ΦόρουμΚαζίνοCocoa Casino - γενική συζήτηση

Cocoa Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από ilanapendell
|
5064 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Cocoa Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

I have played a considerable amount of different casinos in my short time as an online player, read hundreds of reviews and have found that as with most things in life there are positives and negatives. But this casino and it's three clones have won my trust completely. Payout is slower than some but it's consistent. But I read an article about how to spot fake casinos and a 7 days payout is standard for most TRUSTED casinos. I have won at others and was paid same day but only once and the games went sketchy after a while with obvious changes in last minute landings. That being said Cocoa and it's clones seem to be standup in this industry. Customer service is great once they warm up to you. Before that they seems to be pretty robotic in response but after a while they are more personable. Ryan is the greatest!! Bonuses are really fair although I usually deposit clean with no bonuses. They do have cash back however available next day plus regular loyalty tokens. The games are fun in my opinion and they are always adding more to their platform. I have cashed out around 5 or 6 times and always received on 7 the day. I can't say enough good about this set of sites! I am very grateful for the trust I can place here.

ilanapendell
πριν από 3 έτη

Thanks for the detailed review. Did you know you can even post your review here? https://casino.guru/cocoa-casino-review#tab=js-tab-reviews

πριν από 3 έτη

youtube.com χαμός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Συμφωνώ πραγματικά με την Ιλάνα, το κακάο είναι συγκλονιστικό, εξαιρετικά αξιόπιστο και η εξυπηρέτηση είναι υπέροχη. Φοβάμαι να πέσω σε μπελάδες και, αντί να διασκεδάσω, να καταλήξω σε πονοκέφαλο για να λύσω προβλήματα, να περιμένω πληρωμή, φόβο για bots, να μην χαθώ, ούτως ή άλλως ... είναι κάτι που πρέπει να ερευνηθεί πολύ, να έχει πολλή προσοχή. Είμαι τόσο χαρούμενος που ανακάλυψα το cocoacasino.com, αυτά είναι τα δύο αγαπημένα μου και προς το παρόν προτιμώ να μην διακινδυνεύσω άλλο. Σας ευχαριστώ πολύ για την άψογη εξυπηρέτηση, αγκαλιά σε όλους!

Έγινε επεξεργασία από Daniel πριν από 3 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
Johnston
πριν από 3 έτη

You mean the profile in Cocoa Casino? Have you contacted their customer support regarding this?

πριν από 3 έτη

I have been waiting since 9/28/21 for a simple 50$ payout and nothing. I really don't see what takes so long to process such a tiny payment. They are extremely rude in the chat. I will not be playing here again. You don't have 3 weeks to take my money but wanna take a month to send it.

Jerryshaw219
πριν από 3 έτη

I'm just wondering, do you already have your account verified? Which payment method have you used to withdraw the winnings?

πριν από 2 έτη

A very bad casino has been waiting for payment for 18 days, every time they only deceive that they will pay

worklu
πριν από 2 έτη

Hello there,

If your account is fully verified by now, I'd say 18 days is a pretty long time for payment.

As far as understand, they have not given you any reason for this delay, am I correct?

In this case, I think you should submit a complaint, feel free to do so here:

https://casino.guru/complaints/create


πριν από 2 έτη

They wrote to make a deposit of another 25 euros, I decided to just lose everything and forget about this casino

worklu
πριν από 2 έτη

I understand you don't want to continue playing there.

But I'm wondering what is the purpose of this deposit?

Just an idea: Have you opted for a different payment option than you did originally? I can't think of any other reasonable reason.

πριν από 2 έτη

At the beginning they said make a deposit of 20 euros in bitcoins, I did everything, they said everything is fine, wait for the payment, waited 18 days, then they write we need it again, your documents and another deposit of 25 euros, then we will start the payment) completely crazy.

worklu
πριν από 2 έτη

It just comes to my mind, did you play with some bonus?

If so, did it have some max cashout? It happens that in order to meet the minimum withdrawal amount, you must deposit because the amount won is too low to meet the minimum withdrawal. I would love to find some explanation, but I can't figure out anything better.


πριν από 2 έτη

So an update to my original post... I'm a bit more seasoned now and let me tell you their sister site Davincis Gold really did me wrong and I'm going to post about it on the appropriate place. The aforementioned casino guru page.

πριν από 9 μήνες

Γειά σου! Είμαι νέος και μόλις το δημοσιεύω εδώ :)


Ζήτησα απόσυρση από το καζίνο κακάο στις 19/11/23 αφού κέρδισα 100€ με δωρεάν περιστροφές.

Για να ξεκινήσει μια ανάληψη απαιτήθηκε μια κατάθεση που έκανα και η ανάληψη "ξεκίνησε"

Την επόμενη μέρα, 20 Νοεμβρίου. Είχα επιστροφή μετρητών στην κατάθεσή μου, ρώτησα στο chat αν η επιστροφή μετρητών είχε όριο (απάντηση: όχι), κέρδισα περίπου 150 € και ζήτησα μια δεύτερη πληρωμή 130 €.


Πέρασαν μερικές μέρες και δεν έγινε τίποτα, οπότε ζήτησα από τη ζωντανή συνομιλία, η οποία μου είπε να υποβάλω αυτό και εκείνο το έγγραφο documents@cocoacasino.com (Ελπίζω να είναι σωστό, αλλά έχω ακόμα το email.) στείλε αυτό που έκανα. Μετά από λίγες μέρες χωρίς απάντηση, ρώτησα ξανά στο chat και μετά μου είπαν ότι έπρεπε να στείλω τα έγγραφα support@cocoacasino.com αποστολή, που έκανα με τη σειρά μου. Μετά από μερικές μέρες χωρίς απάντηση, ρώτησα ξανά στο chat, η κυρία μου είπε ότι θα επικοινωνήσει με το οικονομικό τμήμα και θα με ενημερώσει την επόμενη μέρα, κάτι που έγινε.


«Γεια σου Φίλιππε,

Έχω λάβει απάντηση από το οικονομικό τμήμα. Έχουν ελέγξει τα έγγραφά σας και είναι πλέον επαληθευμένα.

Κοίταξα το προφίλ σας και είδα ότι ζητήσατε την πληρωμή σας στις 19 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, η επεξεργασία διαρκεί 14-18 ημέρες πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία.

τις καλύτερες ευχές

Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας

Καζίνο κακάο, cocoacasino.com"


Αυτή η είδηση ήρθε την 1η Δεκεμβρίου. και αυτή τη στιγμή, καθώς γράφω αυτό το post, βλέπω ότι η πρώτη πληρωμή από σήμερα, 4 Δεκεμβρίου. αναφέρεται πλέον ως "σε εκκρεμότητα" και όχι πλέον ως "σε εξέλιξη" και δεν επισημαίνεται πλέον ως αναστρέψιμη. Είμαι περίεργος αν η δεύτερη πληρωμή θα αναγραφεί ως εκκρεμή αύριο και αν όντως θα φτάσουν τα χρήματα.


Σίγουρα θα έπαιζα στο καζίνο πιο συχνά αν μπορώ να είμαι σίγουρος ότι θα πληρώσετε εάν κερδίσετε.

Αυτόματη μετάφραση:
philippb2005
πριν από 9 μήνες

Hello, thanks for your description of the experience which is still ongoing in the casino. As for your withdrawals, I firmly believe that they will eventually arrive and hopefully without any additional problems. Could you please update us when this happens or when you have any new information about your case ? 

Anyway, I can't help but notice that the casino has a pretty low safety index and quite a few warnings and operates without a license. Have you seen that too ? I think I'd be more cautious about depositing here and I'm quite curious if your withdrawals will go through and you'll get your money. If they don't let us know. I'll be waiting. 

Jaro
πριν από 9 μήνες

Hey there, thanks for your reply.

The status of the first withdrawal is now marked as "finished", the second one is still "in process", I will update if i have news on it.

I didn't know that they have a fake licence or no licence at all to be honest, i just used some free games and the first time i managed to wager and won the max amount i just tried to withdraw, you know?


/edit : The money from the first withdrawal was on my bank account today.


The second withdrawals status hasnt changed yet.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 9 μήνες
Jaro
πριν από 9 μήνες

It has been over 3 weeks now since the i ordered the 2nd withdraw on november 20th.

While the first one from november 19th was processed, the second one is still pending even though they have all my documents and i asked the livechat several times and the support via mail aswell...Chat said they would tell it to the finance department, mail support didnt answer at all.


what would you recommend me to do?

philippb2005
πριν από 9 μήνες

In this case I would recommend to file a complaint because 3 weeks are already quite a lot I would say. You can do so here on this link

Apart from what support says, do you have any other reason why this withdrawal has not been processed yet ? Only that they're moving it to the finance department ? 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα