Γεια σας, μπορούμε να το κάνουμε και στα δικά μας 🙂
Με βαριά καρδιά κατέθεσα μια καταγγελία σε αυτόν τον ιστότοπο και τώρα περιμένουμε την απάντησή τους.
Οι άνθρωποι μας εργάζονται στην Chipstars, ήταν πολύ ακριβείς στην αρχή, διεκπεραίωσαν τις πληρωμές μέσα σε 24 ώρες και όταν τους ρώτησα, το έλυσαν σε λίγες ώρες.
Δυστυχώς τώρα άρχισαν να με μποϊκοτάρουν, ξαφνικά δεν παίρνω βοήθεια στο live chat, με μπλοκάρουν στο Telegram και μπαίνω ήδη στον δεύτερο μήνα αναμονής πληρωμής μέσω κρυπτονομίσματος.. 30+ μέρες..
Προσπάθησα να τους ρωτήσω λόγω της αξίας τους από το παρελθόν να μου πουν αν είναι απαραίτητο να μοιράσουμε την πληρωμή σε δύο ή τρεις εβδομάδες, αν έχουν πρόβλημα με τη ρευστότητα, αλλά δεν υπήρχε απάντηση από την πλευρά τους.. Έχω στιγμιότυπα οθόνης της αλληλογραφίας μας..
Ελπίζω ότι το Casinoguru θα με βοηθήσει σε αυτό
Hello, we can do it on ours too 🙂
It is with a heavy heart that I filed a complaint on this site and now we are waiting for their response.
Our people work at Chipstars, they were very accurate at the beginning, they processed payments within 24 hours, and when I asked them, they solved it in a few hours.
Unfortunately, now they started boycotting me, suddenly I don't get help on live chat, they block me on Telegram, and I'm already entering the second month of waiting for payment via crypto currency.. 30+ days..
I tried to ask them because of their merits from the past to tell me if it is necessary to divide the payment in two or three weeks, if they have a problem with liquidity, but there was no answer from their side.. I have screenshots of our correspondence..
I hope Casinoguru will help me in this
Pozdrav, mozemo i na nasem 🙂
Teskog srca sam podneo zalbu na ovom sajtu i sada cekamo njihov odgovor.
U Chipstarsu rade nasi ljudi, bili su jako korekrni na pocetku, isplate su obradjivali u roku od 24sata a kada bih ih zamolio resavali su to u paar sati..
Nazalost, sada su poceli da me bojkotuju, odjednom ne dobijam pomoc na live chatu, na telegramu me blokiraju a na isplatu preko kripto valute evo vec ulazim u drugi mesec cekanja.. 30 + dana..
Pokusao sam da ih zamolim zbog zasluga iz proslosti da mi kazu ako je potrebno i isplatu izdeliti u dve-tri sedmice, ako imaju problem sa likvidnoscu, ali sa njihove strane nikakvog odgovora nije bilo.. Iman screenshotove nasih prepiski..
Nadam se da ce mi Casinoguru pomoci u ovome
Αυτόματη μετάφραση: