Γεια, καλημέρα, είμαι ο Αλεχάντρο, πριν από 2 μέρες έκανα μια μεγάλη καταγγελία για αυτό το καζίνο, μου απάντησαν στις 4 η ώρα με μερικές ερωτήσεις σχετικά με την καταγγελία και απάντησα αμέσως, ποιος χειρίζεται την υπόθεση είναι ο Ματ, πολύ ευγενικός γιατί ήταν ξεκάθαρο ότι τον απασχολούσε το θέμα και μου έκανε μερικές ερωτήσεις για να διευκρινιστούν τα πάντα. Έχω ήδη απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις και έχω στείλει όλες τις πιθανές πληροφορίες, έως και 6 μηνύματα, όχι αν έχω ενοχλήσει πολύ ή έχω γράψει πάρα πολλά αλλά... Βλέποντας όλες τις περιπτώσεις νομίζω ότι η δική μου είναι μία από τις αυτά που μου κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα έχουν εξαπατήσει Το σύνολο είναι 60.000 €, και συνοψίζω την ιστορία. Ξεκίνησα να παίζω σε καζίνο εκτός Ισπανίας γιατί είχε τα πλεονεκτήματά του όπως όλοι γνωρίζουμε, περισσότερα παιχνίδια, υψηλά στοιχήματα, μεγάλα τζακ ποτ, πολύ καλά μπόνους αν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς κ.λπ.
Ένα που λάτρεψα και κέρδισα πολλά χρήματα ήταν το casinoextra, έφτασα να έχω 22.000 € στον λογαριασμό μου, έκανα κάποιες αναλήψεις και συνέχισα να παίζω, στο τέλος πήρα περίπου 9.000 € χωρίς πρόβλημα, έχασα τα υπόλοιπα λόγω στο να είμαι άπληστος , μιας και κέρδισα πολύ γρήγορα τις πρώτες μέρες και στο τέλος, λοιπόν... Θα σου πω, νομίζει κανείς ότι θα κερδίσει περισσότερα και στο τέλος γίνεται αυτό που γίνεται. Αποφάσισα να αυτο-αποκλειστώ από αυτό το καζίνο για 6 μήνες, και το έκανα γιατί με θύμωσε που έχω 22.000 € ή περισσότερα και στο τέλος μόνο 9.000 €, είναι σαν να... δεν θέλω να παίζω πια γιατί στο τέλος θα τα χάσω όλα.
Μέχρι στιγμής όλα καλά, καθώς στο casinoextra δεν μπορούσα πλέον να παίξω, κοίταξα άλλα καζίνο για να παίξω, ένα από αυτά ήταν το casinostar, έγραψα και έδωσα όλες μου τις πληροφορίες όπως κάνω σε όλα τα καζίνο, ένα από αυτά το casinoextra, όπου βρισκόμουν μπορεί να αποσύρει χωρίς κανένα πρόβλημα αυτό που κέρδισα που περιέγραψα παραπάνω, όλα αυτά γιατί από τη στιγμή που επαληθεύεται η ταυτότητά σας δεν υπάρχει πρόβλημα κατά την ανάληψη, μερικές φορές σας ρωτούν κατά την ανάληψη ενός εγγράφου όπως μια διαφορετική κάρτα από αυτή που συνήθως καταθέτετε, απόδειξη διεύθυνσης κτλ... Όπως κάνω πάντα, στέλνω ό,τι ζητήσουν και ο λογαριασμός μου είναι πάντα πλήρως επαληθευμένος. Μόλις επαληθευτούν όλα, αρχίζω να παίζω στο casinostar και τίποτα δεν μου πάει καλά, χάνω πολλά... Εγώ με τη ζέστη, ή τη θλίψη να βλέπω πολλά χρήματα να χάνονται και να μην κερδίζω τίποτα... όπως έχει συμβεί σε άλλους πολλές φορές σε άλλα καζίνο...αντί να αποκλείσω τον εαυτό μου για 6 μήνες όπως έκανα στο casinoextra, στέλνω ένα email στο casinostar τον Νοέμβριο του 2022 λέγοντας ότι έχω προβλήματα με τον τζόγο και δεν θέλω να παίξω πια σε αυτό το σπίτι . Αυτό το email που λέει ότι έχω προβλήματα με το παιχνίδι έχω έρθει να το πω σε πολλά καζίνο γιατί σε πολλά καζίνο όταν λέτε απλά ότι θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό για πάντα... Αρχίζουν να σας κατακλύζουν με πολλές ερωτήσεις, γιατί; Τι συνέβη? Κάτι πήγε στραβά? Σου δίνουμε μπόνους, μείνε, δοκίμασε αυτό, κάνε το άλλο κτλ... είμαι 100% σίγουρος ότι έχει συμβεί σε όλους... να τα κόψεις γρήγορα όλα αυτά, λες ότι έχεις προβλήματα με το παιχνίδι και θέλουν να σταματήσουν και αυτή τη στιγμή κάνουν το κλείσιμο αποτελεσματικό.
Όπως ανέφερα προηγουμένως για το casinoextra, ζήτησα μόνο έναν 6μηνο αυτο-αποκλεισμό, αφού ως καζίνο που κερδίζει πολλά δεν ήθελα να αυτο-αποκλειστώ για πάντα. Στα τέλη Μαρτίου 2023 επιστρέφω στο casinoextra αφού στις 15 Μαρτίου 2023 είχα τελειώσει τον αυτοαποκλεισμό και την κατάθεσή μου χωρίς πρόβλημα, αρκετές καταθέσεις και αρχίζω να παίζω ξανά με αυτές, σκέφτηκα ότι όλα θα ήταν πιο άνετα από την εγγραφή στο ένα καινούργιο μιας και εδώ είχα ήδη επαληθευτεί όλα τα έγγραφα, κέρδισα επίσης πολλά χρήματα και έβγαλα τα χρήματα χωρίς πρόβλημα. Τελικά κατάφερε να κερδίσει πολλά και μου μένουν περίπου 60.000€. Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τους μιλήσω και να κάνω τις αναλήψεις, μου λένε ότι όλα είναι εντάξει και εγώ για να εξασφαλίσω αυτό που είχα κερδίσει και να μην το ξαναπαίξω όπως έκανα με τις 22.000 €, σου λέω να εξαιρετώ τον εαυτό μου για 3 μήνες, οπότε θα είχα ήδη μαζέψει τα 60.000€ που κέρδισα, αφού πληρώνουν αναλήψεις 2.000€ την ημέρα 4.000€ την εβδομάδα 20.000€ το μήνα, μου λένε ότι τώρα γίνεται μόνο για 1 μήνα και λέω ότι δεν πειράζει, εφόσον πληρωθούν όλες οι αναλήψεις από 2.000€ έως 60.000€ και μου πουν ναι, κανένα πρόβλημα, το μόνο που με ρωτάνε με chat είναι μια νέα κάρτα που είχα εκεί που είχα κάνει τις καταθέσεις, τα στέλνω όλα και είναι καταχωρημένο, μου δίνουν το οκ και όλα τρέχουν. Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι ρωτάω μέσω chat πώς πάνε οι αναλήψεις μου, αφού δεν μπόρεσα να μπω στο λογαριασμό μου για να δω τα πάντα και μου λένε ότι από τότε που έστειλα email στο casinoestrella τον Νοέμβριο του 2022 σαν να είχα προβλήματα με το παιχνίδι, καλα τι ειχε κερδισει και αρχισει ηδη να βγαζει οτι υπηρχαν 30 αναλήψεις των 2000€, συνολο 60.000€, το έχασα και μου έδωσαν μόνο ανάληψη 2000€ και τα υπόλοιπα τα έχασα, θέλουν πολύ να πιστέψω και εξαπατήστε ότι με ένα email που θα στείλετε στο casinoestrella, ότι είναι από την ίδια οικογένεια καζίνο και ότι μέσω του casinoestrella σας ενημέρωσαν για αυτό το email, χωρίς να το ξέρω, ένα email από περισσότερους από 4 μήνες πριν, δεν πρόκειται να πλήρωσε με ό,τι κέρδισα καθαρά. δεν το πιστευω,,. εχω κανει καταγγελια υπαρχουν ολες οι πληροφοριες αν χρειαστεις κατι αλλο πες μου αλλα σε παρακαλω βοηθησε με βοηθησε!!!!
Hi, good morning, I'm Alejandro, 2 days ago I filed a big complaint about this casino, they answered me at 4 o'clock with some questions about the complaint and I answered immediately, who is handling the case is Matt, very kind because it was clear that he was concerned about the issue and He asked me a few questions to clarify everything. I have already answered all the questions and I have sent all the information possible, up to 6 messages, not if I have been very annoying or I have written too much but... Looking at all the cases I think that mine is one of the ones that earns me the most money they have deceived The total is €60,000, and I summarize the story. I started playing in casinos outside of Spain because it had its advantages as we all know, more games, high bets, big jackpots, very good bonuses if you know how to use them, etc.
One that I loved and I won a good amount of money was casinoextra, I got to have €22,000 in my account, I made some withdrawals and kept playing, in the end I got about €9,000 without any problem, I lost the rest due to being greedy , since I won very quickly the first few days and in the end, well... I'm going to tell you, one thinks that he is going to win more and in the end what happens happens. I decided to self-exclude myself from this casino for 6 months, and I did it because it made me angry to have €22,000 or more and in the end only end up with €9,000, it's like... I don't want to play anymore because in the end I'm going to lose everything.
So far so good, as in casinoextra I could no longer play, I looked at other casinos to play, one of them was casinostar, I registered and gave all my information as I do in all casinos, one of them casinoextra, where I was able to withdraw without any problem what I won described above, all this because once your identity is verified there is no problem at the time of withdrawing, sometimes they ask you when withdrawing a document such as a different card from the one you usually deposit, proof of address etc... As I always do, I send everything they ask for and my account is always fully verified. Once everything is verified, I start playing at casinostar and nothing goes well for me, I lose a lot... Me with the heat, or the sadness of seeing a large amount of money lost and not winning anything... as has happened to others many times in other casinos...instead of excluding myself for 6 months as I did in casinoextra, I send an email to casinostar in November 2022 saying that I have gambling problems and I don't want to play in this house anymore. This email saying that I have problems with the game I have come to say in several casinos because in many casinos when you simply say that you want to close the account forever... They begin to overwhelm you with many questions, why? What happened? Something went wrong? We give you a bonus, stay, try this, do the other etc... I'm 100% sure that it has happened to everyone... to cut all this quickly, you say that you have problems with the game and you want to stop and at the moment they make the closure effective.
As I mentioned before about casinoextra I only asked for a 6-month self-exclusion, since being a casino that earns a lot I didn't want to self-exclude myself forever. At the end of March 2023 I return to casinoextra since on March 15, 2023 I had finished my self-exclusion and deposit without any problem, several deposits and I start playing again with them, I thought that everything would be more comfortable than registering in a new one since here already I had all the documentation verified, I also earned a lot of money and withdrew the money without any problem. In the end, he managed to win a lot and I am left with about €60,000. The first thing I do is talk to them and make the withdrawals, they tell me that everything is ok and I to ensure what I had won and not play it again as I did with the 22,000 €, I tell you to exclude myself for 3 months, so I would have already collected the €60,000 earned, since they pay withdrawals €2,000 per day €4,000 per week €20,000 per month, they tell me that now it is only possible for 1 month and I say that it is okay, as long as all the withdrawals of €2,000 to €60,000 are paid and they tell me yes, no problem, the only thing they ask me by chat is a new card that I had where I had made the deposits, I send everything and it is registered, they give me the ok and everything run its course. Well, it turns out that I ask by chat how my withdrawals are going, since I could not enter my account to see everything and they tell me that since I sent an email to casinoestrella in November 2022 as if I had problems with the game, well, what had won and already started to withdraw that there were 30 withdrawals of €2000, a total of €60,000, I lost it and they only gave me a withdrawal of €2000 and the rest I lost, they really want me to believe and deceive that by an email to send to casinoestrella, that they are from the same family of casinos and that through casinoestrella they informed you of this email, without my knowing it, an email from more than 4 months ago, they are not going to pay me what I have won cleanly. I dont believe it,,. I have made a complaint, there is all the information, if you need something else tell me, but please help me, help!!!!
Hola buenas soy Alejandro, hace 2 días puse una gran queja sobre este casino, me contestaron a las 4h con algunas preguntas sobre la queja y conteste al momento, quién lleva el caso es Matt, muy amable porque se veía que le preocupaba el tema y me hizo unas preguntas para aclarar todo. Yo ya he contestado a todas las preguntas y he enviado toda la información posible, hasta 6 mensajes, no si he sido muy pesado o he escrito demasiado pero... Mirando todos los casos creo que el mío es uno de los que mayor dinero me han engañado. El total son 60000€, y os resumo la historia. Yo empecé a jugar en casinos fuera de España porque tenía sus ventajas como todos sabemos, más juegos, apuestas fuertes, botes grandes, muy buenos bonos si sabes utilizarlos etc
Uno que me encantó y gane una buena cantidad de dinero fue casinoextra, llegue a tener 22000€ en la cuenta, hice algunos retiros y seguí jugando, al final llegue a sacar unos 9000€ sin ningún tipo de problema, el resto lo perdí por avaricioso, ya que gane muy rápido los primeros días y al final bueno...que os voy a contar, uno piensa que va a ganar más y al final pasa lo que pasa. De este casino decidí autoexcluirme 6meses, y lo hice porque me dio rabia tener 22000€ o más y al final solo acabar con 9000€, es como...ya no quiero jugar más porque al final voy a perder todo.
Hasta aquí todo bien, como en casinoextra ya no podía jugar, mire otros casinos para jugar, uno de ellos fue casinoestrella, me registre y di todos mis datos como hago en todos los casinos, uno de ellos casinoextra, donde pude retirar sin ningún problema lo que gané descrito anteriormente, todo esto porque una verificada tu identidad no hay problema ninguno a la hora de retirar, alguna vez te piden a la hora de retirar algún documento como una tarjeta diferente a la que sueles depositar, comprobante domicilio etc... Como hago siempre envío todo lo que me piden y siempre mi cuenta queda totalmente verificada. Una vez todo verificado empiezo a jugar a casinoestrella y no me va nada bien, pierdo bastante... Yo con el calentón, o la tristeza de a ver perdido una gran cantidad de dinero y no ganar nada...como me ha pasado otras muchas veces en otros casinos..en ves de autoexcluirme 6meses yo mismo como hice en casinoextra, envío un email a casinoestrella en noviembre de 2022 diciendo que tengo problemas con el juego y no quiero jugar más en esta casa. Este email diciendo que tengo problemas con el juego lo he llegado a decir en varios casinos a causa de que en muchos casinos cuando simplemente dices que quieres cerrar la cuenta para siempre... Te empiezan a agobiar con muchísimas preguntas, porque? Que ha pasado? Algo no fue bien? Te regalamos un bono, quédate, prueba esto, haz lo otro etc... Estoy 100% seguro que a todo el mundo lo ha pasado...para cortar rápido todo esto, dices que tienes problemas con el juego y lo quieres dejar y al momento hacen efectivo el cierre.
Como comenté antes de casinoextra sólo pedí una autoexclusion de 6meses, ya que al ser un casino que gane bastante no quise autoexcluirme para siempre. A finales de marzo 2023 vuelvo a casinoextra ya que el día 15 marzo2023 había terminado mi autoexclusion y depósito sin ningún problema, varios depósitos y empiezo a jugar otra vez con ellos, pensé que todo sería más cómodo que registrarse en otro nuevo ya que aquí ya tenía toda documentación verificada, además gane bastante dinero y retirado el dinero sin problema ninguno. Al final llegó a ganar mucho y me quedo con unos 60000€, lo primero que hago es hablar con ellos y hacer los retiros, me dicen que todo ok y yo para asegurar lo que había ganado y no volverlo a jugar como hice con los 22000€, les comento de autoexcluirme 3meses así ya habría cobrado los 60000€ ganados, ya que pagan retiros 2000€dia 4000€semana 20000€mes, me dicen que ahora solo es posible 1mes y digo que vale, siempre y cuando todos los retiros de 2000€ hasta 60000€ se hagan efectivos y me dicen que si, que sin problema, lo único que me piden por chat es una tarjeta que tenía nueva donde había hecho los depósitos, envío todo y se registra, me dan el ok y que todo sigue su curso. Pues resulta que pregunto por chat como van mis retiros,ya que no podía entrar en mi cuenta para ver todo y me sueltan que como yo envié un email a casinoestrella en noviembre de 2022 como que tenía problemas con el juego, pues que lo que había ganado y ya empezado a retirar que eran 30 retiros de 2000€, un total de 60000€, lo perdía y que solo me daban una retirada de 2000€ y el resto lo perdía, de verdad me quieren hacer creer y engañar que por un email que envíe a casinoestrella, que son de la misma familia de casinos y que a través de casinoestrella le informaron de este email, sin yo saberlo, un email dehace más de 4meses, no me van a pagar lo que he ganado limpiamente. No me lo creo,,. He hecho una queja, está toda la información, si necesitais algo más decírmelo, pero ayudarme porfavor, ayudaaaAaa!!!!
Αυτόματη μετάφραση: