Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Γεια, πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Έχετε στείλει έγγραφα και είναι ακόμα σε εκκρεμότητα; Είναι δυνατόν να τα ελέγχετε ακόμα;
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hi, how long has your situation been going on ? Have you sent any documents and are they still pending? Is it possible that you are still checking them ?
Please let me know.
Έκανα εγγραφή πριν από 2 μήνες, έκανα ανάληψη χρημάτων πριν από 5 ημέρες, έστειλα τα έγγραφά μου και δεν τα επαλήθευσαν 🙁
Έπαιξα με 50.000 CLP και κέρδισα 3.179.000 στη ρουλέτα. Η τελευταία μου κατάθεση ήταν μέσω του MuchBeteer.
Τώρα προσπαθώ να κάνω ανάληψη και λαμβάνω περιορισμένη ανάληψη και τα έγγραφά μου είναι ακόμη σε εκκρεμότητα ελέγχου.
Παρακαλώ βοηθήστε με...
I registered 2 months ago, I withdrew funds 5 days ago, I sent my documents and they didn't verify them 🙁
I played with 50,000 CLP and won 3,179,000 at roulette. My last deposit was through MuchBeteer.
Now I try to withdraw and I get a restricted withdrawal and my documents are still pending review.
Please help me...
me registre hace 2 meses atras, retire saldo hace 5 dias atras, envie mis documentso y no los verifican 🙁
juge con 50.000 clp y logre la cantidad de 3.179.000 en la ruleta, mi ultimo ingreso fue por muchbeteer
ahora intento retirar y me sale retirada restringida y mis documentos sigen pendientes de ser revisados.
favor si me ayudan...
Γεια σας, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων μέχρι να επαληθεύσετε επιτυχώς τον εαυτό σας, επομένως αυτό είναι φυσιολογικό προς το παρόν.
Ωστόσο, προσπαθήστε να δώσετε λίγο χρόνο στο καζίνο για να ελέγξει τα έγγραφα και ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά. Γενικά τείνουμε να επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να αντιμετωπίσουν αυτήν την κατάσταση, επειδή είναι κάτι που είναι σημαντικό για αυτά καθώς και για τους παίκτες. Αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Γεια σας, δεν θα μπορείτε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων μέχρι να επαληθεύσετε επιτυχώς τον εαυτό σας, επομένως αυτό είναι φυσιολογικό προς το παρόν.
Ωστόσο, προσπαθήστε να δώσετε λίγο χρόνο στο καζίνο για να ελέγξει τα έγγραφα και ελπίζουμε ότι όλα θα πάνε καλά. Γενικά τείνουμε να επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να αντιμετωπίσουν αυτήν την κατάσταση, επειδή είναι κάτι που είναι σημαντικό για αυτά καθώς και για τους παίκτες. Αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Hello, you won't be able to withdraw the money until you have successfully verified yourself, so this is normal for now.
However, try to give the casino some time to check the documents and hopefully everything will turn out fine. We generally tend to allow casinos 14 days to deal with this situation because it is something that is important to them as well as to the players. If nothing changes, then we will try to help you.
Do you think you can handle it?
Το πρόβλημα είναι ότι αρνούνται πάντα το χαρτί διαμονής ή το αποδεικτικό διεύθυνσης που ανεβάζω, μου βγαίνει πάντα απορριφθέν, έχω υποβάλει πάνω από 5 και όλα είναι λάθος.
Άρα δεν μπορεί να γίνει έτσι. Τσέκαρα τη selfie, εύκολη, όλα και κανονικά. Ανέβασα μέχρι και το δίπλωμα οδήγησης που φαίνεται και η διεύθυνσή μου και τίποτα. Ανέβασα λογαριασμούς τράπεζας, νερού και καλωδιακής τηλεόρασης και τίποτα.
The problem is that they are always denying the residence paper or proof of address that I upload, it always comes out rejected, I have submitted more than 5 and everything is wrong.
So it can't be done like that. I checked the selfie, easy, everything and normal. I even uploaded my driver's license, which is where my address also appears, and nothing. I uploaded bank, water, and cable TV bills, and nothing.
el problema radica en que siempre estan denegando el papel de residencia o comprobante de domicilio que subo, siempre sale rechazado, llevo mas de 5 y todo mal.
entonces asi no se puede, verifique selfie, facil, todo y normal, subi hasta mi licencia de conducir que es donde aparece igualmente mi domicilio y nada, subi boletas de banco, de agua, de tv cables y nada
Και το καζίνο δεν θα σας πει τι συμβαίνει με αυτό, έτσι δεν είναι; Σε αυτήν την περίπτωση, αν δεν ξέρετε τι να κάνετε και το καζίνο δεν ξέρει πώς να σας πλοηγηθεί, μάλλον θα στοιχημάτιζα νωρίς.
Δεν έχουν κάτι γραμμένο για το τι ακριβώς πρέπει να υπάρχει στο έγγραφο, σε ποια μορφή και ούτω καθεξής; Δεν προσπαθήσατε να ρωτήσετε τη ζωντανή συνομιλία εάν θα μπορούσατε να πάρετε κάποιες συμβουλές;
And the casino won't tell you what's wrong with that, will it? In that case, if you don't know what to do and the casino doesn't know how to navigate you, I'd probably bet early.
Don't they have something written on what exactly should be on the document, in what format and so on? Didn't you try to ask live chat if you could get some advice?
Πριν 4 μέρες επαλήθευσαν όλα τα έγγραφά μου, έκανα την ανάληψη και δεν θα πληρώσουν, αυτό το καταραμένο καζίνο από το campobet.com είναι απατεώνες και κλέφτες.
Κάθε μέρα στο chat λένε ότι θα πληρώσουν μέσα στη μέρα και δεν το κάνουν, πάνω από 4 μέρες και τίποτα, καμία ανάληψη δεν φτάνει και το ιστορικό δείχνει πάντα σε εκκρεμότητα.
Γίνεται ενοχλητικό, γιατί όταν καταθέτετε χρήματα τα αφαιρούν αμέσως από την τράπεζά σας και δεν πληρώνουν όταν κάνετε ανάληψη.
Μην εμπιστεύεστε αυτό το καζίνο, είναι αρουραίοι, κλέφτες που δεν πληρώνουν.
Με 50 USD κέρδισα 5000 USD και δεν υπάρχει περίπτωση να με πληρώσουν.
4 days ago they verified all my documents, I made the withdrawal and they won't pay, this damn casino from campobet.com are scammers and thieves.
Every day in the chat they say they will pay during the day and they don't, more than 4 days and nothing, no withdrawal arrives and the history always shows pending.
It gets annoying, because when you deposit money they immediately deduct it from your bank, and they don't pay when you withdraw.
Don't trust this casino, they are rats, thieves who don't pay.
With 50 USD I earned 5000 USD and there is no way they will pay me.
hace 4 dias me verificaron todos los documentos, hice el retiro y no pagan, casino maldito este de campobet.com son unos estafadores ladrones.
todos los dias en el chat dicen que pagaran durante el dia y no lo hacen, mas de 4 dias y nada, no llega ningun retiro y en el historial siempre aparece pendiente.
llega a dar rabia, por que uno cuando deposita el dinero te lo descuentan de inmediato en tu banco, y ellos no pagan cuando uno retira.
no confien en este casino, son ratas, ladrones no pagan
con 50 USD gane 5000usd y no hay caso que me pagen
Γεια σας και πάλι, πραγματικά λυπάμαι που ακούω για την εμπειρία σας που ακούγεται απίστευτα απογοητευτική, ειδικά μετά την επαλήθευση των εγγράφων σας και απλώς έχετε κολλήσει να περιμένετε χωρίς σαφή ενημέρωση.
Καθυστερήσεις όπως αυτή χωρίς σταθερή εξήγηση μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικές, ειδικά όταν οτιδήποτε άλλο όπως οι καταθέσεις λειτουργούν άμεσα. Είναι απολύτως κατανοητό ότι είσαι αναστατωμένος. 😕
Έχω δει το παράπονό σας και θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να το εξετάσουμε και να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε να επιλυθεί αυτό. Ευχαριστώ που μοιραστήκατε την εμπειρία σας και κρατήστε με ενήμερο μόλις υπάρξει πρόοδος.
Hello again, really sorry to hear about your experience that does sound incredibly frustrating, especially after your documents were verified and you're just stuck waiting with no clear update.
Delays like this with no solid explanation can be very upsetting, especially when everything else like deposits works instantly. It’s completely understandable that you're upset. 😕
I’ve seen your complaint and we will do our best to look into it and try to help get this resolved. Thanks for sharing your experience and please keep me updated as soon as there’s any progress.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.