Όχι, δεν μου έδωσαν ακόμη λόγο. Την περασμένη Παρασκευή ο πράκτορας "eva" είπε ότι θα συζητηθεί μετά το Σαββατοκύριακο. Την Τρίτη έγραψα ένα mail στην υποστήριξη και έλαβα ένα email από αυτούς σήμερα, λέγοντας αυτό:
«Αγαπητέ Prilipp,
Η πληρωμή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
τις καλύτερες ευχές
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας
Καζίνο κακάο, cocoacasino.com"
Τώρα συνδέθηκα στον ιστότοπο, κοίταξα το ταμείο και είμαι ακόμα "σε εξέλιξη" και διαθέσιμος για να σταματήσω την ανάληψη.
μίλησε ξανά στο chat, ένας άλλος πράκτορας μου είπε ότι μπορεί να δει ότι βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη, θα το έλεγε στους διευθυντές της και ζήτησε συγγνώμη για την καθυστέρηση, αυτό ήταν το μόνο που μπορούσε να κάνει προς το παρόν και ο διευθυντής της θα επικοινωνούσε μαζί μου για μια ενημέρωση.
No, they didn't give me any reason yet. Last Friday the agent "eva" said it would be dealt with after the weekend. Tuesday i wrote a mail to the support and got an email from them today, saying this :
"Dear Prilipp,
Your payout has been successfully completed.
Best regards
Your customer service team
Cocoa Casino, cocoacasino.com"
Now i logged in into the website, looked at the cashier and still "in progress" and available to stop the withdrawal.
talked to the chat again, another agent told me she can see its still in progress, she would tell it to her managers and apologized for the delay, thats all she could do for now and her manager would contact me with an update.