Βλέπω, είναι ήδη μια αρκετά λίστα.
Γράψατε επίσης ότι υπάρχει ένα έγγραφο που δεν μπορείτε να αποκτήσετε και επικοινωνήσατε με την υποστήριξη, έτσι δεν είναι;
Πιστεύω ότι αυτό είναι το έγγραφο που περιμένει ακόμα το καζίνο. Τώρα μου ήρθε η ιδέα: η κάρτα Paysafe που χρησιμοποιήσατε για την κατάθεση είναι η προπληρωμένη, σωστά; Δεν είναι η κλασική χρεωστική κάρτα συνδεδεμένη στον τραπεζικό σας λογαριασμό; Σε αυτήν την περίπτωση, μια τέτοια προπληρωμένη κάρτα προορίζεται μόνο για ασφαλείς αγορές, χωρίς να είμαι σίγουρος αν είναι αποδεκτή για εξαργυρώσεις από το καζίνο. Μπορεί να είναι όλο το πρόβλημα:
Δεν νομίζεις;
Θα ζητούσα από το καζίνο να βεβαιωθεί ότι δεν προσπαθείτε να αποδείξετε τη μη υποστηριζόμενη επιλογή πληρωμής, σε αυτήν την περίπτωση.
I see, it's quite a list already.
You also wrote that there is currently one document you are not able to acquire and you contacted the support, didn't you?
I believe that this is the document the casino is still waiting for. Now I got the idea: the Paysafe card you used for the deposit is the prepaid one, correct? Not the classic debit card bound to your bank account? In this case, such a prepaid card is only meant for safe purchases, not sure if it is acceptable for cashouts from the casino. It may be the whole problem:
Don't you think?
I'd ask the casino to ake sure you are not trying to proof unsupported payment option, in this case.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: