ΦόρουμΚαζίνοCasinorex - γενική συζήτηση

Casinorex - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Rosarot21
|
10319 προβολές 48 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
742fpcqs7v
πριν από 1 έτος

Meaning the problem has been solved. Great. 🙂

I'll notify the Complaint Team right away.

Have a good day. 😉

πριν από 1 έτος

Αγαπητοί συναθλητές,


Ήθελα να σχολιάσω την επαλήθευση της paysafe.

Μου ζητήθηκε επίσης πολύ ευγενικά, οφείλω να πω, να ανεβάσω τη συναλλαγή με το όνομα και τα προσωπικά μου στοιχεία σε μία σελίδα ως PDF.


Μετά από πολλά πέρα δώθε κατάλαβα πώς να το κάνω.

Ίσως η συμβουλή να βοηθήσει το ένα ή το άλλο.


  1. Μεταβείτε στη σελίδα Paysafe στον υπολογιστή και συνδεθείτε.
  2. πηγαίνει σε όλες τις συναλλαγές
  3. επιλέγει μια ημερομηνία κατάθεσης στο καζίνο
  4. στη συνέχεια μεταβείτε στον εκτυπωτή στην επάνω δεξιά γωνία
  5. και μπορείτε να δείτε τη συναλλαγή με το όνομα, το email και τον αριθμό πελάτη σας σε μία σελίδα.


Το όλο θέμα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το καζίνο 🙂


Με εκτίμηση και καλή τύχη.

Θα ήθελα επίσης να πω ότι είναι η δεύτερη φορά που βγάζω πάνω από 2000 ευρώ στο casino rex με 40 ευρώ.

Δεν μπορείς πάντα να κερδίζεις. Αλλά αυτό είναι ένα από τα πιο φιλικά και εξυπηρετικά καζίνο που ξέρω.


Πολλή τύχη


Η Πίτι σου

Αυτόματη μετάφραση:
Dachpitti70
πριν από 1 έτος

Hi and Congratulations!

That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.

I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉


πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο. Αυτό το καζίνο δεν θα δεχτεί την απόδειξη κατάθεσής μου επειδή δεν έχει το όνομα και το επώνυμό μου. Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να πληρώσω. Αλλά έχουν μια επιβεβαίωση από την τράπεζά μου, η οποία επιβεβαιώνει ότι αυτός ο τραπεζικός λογαριασμός ανήκει σε εμένα. Ξέρει κανείς τι να κάνει σε αυτή την περίπτωση; Η τράπεζά μου εκδίδει μόνο τα αντίγραφα κίνησης κάθε μήνα, το ονοματεπώνυμό μου θα ήταν εκεί, αλλά δεν το έχω μέχρι το τέλος του μήνα. Και στα στοιχεία πώλησης του ταμιευτηρίου (που αποδεικνύει την κατάθεση) είναι μόνο το Iban μου.. με μπλόκαραν στο chat, που σημαίνει ότι δεν έχω καμία ευκαιρία να μιλήσω με κανέναν. Πήραν απόδειξη της κατάθεσης, το Iban μου είναι εκεί.. και η επιστολή επιβεβαίωσης από την τράπεζα επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός με το Iban ανήκει σε εμένα 🤦🏻‍♀️

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 10 μήνες

Maybe try to contact support of your bank to issue you bank statement earlier?

Ella092
πριν από 10 μήνες

Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).

The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Ella092
πριν από 10 μήνες

Hello Ella092.

I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.

Do you think you can try it too? 🤔


πριν από 10 μήνες

Γεια σε όλους, τώρα έλαβα τα χρήματά μου. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 10 μήνες

A big congratz!

We appreciate you took the time to inform us here. 👌

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
tour_fashm_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα