ΦόρουμΚαζίνοCampeonbet Casino - γενική συζήτηση

Campeonbet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από ECantu
|
4971 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Χαίρετε

Στην αρχή αυτό ήταν το πρόβλημα

Ήθελαν ο λογαριασμός του κινητού μου να είναι στο όνομά μου

αγόρασε ένα

Το έστειλα και μου είπαν ότι δεν είναι απαραίτητο

Ότι οι πληροφορίες που δόθηκαν ήταν υπεραρκετές

Το κινητό το έχω 10 χρόνια, το πληρώνει ο άντρας μου, τους έστειλα το πιστοποιητικό γάμου και μου είπαν ότι είναι μια χαρά.

Μετά δεν τους ξαναάκουσα και μετά ήμουν αυτός που παρακολουθούσε την υποχώρηση

Χθες το ακύρωσαν γιατί ήθελαν ξανά την ταυτότητά μου

το εστειλα

Σήμερα το ακυρώνουν ξανά και μου ζητούν ταυτότητα

Το έχω ξαναστείλει ήδη

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello.

To the phone issue:

They wanted to see your telephone provider's bill assigned to you and containing your full name and address. It's similar to the utility bill but you pay for mobile services instead of electricity for instance.

They did not want you to buy a new cell phone to provide them with the invoice.

It was a misunderstanding.

I suspect that there can be something similar with the ID.

You have to follow each instruction and use the correct format. Can you share those instructions, please? Something like: Hold your ID close to your face, maybe?

It is important to follow instructions correctly. Let's try if we can figure out what was wrong.

πριν από 1 έτος

Χαίρετε

Ναι, έκανα Radka

Με απέρριψαν ξανά και δεν μου έστειλαν email

δεν ξέρω γιατί

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello,

In this case, ask their live chat, please.

Type:

"Hello, I'm doing the KYC and my ID gets rejected all the time. What should I do specifically to pass this, please?"

When you receive a reply, please share it here.

Hopefully, we will figure out what is wrong.

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka

Ναι το κάνω και ελπίζω να μου απαντήσουν. Έχω ηχογραφήσει κάποιες συνομιλίες.

Μου ζητάνε μόνο email και ημερομηνία γέννησης.

Μπαίνουν στον λογαριασμό μου και αυτό που λένε επί λέξει είναι ότι δεν χρειάζεται να στείλω κάτι άλλο. Φαντάζομαι ότι αυτοί που απαντούν στο chat έχουν αυτόματες απαντήσεις και αυτοί που αποφασίζουν να εγκρίνουν την πληρωμή είναι άλλα άτομα. Επιτρέπω στον εαυτό μου να επισυνάψω μια συνομιλία που είχα μερικές μέρες, μετά από αυτό δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί τους.

Σας επισυνάπτω πολλές οθόνες, ελπίζω να σας εξυπηρετήσουν. Είναι προ ημερών γιατί τον τελευταίο καιρό δεν παίρνουν το μήνυμά μου.


Συγγνώμη αν επαναλάβουν.

Το τελευταίο ήταν όλες οι προσπάθειες.

Σημείωση: Έκανα την πρώτη ανάληψη όταν μου είπαν ότι το KYC μου επαληθεύτηκε

Από εκείνη τη στιγμή, κάθε πρωί μου ζητούν νέες πληροφορίες και φοβάμαι ότι θα στείλω ήδη ό,τι έχω.

Σε κάποια λέει να κάνεις υπομονή ότι σε 3 μέρες μένει, αλλά την τρίτη μέρα το απορρίπτουν και είμαι αυτός που πρέπει να γράψω ρωτώντας γιατί.

filefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello Ecantu.

I read it all...

Now I can understand why this casino earned such a bad reputation.🙁.

You have been very patient, kind, and cooperative yet the casino has not proven to be useful in a manner of support.

Branislav will try to get in touch with them and help you, let's hope the casino care enough to cooperate with us.



πριν από 1 έτος

Καλημέρα


Τώρα αυτό


Αγαπητέ πελάτη:


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προηγούμενο αίτημα ανάληψης έχει απορριφθεί.


Στείλτε μας μια ψηφιακή φωτογραφία σας με την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας στα χέρια σας, κοντά στο πρόσωπό σας, για να ενεργοποιηθεί η ταυτοποίηση.


Τα έγγραφα/έγγραφα που χρησιμοποιούνται για τη διαδικασία ταυτοποίησης πρέπει να είναι μόνο επίσημα έγγραφα και τα ίδια που έχετε ήδη στείλει σε εμάς.


Βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία δείχνει καθαρά την ημερομηνία γέννησής σας και την ημερομηνία έκδοσης και λήξης.


Ελπίζουμε να ακούσουμε νέα σας σύντομα.


Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια. Καλή σου μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hi Ecantu,

This is exactly what I was writing about 🙂. I think we're getting closer.

You just have to take a selfie/photo where you hold your ID/passport very close next to your face (you can even take two pictures, to make sure you provided all the required details because it may be that something is placed on the back side of your ID. I'm not sure - you must check for yourself).

Please make sure those details are readable. 🙂👍

Keeping all details clearly visible can be quite challenging when making a selfie, so ask somebody to take a picture of you if possible.


πριν από 1 έτος

Έπαιξε στην Compeonbet κατατέθηκε

100 ευρώ παίζεται από τον Αύγουστο του 2022

Τώρα είμαι μέχρι 850 ευρώ

Όταν θα έπαιρνα τα χρήματα, λένε ότι δεν έχουν επαληθεύσει τον λογαριασμό.

Αποστέλλονται 30 έγγραφα που θέλουν

Αλλά υπάρχουν νέα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το support@campeonbet.com

Πρέπει να έχουν νέα έγγραφα.

Bluff casino Προειδοποίηση όλοι μην παίζετε εκεί τώρα μην πάρετε τα χρήματα που κερδίσατε


Compeonbet ΝΤΡΟΠΗ

Αυτόματη μετάφραση:
morgandahl1972
πριν από 1 έτος

Hello,

30 pieces of documents? I could not name even 20 myself...

Which documents seem to be the worts issue to provide?




Radka
πριν από 1 έτος

yes, they lie, they make things up, I didn't send them automatic emails compeonbet worst shame fooled me never drive with them are there subsidiaries of them are the same compeonbet thrives on scamming people. deposit money later when people have to withdraw They find excuses They have kept my money for 3 months now when I complain they have closed my account

πριν από 1 έτος

yes, they lie, they make things up, I didn't send them

automatic emails

compeonbet worst shame

fooled me

never drive with them

are there subsidiaries of them are the same

compeonbet thrives on scamming people.

deposit money later when people have to withdraw

They find excuses

They have kept my money for 3 months

now when I complain they have closed my account

morgandahl1972
πριν από 1 έτος

I'm not lying, sent but have sent everything not wise Worst casino I've ever been to compeonbet not even kidding Warns people never play there you win or deposit money you never get the money

morgandahl1972
πριν από 1 έτος

If you feel that we can be of any help to you, I guess you should submit a complaint. More details about the whole process can be found here.

Let me know what you think about that, please.

Radka
πριν από 2 μήνες

Did they solve this problem or? i have sam problem now and found this hm...

rahmboo
πριν από 2 μήνες

Hey!

Sorry, what problem do you mean?

If you seek complaints' outcomes, kindly try this link 👈 But if you strive to ask a concrete player, feel free to do so by using the reply button.

It would be best if you could just describe what's troubling you for now.


Radka
πριν από 2 μήνες

If they got the withdraw or not.

as you see here i have the same problem that they ask for som many documents but now they have nothing to ask for anymore because i verify everthing but still more than a week without accepted withdraw.

Thats why i wonder if he got his withdraw here or not?


https://se.casino.guru/campeonbet-casino-spelarens-uttag-forsenat--kontoverifieringen

rahmboo
πριν από 2 μήνες

Hey there.

Well, you know, it is always very tricky business with such a casino. If you ask me, no one should be playing on such dangerous sites. Assuming we can only guess whether the payouts will come or not.

Did you see its safety index 👈

Let's hope the casino will respond to your complaint when the time comes.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα