ΦόρουμΚαζίνοCasinorex - γενική συζήτηση

Casinorex - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Rosarot21
|
17472 προβολές 65 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Αγαπητοί συναθλητές,


Ήθελα να σχολιάσω την επαλήθευση της paysafe.

Μου ζητήθηκε επίσης πολύ ευγενικά, οφείλω να πω, να ανεβάσω τη συναλλαγή με το όνομα και τα προσωπικά μου στοιχεία σε μία σελίδα ως PDF.


Μετά από πολλά πέρα δώθε κατάλαβα πώς να το κάνω.

Ίσως η συμβουλή να βοηθήσει το ένα ή το άλλο.


  1. Μεταβείτε στη σελίδα Paysafe στον υπολογιστή και συνδεθείτε.
  2. πηγαίνει σε όλες τις συναλλαγές
  3. επιλέγει μια ημερομηνία κατάθεσης στο καζίνο
  4. στη συνέχεια μεταβείτε στον εκτυπωτή στην επάνω δεξιά γωνία
  5. και μπορείτε να δείτε τη συναλλαγή με το όνομα, το email και τον αριθμό πελάτη σας σε μία σελίδα.


Το όλο θέμα είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται το καζίνο 🙂


Με εκτίμηση και καλή τύχη.

Θα ήθελα επίσης να πω ότι είναι η δεύτερη φορά που βγάζω πάνω από 2000 ευρώ στο casino rex με 40 ευρώ.

Δεν μπορείς πάντα να κερδίζεις. Αλλά αυτό είναι ένα από τα πιο φιλικά και εξυπηρετικά καζίνο που ξέρω.


Πολλή τύχη


Η Πίτι σου

Αυτόματη μετάφραση:
Dachpitti70
πριν από 1 έτος

Hi and Congratulations!

That's sweet of you. You probably helped many players by posting this 🙂.

I also think thin the casino would appreciate such a user review! If you like the idea, use this link and write one. 😉


πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ένα πρόβλημα με το καζίνο. Αυτό το καζίνο δεν θα δεχτεί την απόδειξη κατάθεσής μου επειδή δεν έχει το όνομα και το επώνυμό μου. Για αυτό το λόγο δεν μπορώ να πληρώσω. Αλλά έχουν μια επιβεβαίωση από την τράπεζά μου, η οποία επιβεβαιώνει ότι αυτός ο τραπεζικός λογαριασμός ανήκει σε εμένα. Ξέρει κανείς τι να κάνει σε αυτή την περίπτωση; Η τράπεζά μου εκδίδει μόνο τα αντίγραφα κίνησης κάθε μήνα, το ονοματεπώνυμό μου θα ήταν εκεί, αλλά δεν το έχω μέχρι το τέλος του μήνα. Και στα στοιχεία πώλησης του ταμιευτηρίου (που αποδεικνύει την κατάθεση) είναι μόνο το Iban μου.. με μπλόκαραν στο chat, που σημαίνει ότι δεν έχω καμία ευκαιρία να μιλήσω με κανέναν. Πήραν απόδειξη της κατάθεσης, το Iban μου είναι εκεί.. και η επιστολή επιβεβαίωσης από την τράπεζα επιβεβαιώνει ότι ο λογαριασμός με το Iban ανήκει σε εμένα 🤦🏻‍♀️

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 1 έτος

Maybe try to contact support of your bank to issue you bank statement earlier?

Ella092
πριν από 1 έτος

Really sorry to hear about your difficulties with Casinorex. It sounds a lot like a recent experience of mine with Casinonic - and what do you know, it's the same people! It's quite obvious this is the modus operandi of these scoundrels (who are also behind Queenspins, Dundeeslots, and Ricky Casino).

The likes of you and I had to learn the hard way. For everyone else: just stay away!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Ella092
πριν από 1 έτος

Hello Ella092.

I would call your bank and ask for a special statement, many players were in the same situation, and I know for certain that they got it in the middle of the month. It just needed an appointment with the bank clerk.

Do you think you can try it too? 🤔


πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους, τώρα έλαβα τα χρήματά μου. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ella092
πριν από 1 έτος

A big congratz!

We appreciate you took the time to inform us here. 👌

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έπαιξα εκεί πριν από ένα χρόνο και μετά έκανα άδεια ένα χρόνο, τώρα έχω καταθέσει 20 € εκεί, είχα επιβεβαίωση από τον πάροχο καταθέσεων και μια χρέωση από την τράπεζά μου, μπόρεσα να παρουσιάσω τα πάντα, αλλά δεν έχει πιστωθεί πάνω από 2 ώρες, η υποστήριξη είπε ότι μπορεί να χρειαστούν 30 λεπτά αλλά τίποτα, έγραψα ξανά για υποστήριξη και συνέχισα να λαμβάνω την ίδια απάντηση, ελέγχεται, θα πρέπει να περιμένω, συγγνώμη, δεν νομίζω ότι είναι σοβαρό, καθώς μπορώ να το αποδείξω. έλαβα ένα email, το βρίσκω πολύ ύποπτο, νομίζω ότι τα 20€ μου έχουν φύγει.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 5 μήνες

Sometimes this kind of issues happen, unfortunately. I hope that it'll be resolved ASAP and you will be able to continue playing. The good thing about it is that the support is responding to this matter, though. Right?

May I ask what kind of payment method you used?

Please keep us informed about any updates.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Romi
πριν από 5 μήνες

Ναι, δεν πειράζει που απάντησαν, αλλά τώρα λένε ότι η πληρωμή απέτυχε, κάτι που σίγουρα δεν είναι αλήθεια. Θα πρέπει να δοκιμάσω έναν διαφορετικό τρόπο πληρωμής. Συγγνώμη, όχι για τη ζωή μου, καθώς έχω επιβεβαιώσεις και τις έχω στείλει στο καζίνο. Νομίζω ότι τα χρήματά μου έχουν φύγει. Έχω επισυνάψει τα χρήματα που είχα καταθέσει και χρεώθηκαν επίσης από την τράπεζά μου. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 5 μήνες

So, have you used your card to deposit the money? You should try to check with your bank anyway, not only view it on your bank statement, I reckon. What do you say about that? Are you going to contact them regarding this? There's nothing to lose.🤷‍♀️

Romi
πριν από 5 μήνες

Όχι, προωθήθηκε μέσω τράπεζας, όχι μέσω Visa, όπως για παράδειγμα με την Klarna, και φυσικά το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού είναι σημαντικό γιατί μπορώ να δω από αυτό τι χρεώθηκε και τι χρεώθηκε, οπότε γιατί να επικοινωνήσω με την τράπεζά μου για αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 5 μήνες

file

shanty13
πριν από 5 μήνες

I do understand that the bank statement is important. Sometimes, though it is automatically deducted from your account, on your bank statement it says that it was paid, but the bank can reject it for some reason and you wouldn't know about it. Only if you contact the bank and check that out can you be sure that everything is okay with the payment.

Could you try that, perhaps?

Romi
πριν από 5 μήνες

Ναι, το έκανα σήμερα το πρωί και έλαβα επιβεβαίωση ότι έχει βγει,

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 5 μήνες

Understand. So do you have any news from the casino after you provided the information from the bank that the payment was really made and left the bank? Are they going to check it on their side?

Romi
πριν από 5 μήνες

Ναι, επικοινωνήσαμε με τον πάροχο πληρωμών χθες και μας είπαν ότι μπορεί να χρειαστούν 3-5 ημέρες μέχρι να πιστωθεί, δεν μπορώ πραγματικά να το πιστέψω καθώς δεν είναι πια έτσι αυτές τις μέρες, 1-2 ημέρες το πολύ, αλλά εγώ δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω, η συνέπεια για μένα είναι ότι δεν θα πληρώσω ποτέ ξανά τίποτα εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
shanty13
πριν από 5 μήνες

I can assure you that some payment methods need at least 3 days to get it through. Those are usually not direct transactions though.

Anyway, to me, it sounds like you are almost there. Maybe Monday will be the lucky day 🙂

Radka
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, δυστυχώς ούτε αυτή η μέρα ήταν η τυχερή μου μέρα, τα χρήματά μου δεν επιστράφηκαν στην τράπεζά μου ούτε πιστώθηκαν στο καζίνο, οπότε τα λεφτά μου εξαφανίστηκαν.

😟

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα