ΦόρουμΚαζίνοCasino Gran Vía - γενική συζήτηση

Casino Gran Vía - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από angeltito1
|
464 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Gran Vía, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Καληνυχτα,


Το πρόβλημα είναι ότι από τη στιγμή που έχει εγκριθεί μια μέθοδος κατάθεσης και ανάληψης, δεν έχει σημασία, γιατί όταν θέλετε να κάνετε ανάληψη υπολοίπου το σύστημα δεν σας δείχνει καν την εν λόγω μέθοδο, στην πραγματικότητα δεν σας δείχνει καμία.


Σήμερα, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, πολλά διαδικτυακά καζίνο πραγματοποιούν την πληρωμή ακόμη και μέσα σε λίγα λεπτά και, φυσικά, ΟΛΑ δείχνουν πάντα στον πελάτη την επιλογή να κάνει την ανάληψη με την τελευταία μέθοδο κατάθεσης που χρησιμοποιείται για να παίξει, που λογικά υπάρχει. είχε προηγουμένως εγκριθεί. Αυτό δεν συμβαίνει στο Casino Gran Vía.

Αυτόματη μετάφραση:
angeltito1
πριν από 1 μήνα

Hello. Have this happened to you, actually? You should always try to contact the support of a casino, if anything like this happens, they have to be able to help you with it. What payment method have you used to deposit, if you don't mind me asking? Please try to send them an email, and let us know, what option did the support give you to withdraw your money. We'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

PayPal, το ίδιο σύστημα με το οποίο κάνατε τις καταθέσεις. Αυτό το σύστημα εγκρίθηκε από αυτούς μόλις επαληθεύτηκε η ιδιοκτησία του λογαριασμού μου.

Η υποστήριξη μου απάντησε ότι μετανιώνουν για αυτό που συνέβη.

Ακόμα περιμένω να διεκπεραιωθεί η απόσυρσή μου. Μου είπε ότι θα πάρει 24 ή 48 ώρες.

Επιμένω, το θέμα δεν είναι μόνο πόσος χρόνος χρειάζεται, αλλά ότι το σύστημά τους, όταν προσπαθείς να ζητήσεις την ανάληψη, δεν σου δείχνει καμία εγκεκριμένη επιλογή για να μπορείς να την αφήσεις να ζητηθεί και να εκκρεμεί επεξεργασία.

Χαιρετώ και ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
angeltito1
πριν από 1 μήνα

I think I understand your point of view.

Can't imagine myself not being at least surprised by such interesting withdrawal management.

Sadly, it's up to the casino to decide whether there are better user-friendly options worth the implication. I mean, sometimes the casino's platform is not very handy, even for the casino workers. One way or another, I hope you'll get the money soon, and I think we would all love to see that confirmed from your side when this happens. Just to be sure, things are somehow working on their end.

Can you do that for us?

Thank you too!

πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας.


Μόλις μάθω κάτι θα το μοιραστώ εδώ.


Καταλαβαίνω ότι κάθε εταιρεία τυχερών παιχνιδιών έχει τα κριτήριά της και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι επιδιώκει να παρέχει την καλύτερη δυνατή υπηρεσία σε όσους από εμάς είμαστε παίκτες. Για μένα είναι η πλειοψηφία. Αλλά η διαφορά στο επίπεδο προσοχής που έχει κάθε καζίνο δεν σταματά ποτέ να με εκπλήσσει. Υποθέτω ότι όλα θα εξαρτηθούν από το ύψος της επένδυσης και τις προοπτικές που έχουν.

Τα καλύτερα


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
angeltito1
πριν από 1 μήνα

Please try to use the "reply" button next time, so the person you'd like to het the message to can be notified. 😉

We will surely wait for the news from you, thank you, and all the best to you as well.🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα