Γεια σας, πόσο διαρκεί η διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού; Πότε έδωσε προθεσμία το καζίνο; Μερικές φορές αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει περισσότερο καθώς τα καζίνο τη θεωρούν πολύ σημαντική. Φυσικά, καταλαβαίνω ότι εάν σας δόθηκε προθεσμία, θα περιμένατε να επιλυθεί επιτυχώς αυτή η διαδικασία και μπορείτε να ασχοληθείτε με την έγκρισή σας για την απόσυρσή σας.
Ωστόσο, βλέπω επίσης ότι έχετε ήδη καταφέρει να υποβάλετε καταγγελία σε εμάς και έτσι θα συνεχίσουμε να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί η υπόθεσή σας. Φυσικά, θα σας συνιστούσα να συνεργαστείτε με το καζίνο και να στείλετε περαιτέρω έγγραφα εάν χρειαστεί και εάν επικοινωνήσουν μαζί σας. Αυτός θα είναι ίσως ο ευκολότερος τρόπος επαλήθευσης του λογαριασμού σας. Επίσης, ως μέρος των παραπόνων, έχω παρατηρήσει ότι άλλοι παίκτες είχαν παρόμοια προβλήματα όπου το καζίνο προσπάθησε να επιλύσει την κατάσταση. Ως παράδειγμα μπορώ να αναφέρω αυτήν την περίπτωση: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
αλλά υπάρχουν και άλλα, οπότε αν σας ενδιαφέρει, μπορείτε να τα ελέγξετε εδώ: https://casino.guru/complaints
Εάν αλλάξει κάτι και λάβετε νέες πληροφορίες ως μέρος της διαδικασίας επαλήθευσης λογαριασμού, μπορείτε να μας ενημερώσετε στο φόρουμ και επίσης να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες στην καταγγελία της Veronika.
Ελπίζω ότι η κατάστασή σας θα επιλυθεί το συντομότερο δυνατό και δεν θα υπάρξουν άλλα προβλήματα. 🙂
Hi, so how long does the account verification process take ? When did the casino give a deadline ? Sometimes this process can take longer as casinos consider it very important. Of course, I understand that if you were given a deadline, you would expect this process to be successfully resolved and you can deal with your approval of your withdrawal.
However, I also see that you have already managed to file a complaint with us and so we will continue to wait to see how your case develops. Of course, I would recommend you to cooperate with the casino and send further documents if necessary and if you are contacted. This will probably be the easiest way to verify your account. Also, as part of complaints, I have noticed that other players have had similar problems where the casino has tried to resolve the situation. As an example I can mention this case: https://casino.guru/campobet-casino-se-the-player-struggles-to-verify
but there are others, so if you're interested, you can check them out here: https://casino.guru/complaints
If anything changes and you receive any new information as part of the account verification process, you can update us on the forum and also add more information to Veronika's complaint.
I hope that your situation will be resolved as soon as possible and there will be no further problems. 🙂
Αυτόματη μετάφραση: