πριν από 1 έτος
Δηλαδή το πρόβλημα έχει λυθεί. Εξαιρετική. 🙂
Θα ειδοποιήσω αμέσως την Ομάδα Παραπόνων.
Να έχεις μια όμορφη μέρα. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
0
Δηλαδή το πρόβλημα έχει λυθεί. Εξαιρετική. 🙂
Θα ειδοποιήσω αμέσως την Ομάδα Παραπόνων.
Να έχεις μια όμορφη μέρα. 😉
Meaning the problem has been solved. Great. 🙂
I'll notify the Complaint Team right away.
Have a good day. 😉
Αγαπητοί συναθλητές,
Ήθελα να σχολιάσω την επαλήθευση της paysafe.
Μου ζητήθηκε επίσης πολύ ευγενικά, οφείλω να πω, να ανεβάσω τη συναλλαγή με το όνομα και τα προσωπικά μου στοιχεία σε μία σελίδα ως PDF.
Μετά από πολλά πέρα δώθε κατάλαβα πώς να το κάνω.
Ίσως η συμβουλή να βοηθήσει το ένα ή το άλλο.
Το όλο θέμα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το καζίνο 🙂
Με εκτίμηση και καλή τύχη.
Θα ήθελα επίσης να πω ότι είναι η δεύτερη φορά που βγάζω πάνω από 2000 ευρώ στο casino rex με 40 ευρώ.
Δεν μπορείς πάντα να κερδίζεις. Αλλά αυτό είναι ένα από τα πιο φιλικά και εξυπηρετικά καζίνο που ξέρω.
Πολλή τύχη
Η Πίτι σου
Dear fellow players,
I wanted to comment on paysafe verification.
I was also asked very kindly, I must say, to upload the transaction with my name and personal data on one page as a PDF.
After much back and forth I figured out how to do it.
Maybe the tip will help one or the other.
The whole thing is exactly what the casino needs 🙂
Kind regards and good luck.
I would also like to say that this is the second time I've made more than 2000 euros at casino rex with 40 euros.
You can't always win. But this is one of the friendliest and most helpful casinos I know.
Much luck
Your Pitti
Liebe Mitspieler,
ich wollte mich einmal zu der paysafe verifiezurng äussern.
Auch ich wurde sehr sehr freundlich muss ich dazu sagen aufgefordert die Transaktion mit dem Namen und persönlichen Daten auf einer Seite als PDF hochzuladen.
Nach langem hin und her habe ich herausgefunden wie das geht.
Vielleicht hilft der Tipp den ein oder anderen.
Das ganze ist genau das was das casino benötigt 🙂
Liebe Grüße und viel Erfolg.
Möchte noch sagen, dass ich bei casino rex jetzt schon das zweite mal mit 40 euro über 2000 rausgeholt habe.
Man kann nicht immer gewinnen. Aber das ist eins der freundlichsten Casinos und vor allem hilfsbereitesten Casinos die ich kenne.
Viel Glück
Euer Pitti
Γεια και συγχαρητήρια!
Είναι γλυκό εκ μέρους σου. Μάλλον βοήθησες πολλούς παίκτες δημοσιεύοντας αυτό το 🙂.
Νομίζω επίσης ότι το καζίνο θα εκτιμούσε μια τέτοια κριτική χρήστη! Αν σας αρέσει η ιδέα, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο και γράψτε έναν . 😉
Hi and Congratulations!
That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.
I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉
Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο. Αυτό το καζίνο δεν θα δεχτεί την απόδειξη κατάθεσής μου επειδή δεν έχει το όνομα και το επώνυμό μου. Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να πληρώσω. Αλλά έχουν μια επιβεβαίωση από την τράπεζά μου, η οποία επιβεβαιώνει ότι αυτός ο τραπεζικός λογαριασμός ανήκει σε εμένα. Ξέρει κανείς τι να κάνει σε αυτή την περίπτωση; Η τράπεζά μου εκδίδει μόνο τα αντίγραφα κίνησης κάθε μήνα, το ονοματεπώνυμό μου θα ήταν εκεί, αλλά δεν το έχω μέχρι το τέλος του μήνα. Και στα στοιχεία πώλησης του ταμιευτηρίου (που αποδεικνύει την κατάθεση) είναι μόνο το Iban μου.. με μπλόκαραν στο chat, που σημαίνει ότι δεν έχω καμία ευκαιρία να μιλήσω με κανέναν. Πήραν απόδειξη της κατάθεσης, το Iban μου είναι εκεί.. και η επιστολή επιβεβαίωσης από την τράπεζα επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός με το Iban ανήκει σε εμένα 🤦🏻♀️
Hello, I have a problem with the casino. This casino won't accept my proof of deposit because it doesn't have my first and last name on it. For this reason I cannot pay out. But they have a confirmation from my bank, which confirms that this bank account belongs to me. Anyone know what to do in this case? My bank only issues the bank statements every month, my first and last name would be there, but I don't get that until the end of the month. And on the sales details of the savings bank (which proves the deposit) is just my Iban .. they blocked me in the chat, which means I have no chance to talk to anyone. They got proof of the deposit, my Iban is there.. and the confirmation letter from the bank confirms that the account with the Iban belongs to me 🤦🏻♀️
Hallo, ich habe ein Problem mit dem Casino. Dieses Casino akzeptiert meinen Nachweis der Einzahlung nicht , weil dort mein vor und Nachname nicht drauf steht. Aus diesem Grund kann ich nicht auszahlen. Die haben aber eine Bestätigung meiner Bank , wo drin Bestätigt wird das dieses Bank Konto mir gehört. Weiss einer was man in diesem Fall machen kann? Meine Bank stellt die Kontoauszüge nur jeden Monat aus, dort würde mein vor und Nachname stehen, aber das bekomme ich erst Ende des Monats. Und auf den Umsatzdetails der Sparkasse ( was die Einzahlung beweist) steht nunmal nur meine Iban .. im Chat haben sie mich blockiert das heißt ich habe keine Chance mit jemanden zu reden. Die haben doch den Nachweis der Einzahlung bekommen, dort steht meine Iban..und auf der Bestätigung Schreibens der Bank wird bestätigt das das Konto, mit der Iban, mir gehört 🤦🏻♀️
Πραγματικά λυπάμαι που μαθαίνω για τις δυσκολίες σας με το Casinorex. Ακούγεται πολύ σαν μια πρόσφατη εμπειρία μου με το Casinonic - και τι ξέρεις, είναι οι ίδιοι άνθρωποι! Είναι προφανές ότι αυτός είναι ο τρόπος λειτουργίας αυτών των απατεώνων (οι οποίοι βρίσκονται επίσης πίσω από τα Queenspins, Dundeeslots και Ricky Casino).
Οι σαν εσάς και εγώ έπρεπε να μάθουμε με τον δύσκολο τρόπο. Για όλους τους άλλους: απλά μείνετε μακριά!
Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).
The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!
Γεια σου Ella092.
Θα τηλεφωνούσα στην τράπεζά σας και θα ζητούσα μια ειδική δήλωση, πολλοί παίκτες ήταν στην ίδια κατάσταση και ξέρω σίγουρα ότι το πήραν στα μέσα του μήνα. Χρειαζόταν απλώς ένα ραντεβού με τον τραπεζικό υπάλληλο.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το δοκιμάσεις κι εσύ; 🤔
Hello Ella092.
I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.
Do you think you can try it too? 🤔
Γεια σε όλους, τώρα έλαβα τα χρήματά μου. Ευχαριστώ
Hello everyone, I have now received my money. Thanks
Hallo zusammen , ich habe inzwischen mein Geld bekommen. Danke
Ένα μεγάλο συγχαρητήριο!
Εκτιμούμε που αφιερώσατε χρόνο για να μας ενημερώσετε εδώ. 👌
A big congratz!
We appreciate you took the time to inform us here. 👌
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.