευχαριστώ.
Οπότε, αν κατάλαβα καλά, μόνο μετά από μερικές επιτυχημένες αναλήψεις παρατήρησαν ότι είχες βάλει λάθος ημερομηνία γέννησης. Σωστά; Ήταν μεγάλο λάθος, όμως, ή απλώς άλλαξαν κάποιο νούμερο εκεί;
Nice of you, thank you.
So, if I understand correctly, only after a few successful withdrawals did they notice that you had entered the wrong date of birth. Right? Was it a big mistake, though, or just some number was changed there?
Ένα πολύ υπέροχο καζίνο, μπορώ μόνο να το προτείνω. Είχα προβλήματα με την πληρωμή στην αρχή, αλλά το καζίνο το διόρθωσε για να μπορέσω να πληρώσω τα κέρδη μου. Πολύ καλή πλατφόρμα, πολλά παιχνίδια, πραγματικά διασκεδαστικό, συνεχίστε έτσι
A very great casino, I can only recommend it. I had problems with the payout at first but the casino fixed it so I could pay out my winnings. Very great platform, lots of games, really fun, keep it up
Ein sehr tolles Casino kann ich nur empfehlen ich hatte zwar erst Probleme mit der Auszahlung die wurde aber vom Casino behoben somit konnte ich meinen Gewinn auszahlen sehr tolle Plattform viele Spiele macht echt Spaß weiter so
Γεια σου! Μια θετική εμπειρία, αυτό είναι υπέροχο. Μόλις είδα την κριτική χρήστη σας και την εγκρίθηκε, επομένως άλλοι χρήστες που εστιάζουν στα σχόλια των χρηστών έχουν τη νέα "ενημέρωση".
Εάν τα στοιχεία του προφίλ είναι σωστά, ζείτε στη Γερμανία. Αν μου επιτρέπεται, θα ήθελα να μάθω περισσότερα σχετικά με το πρόβλημα της αρχικής πληρωμής. Από όσο πιστεύω, πολλοί πάροχοι πληρωμών αντιμετωπίζουν κατά καιρούς διάφορα προβλήματα σε ορισμένες χώρες. Κάποιες σχέσεις με διεθνείς μεταγραφές, ίσως;
Hi there! A positive experience, that's cool. I just saw your user review and got it approved, so other users focusing on user feedback have the fresh "update".
If the profile details are correct, you live in Germany. If I may, I would like to learn more about the initial payout problem. As far as I believe, quite many payment providers are experiencing various issues in certain countries from time to time. Any relations with international transfers, perhaps?
Είχα προβλήματα επειδή το καζίνο πληρώνει μόνο με τη Skrill, κάτι που δεν λειτουργεί για μένα. Αφού επικοινώνησα με την υποστήριξη, τα χρήματά μου που ήταν σε ευρώ ανταλλάχθηκαν με Bitcoin για να μπορέσω να πληρώσω και τα χρήματα ήταν διαθέσιμα στο πορτοφόλι μου την ίδια μέρα.
I had problems because the casino only pays out with Skrill, which doesn't work for me. After contacting support, my money which was in euros was exchanged for Bitcoin so that I could pay out and the money was then available in my wallet on the same day.
Ich hatte Probleme da das Casino nur mit skrill auszahlt was bei mir nicht geht nach dem Kontakt mit dem Support wurde mein Geld was in Euro war in Bitcoin getauscht so das ich auszahlen konnte das Geld war dann auch auf meinem Wallet am gleichen Tag verfügbar
Αυτό ακούγεται πολύ καλό. Πηγαίνετε συνήθως για κρυπτογράφηση ή όχι τόσο πολύ;
That sounds pretty good. Do you usually go for crypto or not that much?
Πραγματικά λυπούμαστε που είναι έξω από τα χέρια μας, καθώς δεν χειριζόμαστε θέματα αθλητικών στοιχημάτων.
Έχετε δοκιμάσει τους ιστότοπους που σας προτείνονται στην καταγγελία σας;
Θα τα αναρτήσω ξανά εδώ για κάθε ενδεχόμενο. Υπάρχουν και άλλα που γνωρίζουμε τώρα, γι' αυτό ενημερώστε μας αν θα έχετε τύχη.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
Truly sorry that it is out of our hands, as we don't handle sports betting issues.
Have you tried the websites recommended to you in your complaint?
I will post them again here, just in case. There are some more we know of now, so please let us know if you'll have any luck.🙏
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
τι γίνεται με το askgamblers.com; Είδα αυτή την εταιρεία στον ιστότοπό σας
what about askgamblers.com? I saw this company on your site
Δεν είμαι σίγουρος για αυτά, αλλά μπορείτε να δοκιμάσετε οτιδήποτε για να λάβετε τη βοήθεια που χρειάζεστε. Δικαίωμα;
I am not sure about them, but you can try whatever to get the help you need. Right?
Έχετε τυχόν ενημερώσεις σχετικά με το KYC για εμάς;
Do you have any updates regarding the KYC for us, perhaps?
όχι, τώρα ζήτησαν άλλες 15 μέρες για να κάνουν το KYC
no, now they've asked for another 15 days to do the KYC
nao, agora pediram mais 15 dias para fazer o KYC
Είπαν μέχρι 15 ημέρες ή είπαν ότι θα χρειαστούν 15 ημέρες;🤔
Τέλος πάντων, ελπίζω ότι θα μπορέσετε να περάσετε την επαλήθευση το συντομότερο δυνατό και στη συνέχεια να αποσύρετε τα κέρδη σας.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας και ενημερώστε μας εάν, μετά το καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, η ομάδα παραπόνων μας χρειάζεται να παρέμβει.
Did they say up to 15 days, or they said that it'll take 15 days?🤔
Anyhow, I hope that you will be able to pass the verification as soon as possible and then withdraw your winnings.
Please keep us updated and let us know if, after the time frame stated, our complaints team needs to intervene.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.