ΦόρουμΚαζίνοCasinoAvion - γενική συζήτηση

CasinoAvion - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από CasinoStreamer88
|
3657 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CasinoAvion, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Είμαι έκπληκτος με τις υπηρεσίες τους και την πληρωμή.

file Μέγιστη πληρωμή 1x ποσό μπόνους;

Αυτό είναι λάθος ή σωστό;

Νομίζω ότι αν δεν είναι λάθος είναι αγένεια.

Αν πληρώσω 100€ και παίξω με 200€, πρέπει να το στοιχηματίσω 50 φορές (10.000€) και μετά μπορώ να πληρώσω μόνο 200€;;;

Χωρίς να το εννοείς άσχημα, αλλά νιώθεις λίγο ξεγελασμένος 🙂

Πραγματικά πιστεύω ότι είναι πολύ λίγο.

Οι μέγιστες πληρωμές αυτές τις μέρες μάλλον όχι και αν το κάνουν τότε το 1x είναι κάτι περισσότερο από λίγο.

Θα ήταν υπέροχο αν τα καζίνο το άλλαζαν αυτό, τότε θα έπαιζα κι εγώ.

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

I'm amazed too.

It's a fresh casino, so I would expect a massive welcome campaign to attract tons of players.

I think that it's important to announce even such a bonus, it gives players a question mark, one should consider taking any bonus very carefully while seeing this. 🤔

On the other hand, I'll ask my colleagues to make sure that the description fits, want to be sure. Thank you for your keen eye!

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι κι εγώ έτσι νομίζω. 🙂

Τα καλά μπόνους κατάθεσης σίγουρα προσελκύουν πολλούς παίκτες!

Θα δούμε αν θα το αλλάξουν στο μέλλον. 🙂

Αν το κάνουν θα παίξω σίγουρα!

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

You're going to like that... I was told that we set these conditions as they are because the support was not able to further explain the associated bonus rules.🤯.

Makes me think that the one responsible lacks a real experiences 🤔 at the moment.

Radka
πριν από 1 έτος

χμ δες!

Νομίζω όμως ότι ο χειριστής του καζίνο θα είχε περισσότερους πελάτες αν προσάρμοζε τα χειριστήρια! 🙂

Θα εγγραφούν σίγουρα περισσότεροι παίκτες.

Αλλά ο καθένας όπως του αρέσει ή 🤩🕊🐦🐥🎉🌈

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

Well, I think that for a newly registered player, this bonus is a good reason to contact the live chat and got some further impressions based on the provided answer. 😁



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Σχεδόν 1 εβδομάδα ζητάω ανάληψη και δεν το επεξεργάζονται, αλλά παρόλα αυτά στη διαφήμιση λένε ότι οι αναλήψεις γίνονται σε 15 λεπτά, η διαφήμιση μου φαίνεται παραπλανητική

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Hello,

there may be many aspects affecting the withdrawal. May I know whether your account has been fully verified yet? What does the casino say?

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως, στην πραγματικότητα έστειλα πολλά email και αυτό ήταν το μόνο που μου είπαν:



Γεια σου Luis,


προωθήσαμε τα αιτήματά σας για ανάληψη στο τμήμα πληρωμών μας για να επαληθεύσουμε τι φαίνεται να είναι το πρόβλημα. Παρακαλώ μην ακυρώνετε αιτήματα όπως παραπάνω, σας ευχαριστώ.


Σας ευχαριστούμε που παίξατε μαζί μας και να έχετε μια όμορφη μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Αν ήμουν στη θέση σου, θα περίμενα μέχρι 2 εβδομάδες. 🙂

Μερικές φορές απλά χρειάζονται περισσότερο χρόνο 🙂 είναι απλώς άνθρωποι σαν εσάς και εμένα. 😀

Νομίζω μέσα σε 2 εβδομάδες θα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα!

Εάν όχι, μπορείτε να σκεφτείτε να υποβάλετε καταγγελία 🙂

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά, μην ανησυχείς πολύ ✌🏼✌🏾

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

I see, sounds like a standard response. Still, would be best to wait, I know it does not sound like useful advice now, but we truly allow casinos 14 full days to verify your account and send the money.

Try to be patient, please.

πριν από 1 έτος

Σήμερα επέστρεψα στον λογαριασμό και έλεγξα την κατάσταση της συναλλαγής, παρατήρησα ότι δεν με αφήνει πλέον να ακυρώσω τη λειτουργία, γιατί προηγουμένως με άφηνε να ακυρώσω τη λειτουργία και να έχω τα χρήματα στον λογαριασμό μου, τώρα η συναλλαγή δεν έχει ολοκληρωθεί ούτε με αφήνει να ακυρώσω την ανάληψη.


Θα συνεχίσω να ενημερώνω την ανάρτηση

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Νομίζω ότι τα χρήματα θα πρέπει να μπουν σύντομα στον λογαριασμό σας. 🙂

Εάν δεν μπορείτε πλέον να ακυρώσετε, είναι καλό σημάδι 🙂

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η συναλλαγή ΜΟΥ εμφανίζεται σε ΕΚΚΡΕΜΟ


Έχουν περάσει αρκετές μέρες, η ανάληψη είναι 200 δολάρια, η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το σημείο δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει τώρα, έχει κάνει κανείς ανάληψη χρημάτων από εκείνο το καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

I'd love to explain what is happening with the withdrawal, but I can't. If the account is verified and the gaming history checked, I suppose it must be something associated with the financial department. 😕

According to the "negatives" I found in the review it makes a bit of sense because it says "Slow payment processing (72h pending period)"

I would start thinking about submitting the complaint. Just be prepared.


πριν από 1 έτος

file Επισυνάπτω ότι έλαβα ένα email ότι η πληρωμή μου ολοκληρώθηκε, τώρα πρέπει απλώς να ελέγξω το πορτοφόλι μου στο astropay, για να επαληθεύσω ότι υπάρχουν τα 200 δολάρια, ευχαριστώ Radka που με παρακολουθούσε ❤

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Χαίρομαι που ακούω 🙂

Μερικές φορές αρκεί αν έχεις λίγη υπομονή 🤜🏻🤛🏾

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file Επισυνάπτω ότι έλαβα ένα email ότι η πληρωμή μου ολοκληρώθηκε, τώρα πρέπει απλώς να ελέγξω το πορτοφόλι μου στο astropay, για να επαληθεύσω ότι υπάρχουν τα 200 δολάρια, ευχαριστώ Radka που με παρακολουθούσε ❤

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What a relief, I was beginning to be quite worried. 😀

Still, I would love to hear that the amount reached you Astropay wallet. Let us know ✌👌.

Have a good one!

πριν από 1 έτος

Γεια σας καλημέρα, όπως ανέφερα στο καζίνο δίνουν ήδη τη συναλλαγή ως ολοκληρωμένη, αλλά παρόλα αυτά στον λογαριασμό astropay εξακολουθεί να φαίνεται κενό, περιμένω ενημέρωση από σήμερα και αύριο ζητάω ένα email όπου θα μου στείλουν απόδειξη ότι τα χρήματα έχει σταλεί.


Σας ενημερώνω αν υπάρχουν νέα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα