ΦόρουμΚαζίνοChipstars Casino - γενική συζήτηση

Chipstars Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από bojan851
|
30962 προβολές 176 απαντήσεις |
|
1...9 10 1112
Προσθήκη ανάρτησης
charisari
πριν από 4 μήνες

Excellent I'm glad. It's always good to chat with support or live chat when you have a question. It prevents various problems that could arise later. I'm pleased that you're aware and didn't, for example, try to choose another country just to register. 

I hope you will do well there and everything will be in order. Let us know then. 😊☘️👍

πριν από 4 μήνες

I can absolutely recommend it - friendly and helpful support, wide range of games, nice, intuitive platform and super win with many attractive bonuses :) And very fast processing of withdrawals. Thanks again.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
jake9595
πριν από 4 μήνες

Thank you for the insides. What about writing a review for this casino? You can do so here.

πριν από 4 μήνες

Just to add to my previous comment - my second withdrawal was processed lightning fast, so I absolutely recommend it. Thanks again.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
πριν από 4 μήνες

Just to add to my previous comment - my second withdrawal was processed lightning fast, so I absolutely recommend it. Thanks again.

πριν από 4 μήνες

Γεια, είναι καλύτερο να γράφετε πάντα την ενημέρωσή σας χρησιμοποιώντας μια νέα ανάρτηση, γιατί μπορεί οι παίκτες να μην φτάσουν στην προηγούμενη, επομένως είναι πάντα καλό να το έχετε με αυτόν τον τρόπο.

Χαίρομαι επίσης που καταφέρατε να πάρετε τη δεύτερη επιλογή, και όταν λέτε ότι ήταν γρήγορη, πόσο καιρό πήρε; Ποια μέθοδο επιλογής χρησιμοποιείτε; 😀

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Κρίμα, καθυστέρησαν την πληρωμή μου έως ότου έχασα τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Blerko
πριν από 3 μήνες

Oh,... How long has it taken? 🙁

πριν από 3 μήνες

Είναι πολύ κακό, δεν καταλαβαίνω τίποτα από όλα αυτά. Κατέθεσα 1000 την εβδομάδα, κέρδισα 2500 μια φορά και ήθελα να το κάνω ανάληψη, αλλά μετά μου είπαν ότι θα πάρει 2 μέρες γιατί ο πάροχος της υπηρεσίας είναι κακός, μετά είπαν αύριο είναι μια μέρα παραπάνω και στο τέλος απορρίφθηκε.


Ακριβώς για να μην προκύψει καθόλου πληρωμή, τους μισώ όλους, απλά θέλουν να μας αρμέξουν, αλλά θα είχαν και παίκτες, αλλά προφανώς για όλα τα καζίνο του Κουρασάο είμαστε απλώς οι ηλίθιοι που μπορούν να ξεσκιστούν .

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Δεν είναι για την ώρα, είναι περίπου ναι, όλα είναι καλά, είναι υπό επεξεργασία και στο τέλος απορρίφθηκε, υποτίθεται ότι ήθελα να πληρώσω μέσω myfinity και δεν έβαλα τα δεδομένα μου, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια, ήθελα εντελώς κανονική τραπεζική μεταφορά.


Το Chipstars ήταν η τελευταία μου ελπίδα ότι είχα να κάνω με κάποιον σοβαρό, αλλά είναι το ίδιο χάλια.


Το χειρότερο είναι ότι μπορείτε να καταθέσετε το σπίτι και την περιουσία σας χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά όταν πρόκειται για ανάληψη, πρέπει να περιμένετε και χρειάζεστε αυτό και αυτό. Αηδιαστικός

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Yes, I had to urg them a couple of times, but in the end I received the withdrawed money OK. Since it was a weekend and a holiday, it took 4 days - I received the amount in my crypto wallet (litecoin).

πριν από 3 μήνες

Δεν είναι για την ώρα, είναι περίπου ναι, όλα είναι καλά, είναι υπό επεξεργασία και στο τέλος απορρίφθηκε, υποτίθεται ότι ήθελα να πληρώσω μέσω myfinity και δεν έβαλα τα δεδομένα μου, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια, ήθελα εντελώς κανονική τραπεζική μεταφορά.


Το Chipstars ήταν η τελευταία μου ελπίδα ότι είχα να κάνω με κάποιον σοβαρό, αλλά είναι το ίδιο χάλια.


Το χειρότερο είναι ότι μπορείτε να καταθέσετε το σπίτι και την περιουσία σας χωρίς κανένα πρόβλημα, αλλά όταν πρόκειται για ανάληψη, πρέπει να περιμένετε και χρειάζεστε αυτό και αυτό. Αηδιαστικός

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Oh, I'm sorry it's come to this. I hate to see players end up losing their money and it's always best to leave everything until the situation is resolved, because it's hard for us to help in situations like this. Of course, if the casino misleads you and you always get different information and then in the end something is not good anyway, it probably speaks for itself and I personally wouldn't want to play in such a casino anymore. I know it won't bring you any winnings, but the only thing you can take from it is the lesson. 😕

πριν από 3 μήνες

Yes, I had to urg them a couple of times, but in the end I received the withdrawed money OK. Since it was a weekend and a holiday, it took 4 days - I received the amount in my crypto wallet (litecoin).

πριν από 3 μήνες

Άρα είναι πολύ καλό θα έλεγα. Συνέχισε να παίζεις εδώ ή όχι πολύ πια;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Casino is cheating. Firstly I had problems with withdraw(my account was veryficated but still needed documents which was not possible to send agin), later support repair it but when I did withdrawal they ban me becouse of multiple account. It’s not possible becouse I have only one. Even if this would be true I would be banned when registering or when they veryficate me but ofc they detected multiaccount when I did withdrawal…

Belciakos
πριν από 3 μήνες

Hi, so you're saying you're not aware that you have a second account here yes ? You don't remember if you had an account in this casino sometime ago ? When you sent other documents, were you successfully verified and only when you made a withdrawal were you told that you violated the multiple accounts rule ?

Anyway, I would go ahead and file a complaint because our team will try to help you and find out everything necessary. 

You can start one here on this link 👍

What do you think, you going for it ? 

Belciakos
πριν από 3 μήνες

Ναι, δυστυχώς αυτό συμβαίνει με όλα τα καζίνο του Κουρασάο και κανείς δεν μας προστατεύει ως παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Θεέ μου, ακόμα κι αν ήταν έτσι, γιατί θα του επιτρεπόταν να πληρώσει;

Μήπως του αφήσατε να καταθέσει χωρίς κανέναν κίνδυνο ανάληψης;

Όλα τα καζίνο του Κουρασάο ενεργούν έτσι, αλλά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους παράνομα στην Ευρώπη.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Νομίζω ότι όλα τα καζίνο του Κουρασάο λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Υποθέτω ότι τα GSR δεν είναι κερδοφόρα γιατί απλά υπάρχουν πάρα πολλά ανοίγματα και απλά είναι πάρα πολλά.

Οι καταθέσεις λειτουργούν συχνά χωρίς προβλήματα, αλλά όχι, πάντα καθυστερούν γιατί κάνουν εικασίες με την αναζήτηση του παίκτη.


Όποιος δεν είναι προσεκτικός δεν θα πληρώσει σε τέτοιες αμφίβολες εταιρείες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Θεέ μου, ακόμα κι αν ήταν έτσι, γιατί θα του επιτρεπόταν να πληρώσει;

Μήπως του αφήσατε να καταθέσει χωρίς κανέναν κίνδυνο ανάληψης;

Όλα τα καζίνο του Κουρασάο ενεργούν έτσι, αλλά προσφέρουν τις υπηρεσίες τους παράνομα στην Ευρώπη.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

We didn't let anyone deposit anywhere because we are not a casino. 

You probably don't have much information about how it works when someone has multiple accounts. If it was that simple and players were notified as soon as they created another account with the same personal details then this issue would never arise. However, most of the time it is only when a withdrawal is made that the casino system flags that the player can have another account with all the same information but only the email can be changed. 

So I would study some things before you speak. 

πριν από 3 μήνες

Νομίζω ότι όλα τα καζίνο του Κουρασάο λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο. Υποθέτω ότι τα GSR δεν είναι κερδοφόρα γιατί απλά υπάρχουν πάρα πολλά ανοίγματα και απλά είναι πάρα πολλά.

Οι καταθέσεις λειτουργούν συχνά χωρίς προβλήματα, αλλά όχι, πάντα καθυστερούν γιατί κάνουν εικασίες με την αναζήτηση του παίκτη.


Όποιος δεν είναι προσεκτικός δεν θα πληρώσει σε τέτοιες αμφίβολες εταιρείες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

You have to be careful as you say, but I don't think any casino with this license is outright wrong. However, you have to look at where the player is depositing, because often they admit that they didn't look for any information and only when there is a problem they get interested. That would be my message to all players who want to play anywhere. 😉

πριν από 3 μήνες

Δεν εννοούσα εσένα προσωπικά, αλλά με εσένα εννοούσα τους υπαλλήλους του καζίνο.


Λοιπόν, αν δύο λογαριασμοί άνοιξαν κατά λάθος και δεν έχετε κάνει τίποτα λάθος σε κανέναν από αυτούς, μπορείτε να κάνετε ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 1112
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα