πριν από 1 έτος
Γεια σας, καλημέρα, επειδή δεν έχουν απαντήσει στο email μου και δεν έχουν φτάσει τα χρήματα στον λογαριασμό μου στο astropay, πιστεύετε ότι είναι απαραίτητο να κάνω την καταγγελία τώρα;
Hello, good morning, because they have not responded to my email and the money has not reached my astropay account, do you think it is necessary to file the complaint now?
Hola buen dia, pues no han respondido mi correo y el dinero no ha llegado a mi cuenta de astropay, ¿Creen que sea preciso levantar la queja ahora?
Είναι κάπως περίεργο, αλλά νομίζω ότι το καζίνο έχει κλείσει, δεν με αφήνει καν να μπω στον λογαριασμό μου, νιώθω ότι με απάτησαν
It's somewhat surprising but I think the casino has closed, it won't even let me enter my account, I feel like I was scammed
Es algo sorpresivo pero creo que el casino a cerrado, no me deja ingresar ni a mi cuenta, siento que fui estafado
Γειά σου,
Ήλπιζα η κατάσταση να εξελισσόταν αρκετά καλά. Λυπάμαι που βλέπω ότι δεν είναι. 🙂
Μη διστάσετε να υποβάλετε την καταγγελία, απλώς σημειώστε ότι επιτρέπουμε στο καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ελέγξει τον λογαριασμό και να πληρώσει την ανάληψη.
Hello,
I was hoping the situation is developing quite well. Sorry to see it is not. 🙂
Feel free to submit the complaint, just note that we allow casino 14 full days to check the account and pay out the withdrawal.
Λοιπόν, έχουν περάσει 8 ημέρες από τότε που "σύμφωνα με την πληρωμή ολοκληρώθηκε", και έχουν περάσει 17 ημέρες από τότε που ζήτησα την ανάληψη
Well, 8 days have passed since "according to the payment was completed", and 17 days have passed since I requested the withdrawal
Pues han pasado 8 dias desde que "segun el pago fue completado", y ha pasado 17 dias desde solicite el retiro
Πολύ καιρό για το γούστο μου 🙁.
Είστε σε επαφή με το καζίνο; Τέλος πάντων, θα έλεγα ότι αξίζει μια καταγγελία. Συμφωνείς?
Too long for my taste 🙁.
Are you in touch with the casino? Anyway, I'd say it's worth a complaint. Do you agree?
Έχω ήδη υποβάλει το παράπονό μου, ελπίζω να το εγκρίνουν και μπορώ να στείλω κάτι στο καζίνο. Γιατί δεν με αφήνουν πια να μπω στον λογαριασμό;
I already raised my complaint, I hope they approve it and I can send something to the casino. Why don't they even let me into the account anymore?
Ya levante mi queja, espero que la aprueben y pueda enviar algo al casino. Por que ya ni me dejan entrar a la cuenta
Θα ήθελα πολύ να σας πω γιατί ο λογαριασμός σας είναι αποκλεισμένος, αλλά θα ήταν απλώς μια εικασία.
Αντί να μαντεύετε, θα ήθελα να ενημερώσετε το παράπονό σας, απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
"Θα μπορούσατε να μας συμβουλέψετε από πότε επαληθεύτηκε πλήρως ο λογαριασμός σας; Συγκεντρώσατε τα κέρδη σας με πραγματικά χρήματα ή χρησιμοποιήσατε μπόνους; Από πότε έκλεισε ο λογαριασμός σας; Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε στο καζίνο και περί τίνος πρόκειται ;"
Αυτά είναι σημαντικά ερωτήματα. Σας ευχαριστούμε που παρακολουθήσατε την καταγγελία.
I'd love to tell you why your account is blocked, but it would just be a guess.
Instead of guessing, I'd like you to update your complaint, just click this link, please.
"Could you please advise since when is your account fully verified? Did you accumulate your winnings with real money or did you use a bonus? Since when is your account closed? When was the last time you spoke to the casino and what was it about?"
Those are important questions. Thank you for keeping up with the complaint.
Είχα μια καλή εμπειρία στο CasinoAvion, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν το καζίνο λειτουργεί πια. Ο λογαριασμός μου είναι απλώς αποκλεισμένος και δεν μπορώ να έχω πρόσβαση. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email αλλά χωρίς επιτυχία. Κανείς δεν μου απαντά στα email. Αν κάποιος ξέρει τι συμβαίνει με αυτό το καζίνο, θα του ζητούσα να το μοιραστεί μαζί μου.
I had a good experience at CasinoAvion but I'm not sure if the casino is even working anymore. My account is simply blocked and I can't access it. I tried to contact customer service via email but without success. No one answers me to emails. If anyone knows what is going on with this casino, I would ask them to share it with me.
Ja sam imao dobro iskustvo na CasinoAvion ali više nisam siguran da li kazino uopšte radi.Moj račun je jednistavno blokiran i ne mogu da pristupim istom.Pokušavao sam preko email-a za korisničku podršku da stupim u kontakt ali bez uspeha.Niko mi ne odgovara na email-ove.Ako neko zna šta se dešava sa ovim kazinom,zamolio bih ga da to podeli samnom.
Γειά σου.
Απλώς ζήτησα από τους συναδέλφους μου να το ελέγξουν. Απλώς όλοι καθυστερούμε λίγο, οπότε θα μπορούσατε να το υπενθυμίσετε στον εαυτό σας τις επόμενες δύο ημέρες, παρακαλώ; 🙏
Hello.
I just asked my colleagues to check it out. It's just we are all a bit in delay, so could you remind yourself in the next couple of days, please? 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.