ΦόρουμΚαζίνοCasinoAvion - γενική συζήτηση

CasinoAvion - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από CasinoStreamer88
|
3773 προβολές 30 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Fernando7500
πριν από 1 έτος

I'll be here for the update then🤞.


πριν από 1 έτος

Γεια σας, καλημέρα, επειδή δεν έχουν απαντήσει στο email μου και δεν έχουν φτάσει τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο astropay, πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να κάνω την καταγγελία τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι κάπως περίεργο, αλλά νομίζω ότι το καζίνο έχει κλείσει, δεν με αφήνει καν να μπω στον λογαριασμό μου, νιώθω ότι με απάτησαν

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Hello,

I was hoping the situation is developing quite well. Sorry to see it is not. 🙂

Feel free to submit the complaint, just note that we allow casino 14 full days to check the account and pay out the withdrawal.


πριν από 1 έτος

Λοιπόν, έχουν περάσει 8 ημέρες από τότε που "σύμφωνα με την πληρωμή ολοκληρώθηκε", και έχουν περάσει 17 ημέρες από τότε που ζήτησα την ανάληψη

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

Too long for my taste 🙁.

Are you in touch with the casino? Anyway, I'd say it's worth a complaint. Do you agree?

πριν από 1 έτος

Έχω ήδη υποβάλει το παράπονό μου, ελπίζω να το εγκρίνουν και μπορώ να στείλω κάτι στο καζίνο. Γιατί δεν με αφήνουν πια να μπω στον λογαριασμό;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το καζίνο δεν απαντά πλέον στα email μου

Αυτόματη μετάφραση:
Fernando7500
πριν από 1 έτος

I'd love to tell you why your account is blocked, but it would just be a guess.

Instead of guessing, I'd like you to update your complaint, just click this link, please.

"Could you please advise since when is your account fully verified? Did you accumulate your winnings with real money or did you use a bonus? Since when is your account closed? When was the last time you spoke to the casino and what was it about?"

Those are important questions. Thank you for keeping up with the complaint.


πριν από 1 έτος

Είχα μια καλή εμπειρία στο CasinoAvion, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το καζίνο λειτουργεί πια. Ο λογαριασμός μου είναι απλώς αποκλεισμένος και δεν μπορώ να έχω πρόσβαση. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email αλλά χωρίς επιτυχία. Κανείς δεν μου απαντά στα email. Αν κάποιος ξέρει τι συμβαίνει με αυτό το καζίνο, θα του ζητούσα να το μοιραστεί μαζί μου.

Αυτόματη μετάφραση:
blazan
πριν από 1 έτος

Hello.

I just asked my colleagues to check it out. It's just we are all a bit in delay, so could you remind yourself in the next couple of days, please? 🙏

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα