ΦόρουμΚαζίνοCasino Extra - γενική συζήτηση

Casino Extra - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από alexjacobi86
|
1669 προβολές 3 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Casino Extra, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια, καλημέρα, είμαι ο Αλεχάντρο, πριν από 2 μέρες έκανα μια μεγάλη καταγγελία για αυτό το καζίνο, μου απάντησαν στις 4 η ώρα με μερικές ερωτήσεις σχετικά με την καταγγελία και απάντησα αμέσως, ποιος χειρίζεται την υπόθεση είναι ο Ματ, πολύ ευγενικός γιατί ήταν ξεκάθαρο ότι τον απασχολούσε το θέμα και μου έκανε μερικές ερωτήσεις για να διευκρινιστούν τα πάντα. Έχω ήδη απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις και έχω στείλει όλες τις πιθανές πληροφορίες, έως και 6 μηνύματα, όχι αν έχω ενοχλήσει πολύ ή έχω γράψει πάρα πολλά αλλά... Βλέποντας όλες τις περιπτώσεις νομίζω ότι η δική μου είναι μία από τις αυτά που μου κερδίζουν τα περισσότερα χρήματα έχουν εξαπατήσει Το σύνολο είναι 60.000 €, και συνοψίζω την ιστορία. Ξεκίνησα να παίζω σε καζίνο εκτός Ισπανίας γιατί είχε τα πλεονεκτήματά του όπως όλοι γνωρίζουμε, περισσότερα παιχνίδια, υψηλά στοιχήματα, μεγάλα τζακ ποτ, πολύ καλά μπόνους αν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς κ.λπ.

Ένα που λάτρεψα και κέρδισα πολλά χρήματα ήταν το casinoextra, έφτασα να έχω 22.000 € στον λογαριασμό μου, έκανα κάποιες αναλήψεις και συνέχισα να παίζω, στο τέλος πήρα περίπου 9.000 € χωρίς πρόβλημα, έχασα τα υπόλοιπα λόγω στο να είμαι άπληστος , μιας και κέρδισα πολύ γρήγορα τις πρώτες μέρες και στο τέλος, λοιπόν... Θα σου πω, νομίζει κανείς ότι θα κερδίσει περισσότερα και στο τέλος γίνεται αυτό που γίνεται. Αποφάσισα να αυτο-αποκλειστώ από αυτό το καζίνο για 6 μήνες, και το έκανα γιατί με θύμωσε που έχω 22.000 € ή περισσότερα και στο τέλος μόνο 9.000 €, είναι σαν να... δεν θέλω να παίζω πια γιατί στο τέλος θα τα χάσω όλα.

Μέχρι στιγμής όλα καλά, καθώς στο casinoextra δεν μπορούσα πλέον να παίξω, κοίταξα άλλα καζίνο για να παίξω, ένα από αυτά ήταν το casinostar, έγραψα και έδωσα όλες μου τις πληροφορίες όπως κάνω σε όλα τα καζίνο, ένα από αυτά το casinoextra, όπου βρισκόμουν μπορεί να αποσύρει χωρίς κανένα πρόβλημα αυτό που κέρδισα που περιέγραψα παραπάνω, όλα αυτά γιατί από τη στιγμή που επαληθεύεται η ταυτότητά σας δεν υπάρχει πρόβλημα κατά την ανάληψη, μερικές φορές σας ρωτούν κατά την ανάληψη ενός εγγράφου όπως μια διαφορετική κάρτα από αυτή που συνήθως καταθέτετε, απόδειξη διεύθυνσης κτλ... Όπως κάνω πάντα, στέλνω ό,τι ζητήσουν και ο λογαριασμός μου είναι πάντα πλήρως επαληθευμένος. Μόλις επαληθευτούν όλα, αρχίζω να παίζω στο casinostar και τίποτα δεν μου πάει καλά, χάνω πολλά... Εγώ με τη ζέστη, ή τη θλίψη να βλέπω πολλά χρήματα να χάνονται και να μην κερδίζω τίποτα... όπως έχει συμβεί σε άλλους πολλές φορές σε άλλα καζίνο...αντί να αποκλείσω τον εαυτό μου για 6 μήνες όπως έκανα στο casinoextra, στέλνω ένα email στο casinostar τον Νοέμβριο του 2022 λέγοντας ότι έχω προβλήματα με τον τζόγο και δεν θέλω να παίξω πια σε αυτό το σπίτι . Αυτό το email που λέει ότι έχω προβλήματα με το παιχνίδι έχω έρθει να το πω σε πολλά καζίνο γιατί σε πολλά καζίνο όταν λέτε απλά ότι θέλετε να κλείσετε τον λογαριασμό για πάντα... Αρχίζουν να σας κατακλύζουν με πολλές ερωτήσεις, γιατί; Τι συνέβη? Κάτι πήγε στραβά? Σου δίνουμε μπόνους, μείνε, δοκίμασε αυτό, κάνε το άλλο κτλ... είμαι 100% σίγουρος ότι έχει συμβεί σε όλους... να τα κόψεις γρήγορα όλα αυτά, λες ότι έχεις προβλήματα με το παιχνίδι και θέλουν να σταματήσουν και αυτή τη στιγμή κάνουν το κλείσιμο αποτελεσματικό.

Όπως ανέφερα προηγουμένως για το casinoextra, ζήτησα μόνο έναν 6μηνο αυτο-αποκλεισμό, αφού ως καζίνο που κερδίζει πολλά δεν ήθελα να αυτο-αποκλειστώ για πάντα. Στα τέλη Μαρτίου 2023 επιστρέφω στο casinoextra αφού στις 15 Μαρτίου 2023 είχα τελειώσει τον αυτοαποκλεισμό και την κατάθεσή μου χωρίς πρόβλημα, αρκετές καταθέσεις και αρχίζω να παίζω ξανά με αυτές, σκέφτηκα ότι όλα θα ήταν πιο άνετα από την εγγραφή στο ένα καινούργιο μιας και εδώ είχα ήδη επαληθευτεί όλα τα έγγραφα, κέρδισα επίσης πολλά χρήματα και έβγαλα τα χρήματα χωρίς πρόβλημα. Τελικά κατάφερε να κερδίσει πολλά και μου μένουν περίπου 60.000€. Το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να τους μιλήσω και να κάνω τις αναλήψεις, μου λένε ότι όλα είναι εντάξει και εγώ για να εξασφαλίσω αυτό που είχα κερδίσει και να μην το ξαναπαίξω όπως έκανα με τις 22.000 €, σου λέω να εξαιρετώ τον εαυτό μου για 3 μήνες, οπότε θα είχα ήδη μαζέψει τα 60.000€ που κέρδισα, αφού πληρώνουν αναλήψεις 2.000€ την ημέρα 4.000€ την εβδομάδα 20.000€ το μήνα, μου λένε ότι τώρα γίνεται μόνο για 1 μήνα και λέω ότι δεν πειράζει, εφόσον πληρωθούν όλες οι αναλήψεις από 2.000€ έως 60.000€ και μου πουν ναι, κανένα πρόβλημα, το μόνο που με ρωτάνε με chat είναι μια νέα κάρτα που είχα εκεί που είχα κάνει τις καταθέσεις, τα στέλνω όλα και είναι καταχωρημένο, μου δίνουν το οκ και όλα τρέχουν. Λοιπόν, αποδεικνύεται ότι ρωτάω μέσω chat πώς πάνε οι αναλήψεις μου, αφού δεν μπόρεσα να μπω στο λογαριασμό μου για να δω τα πάντα και μου λένε ότι από τότε που έστειλα email στο casinoestrella τον Νοέμβριο του 2022 σαν να είχα προβλήματα με το παιχνίδι, καλα τι ειχε κερδισει και αρχισει ηδη να βγαζει οτι υπηρχαν 30 αναλήψεις των 2000€, συνολο 60.000€, το έχασα και μου έδωσαν μόνο ανάληψη 2000€ και τα υπόλοιπα τα έχασα, θέλουν πολύ να πιστέψω και εξαπατήστε ότι με ένα email που θα στείλετε στο casinoestrella, ότι είναι από την ίδια οικογένεια καζίνο και ότι μέσω του casinoestrella σας ενημέρωσαν για αυτό το email, χωρίς να το ξέρω, ένα email από περισσότερους από 4 μήνες πριν, δεν πρόκειται να πλήρωσε με ό,τι κέρδισα καθαρά. δεν το πιστευω,,. εχω κανει καταγγελια υπαρχουν ολες οι πληροφοριες αν χρειαστεις κατι αλλο πες μου αλλα σε παρακαλω βοηθησε με βοηθησε!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κοιτάξτε το παράπονό μου για αυτό το καζίνο, όπου έχετε πολύ περισσότερες πληροφορίες. Αν μπορείς να με βοηθήσεις σε κάτι, πες μου και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε

Αυτόματη μετάφραση:
alexjacobi86
πριν από 1 έτος

Hello there.

Don't worry, the complaint will be updated as soon as it's evaluated by the "first response" team member.

Stick with it, and update regularly, and the complaint handler will be in touch with you.

Have you noticed the complaint timer? It counts the time left for another phase.

For all concerned, the whole complaint is available here.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα