ΦόρουμΚαζίνοCasinorex - γενική συζήτηση

Casinorex - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Rosarot21
|
10482 προβολές 48 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ για το σύνδεσμο ... Νομίζω ότι είναι καλό για μένα ... ευχαριστώ για αυτό 👍

Αυτόματη μετάφραση:
Rosarot21
πριν από 2 έτη

You're welcome. I'm glad it's useful 🙂

Rosarot21
πριν από 2 έτη

Γεια σου rose-red21. Ακολουθεί ένας σύνδεσμος προς τη φόρμα αυτόματου κλειδώματος με την οποία μπορείτε να αποκλείσετε τον εαυτό σας κεντρικά για όλα τα επικίνδυνα τυχερά παιχνίδια στη Γερμανία (συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών καζίνο) στο Περιφερειακό Συμβούλιο του Ντάρμσταντ: https://rp-darmstadt.hessen.de/sites /rp-darmstadt.hessen .de / files / Sample application_auf_Selbstsperre% 20V2_.pdf

Δυστυχώς, το μπλοκ δεν λειτουργεί (ακόμα) πλήρως επειδή δεν είναι όλοι οι πάροχοι τυχερών παιχνιδιών συνδεδεμένοι στο σύστημα ή κάποιοι λειτουργούν παράνομα από το εξωτερικό και επομένως δεν είναι συνδεδεμένοι στο σύστημα αποκλεισμού. Το "BlockingSoftware" μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορείτε να βρείτε παραδείγματα στη διεύθυνση https://www.verspiel-nicht-dein-leben.de/hilfe/digitale-helfer

Η βοήθεια για την έξοδο από το παιχνίδι είναι διαθέσιμη δωρεάν και με αυστηρή εμπιστευτικότητα ψηφιακά, μέσω τηλεφώνου, email ή συνομιλίας, σε κέντρα παροχής συμβουλών, κλινικές ή ομάδες αυτοβοήθειας. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για αυτό (όπως έχει ήδη συστήσει ο Daniel) στη διεύθυνση https://www.bundesweit-gegen-gluecksspielsucht.de/ .

Πολλές ευχές

Λίζα

Δημοσίευση από Leesaah Έγινε επεξεργασία από Daniel
Αιτία: just made the links clickable
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Γεια σου Λίζα..

Ευχαριστώ για το σύνδεσμο Δεν είμαι μόνος μου ... είναι τόσο απίστευτο αυτό που στοιχηματίστηκε μακριά ... ένας καλός μου φίλος έπαιξε 170.000 ευρώ ...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Κάτι τέτοιο πρέπει να συνέβη στο Locowin ... μετά από μερικές μέρες είχα προβλήματα με τη σύνδεση εκεί (πάντα ανακατευθυνόταν σε μια τόσο περίεργη σελίδα με κάτι με κεντρικό υπολογιστή και διακομιστές) πήγε πολύ κατηφορικά με το Locowin ... έχουν επειδή κάτι άλλαξε ή κάτι ... δυστυχώς κανένας ειδικός σε αυτόν τον τομέα

Αυτόματη μετάφραση:
Rosarot21
πριν από 2 έτη

Hello Rosarot21, just to be sure: This host and servers problem is an actual problem you are facing now in Locowin casino, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Όχι, δεν είναι πλέον ενημερωμένο. Αλλά αφού εμφανίστηκε αυτό το πρόβλημα, δεν μπορούσα πια να κερδίσω στο Locowin.

Αυτόματη μετάφραση:
Rosarot21
πριν από 2 έτη

I see, thank you for your reply. 🙂

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους. Έχω ένα πρόβλημα με το Casino Rex δηλαδή με την επαλήθευση. Μου ζητούν να επιβεβαιώσω την πληρωμή με paysafecard με ευδιάκριτα το ονοματεπώνυμό μου. Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στη σελίδα μου στο paysafecard. Έγραψα στην υποστήριξη της paysafecard πριν λίγες μέρες και δεν έλαβα απάντηση. Αυτό είναι λυπηρό, γιατί η πληρωμή των 520 ευρώ είναι έτοιμη να σταλεί. Παρακαλώ βοηθήστε

Αυτόματη μετάφραση:
Cannavaro665
πριν από 1 έτος

Hello,

verification process can be complicated but I would like to point out that this casino is a decent one, so I'd assume there is a way how to solve the issue.

As far as I know, there is only the card serial number + few more codes because this card is meant for secure internet online payments, correct? Is this card associated with your physical debit card and bank account?

I have the same card and I can see the full name on it (if I press the "show details" button and confirm by pin code) and provide printscreen with my visa + full name, bank account, and the Paysafe internet card as well. Are you sure there is no way, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Τους έστειλα συνολικά 8 έγγραφα. Απόδειξη ταυτότητας, επιβεβαίωση e-banking με εμφανή διεύθυνση, απόδειξη διεύθυνσης (λογαριασμός κοινής ωφελείας), αντίγραφα αδειών οδήγησης, πιστωτικές κάρτες εκατέρωθεν καθώς και οθόνη με e-mail, επιβεβαίωση πληρωμής με paysafecard. Επίσης, δεν καταλαβαίνω τι άλλο θέλουν από μένα. Προσπαθούν ό,τι μπορούν για να μην εξαργυρώσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
Cannavaro665
πριν από 1 έτος

I see, it's quite a list already.

You also wrote that there is currently one document you are not able to acquire and you contacted the support, didn't you?

I believe that this is the document the casino is still waiting for. Now I got the idea: the Paysafe card you used for the deposit is the prepaid one, correct? Not the classic debit card bound to your bank account? In this case, such a prepaid card is only meant for safe purchases, not sure if it is acceptable for cashouts from the casino. It may be the whole problem:

file

Don't you think?

I'd ask the casino to ake sure you are not trying to proof unsupported payment option, in this case.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

I see, it's quite a list already.

You also wrote that there is currently one document you are not able to acquire and you contacted the support, didn't you?

I believe that this is the document the casino is still waiting for. Now I got the idea: the Paysafe card you used for the deposit is the prepaid one, correct? Not the classic debit card bound to your bank account? In this case, such a prepaid card is only meant for safe purchases, not sure if it is acceptable for cashouts from the casino. It may be the whole problem:

file

Don't you think?

I'd ask the casino to ake sure you are not trying to proof unsupported payment option, in this case.

πριν από 1 έτος

I also dig up the similar problem (just different card) answered by an Italian player:

https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/casino-lucky-crypto#post-21782

Radka
πριν από 1 έτος

Ήθελα να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξή σας. Το πρόβλημα λύθηκε. Επαληθευμένος λογαριασμός, αποστέλλονται χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Cannavaro665
πριν από 1 έτος

That's great! 🤩

Thank you for sharing. Have you received corresponding support from the casino as well, I wonder?

Do you find their support usefull after all?

πριν από 1 έτος

Χαίρετε,

Έδινα στο Casinorex καλή βαθμολογία μέχρι που κέρδισα λίγο και ήθελα να το εξαργυρώσω.

Έκανα 4 καταθέσεις:

--2 απευθείας από τον τραπεζικό μου λογαριασμό μέσω EPS (πριν από λίγο καιρό)

--1 με τον λογαριασμό Paysafecard

--1 με την Mastercard – η τελευταία κατάθεση! (οι χρεώσεις πάνε απευθείας από τον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό)

Η διαδικασία επαλήθευσης δεν κράτησε πολύ - η Casinorex έχει μια εξωτερική εταιρεία που ελέγχει την ταυτότητα και την απόδειξη της διεύθυνσης.

Ανέβασα Mastercard (εμπρός και πίσω) και επίσης ένα στιγμιότυπο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό που έδειχνε ότι η τελευταία κατάθεση ήταν με την Mastercard, μάλιστα λέει καθαρά - ημέρα, ώρα, πιστωτική κάρτα και μεταφορά στο CASINOREX.

Η Mastercard μου έγινε αποδεκτή (εμπρός και πίσω) - σημειώθηκε με πράσινο χρώμα (καθώς και διαβατήριο και απόδειξη διεύθυνσης)

Και μετά έλαβα ένα email ότι το στιγμιότυπο οθόνης μου από τη χρέωση της Mastercard δεν γίνεται αποδεκτό και πρέπει να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου στην Paysafecard !!!???

Το βρίσκω εξαιρετικά περίεργο, γιατί έχω ήδη πληρώσει και πληρώσει με την κάρτα σε μερικά γνωστά καζίνο. Έβγαλα ένα στιγμιότυπο οθόνης με τον ίδιο τρόπο και λειτούργησε. Επίσης, η τελευταία κατάθεση δεν έγινε με τη μέθοδο Paysafecard. Το Casinorex επαληθεύει τη Mastercard μου και μετά δεν θέλουν να κάνουν ανάληψη εκεί; Αυτό δεν είναι λογικό!

Είχε κάποιος άλλος παρόμοια εμπειρία ή η ομάδα του Casino Guru έχει κάποια συμβουλή για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
Sommer2021
πριν από 1 έτος

Hello Sommer2021!

Did the casino explain further, please? The easiest explanation would be a mistake, but I don't want to speculate. 🤔

Even if the Mastercard would no longer be available for withdrawal, this would be quite a silly way to say that.

I would ask the casino for sure. Can you update us, please?

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει περαιτέρω.

Κατέθεσα 50€ μέσω Giropay την Παρασκευή, η κατάθεση είναι ακόμα «εκκρεμεί». Τα χρήματα έχουν ήδη αφαιρεθεί από την τράπεζά μου. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών και είπαν ότι πρέπει να ελέγξουν και να περιμένω...

είχε κανείς το ίδιο πρόβλημα;

Αυτόματη μετάφραση:
742fpcqs7v
πριν από 1 έτος

Hello,

be prepared that it can take some time for the casino to investigate, normally these transactions are handled by 3rd party payment provider and the casino has to wait for the update, so they can update you. Sadly, what we called missing deposits is among the top three topics players complain about.

πριν από 1 έτος

Hello,

be prepared that it can take some time for the casino to investigate, normally these transactions are handled by 3rd party payment provider and the casino has to wait for the update, so they can update you. Sadly, what we called missing deposits is among the top three topics players complain about.

πριν από 1 έτος

Γειά σου

ναι, μου πίστωσαν τα χρήματα, χρειάστηκαν περίπου 72 ώρες.

Σας ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη