Γεια σας, OZoz και Ogb020 .
Μπορώ να δω ότι γράφετε από δύο λογαριασμούς παρόλο που είστε το ίδιο άτομο. Το ίδιο κάνατε και εσείς, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που απορρίφθηκαν.
Πιστεύω ότι η ομάδα παραπόνων μας σας εξήγησε ότι δεν δεχόμαστε παράπονα σχετικά με άδειες καζίνο.
Λυπάμαι που το καζίνο δεν σας απαντά, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά για αυτό. Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να επιλύσετε το πρόβλημα μαζί τους σύντομα.
Hello there, OZoz and Ogb020.
I can see that your are writing from two accounts even though you are the same person. So did you file your complaints, and that is one of the reasons they got rejected.
I believe that our complaint team has explained to you that we do not accept complaints regarding casino licenses.
I am sorry that the casino doesn't reply to you, but unfortunately we cannot do much about it. I hope that you will be able to resolve the issue with them shortly.
Αυτόματη μετάφραση: