ΦόρουμΚαζίνοCampeonbet Casino - γενική συζήτηση

Campeonbet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από ECantu
|
5047 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Campeonbet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Δεν μπορώ να αποσύρω το κέρδος μου. Είναι τόσο εύκολο να κερδίσεις και τόσο αδύνατο να αποσυρθείς. Αλλά δεν θα τα παρατήσω. file

Νικητής του μήνα χωρίς χρήματα. Πόσο ειρωνικό

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Helo ECantu,

it sounds like a sad irony, but even so, if you have not done anything wrong, we could be able to help or investigate at least.

Just keep in mind that KYC is essential and must be fully completed so your withdrawal can be authorized and proceed. Try to cooperate and provide every document you can - this is the easiest way.

I would also like to point out that this casino is not among the fairest, so I hope they will approach KYC as a verification, not as an opportunity to find a reason to close your account.

Is there any particular document you can't provide?


πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka

Καλή μέρα

Η Campeonbet έχει όλη την τεκμηρίωση

το χρειάζεσαι με αυτό τον τρόπο; Αν ναι, θα σου στείλω τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Στην πραγματικότητα το KYC ήταν πλήρες. Τα προβλήματα προέκυψαν στην προσπάθεια της πρώτης υποχώρησης. Δεν θέλω να κλείσει ο λογαριασμός μου, θα κάνω ό,τι είναι απαραίτητο για να πάρω τα χρήματά μου πίσω γιατί δεν μου φαίνεται δίκαιο ότι η κατάθεση είναι άμεση και μια ατελείωτη λίστα με προϋποθέσεις (όλες δεδομένες) για ανάληψη. Ευχαριστώ για τη βοήθειά σου. Μη διστάσετε να μου ζητήσετε πληροφορίες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις μπήκα και απέρριψαν την απόσυρσή μου αλλά δεν έστειλαν πλέον ειδοποίηση στο email μου.

το έκανα και πάλι

Ελπίζω να το επιτρέψουν

file

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Εγώ πάλι, παράδωσε όλη τη Ράντκα. Στο τέλος ήθελαν δήλωση του κινητού μου με το όνομά μου, εξήγησα αναλυτικά ότι το δηλωμένο τηλέφωνο έχει τον λογαριασμό στο όνομα του συζύγου μου, αλλά στη διεύθυνση είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι συμπίπτει με τη διεύθυνση της ταυτότητάς μου, εγώ τους έστειλε απόδειξη ότι το όνομα στο λογαριασμό είναι ο άντρας μου. Αλλά τίποτα. Αγόρασα ένα νέο κινητό στο όνομά μου και το έχω ήδη, αλλά τώρα δεν μπορεί να είναι αυτός ο αριθμός γιατί δεν είναι καταχωρημένο από την αρχή και δεν μπορούν να κάνουν αλλαγές. Όπως ανέφερα προηγουμένως, ο λογαριασμός μου ήταν ήδη επαληθευμένος, το KYC επαληθεύτηκε, προχωρήστε στην απόσυρσή του, έλεγε το email, αλλά όταν το έκανα ήταν όταν άρχισαν να βάζουν εμπόδια. Δεν ξέρω αν εσείς ως μεσάζοντες χρειάζεστε να σας στείλω και τις πληροφορίες. Σήμερα δεν έλαβα πλέον mail από αυτούς, είδα μόνο ότι είχαν ακυρώσει την απόσυρσή μου. Το ζήτησα ξανά.

Στις 9 Ιουνίου το έλαβα

Αγαπητή Αιμιλία,



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε από σήμερα.


Επιπλέον, σε σύγκριση με το στιγμιότυπο οθόνης που μας στείλατε, η μέθοδος ανάληψης που θέλετε να επιλέξετε μπορεί να είναι η ίδια μόνο με τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε για να κάνετε την κατάθεσή σας σύμφωνα με τις πολιτικές μας AML, από αυτή την άποψη, πρέπει να ζητήσετε ανάληψη μέσω της κάρτας σας όπου έκανες την κατάθεσή σου με.


Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια. Να έχεις μια όμορφη μέρα.

Τότε ακύρωσα την ανάληψη και την έκανα μέσω τραπεζικού εμβάσματος και από εκεί ξεκίνησε το όλο πρόβλημα.


Εάν έχετε μέρος να σας στείλω τα έγγραφα ιδιωτικά, με inbox ή mail θα σας τα στείλω.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να με βοηθήσετε να το λύσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Εγώ πάλι, παράδωσε όλη τη Ράντκα. Στο τέλος ήθελαν δήλωση του κινητού μου με το όνομά μου, εξήγησα αναλυτικά ότι το δηλωμένο τηλέφωνο έχει τον λογαριασμό στο όνομα του συζύγου μου, αλλά στη διεύθυνση είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι συμπίπτει με τη διεύθυνση της ταυτότητάς μου, εγώ τους έστειλε απόδειξη ότι το όνομα στο λογαριασμό είναι ο άντρας μου. Αλλά τίποτα. Αγόρασα ένα νέο κινητό στο όνομά μου και το έχω ήδη, αλλά τώρα δεν μπορεί να είναι αυτός ο αριθμός γιατί δεν είναι καταχωρημένο από την αρχή και δεν μπορούν να κάνουν αλλαγές. Όπως ανέφερα προηγουμένως, ο λογαριασμός μου ήταν ήδη επαληθευμένος, το KYC επαληθεύτηκε, προχωρήστε στην απόσυρσή του, έλεγε το email, αλλά όταν το έκανα ήταν όταν άρχισαν να βάζουν εμπόδια. Δεν ξέρω αν εσείς ως μεσάζοντες χρειάζεστε να σας στείλω και τις πληροφορίες. Σήμερα δεν έλαβα πλέον mail από αυτούς, είδα μόνο ότι είχαν ακυρώσει την απόσυρσή μου. Το ζήτησα ξανά.

Στις 9 Ιουνίου το έλαβα

Αγαπητή Αιμιλία,



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο λογαριασμός σας επαληθεύτηκε από σήμερα.


Επιπλέον, σε σύγκριση με το στιγμιότυπο οθόνης που μας στείλατε, η μέθοδος ανάληψης που θέλετε να επιλέξετε μπορεί να είναι η ίδια μόνο με τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε για να κάνετε την κατάθεσή σας σύμφωνα με τις πολιτικές μας AML, από αυτή την άποψη, πρέπει να ζητήσετε ανάληψη μέσω της κάρτας σας όπου έκανες την κατάθεσή σου με.


Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια. Να έχεις μια όμορφη μέρα.

Τότε ακύρωσα την ανάληψη και την έκανα μέσω τραπεζικού εμβάσματος και από εκεί ξεκίνησε το όλο πρόβλημα.


Εάν έχετε μέρος να σας στείλω τα έγγραφα ιδιωτικά, με inbox ή mail θα σας τα στείλω.


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να με βοηθήσετε να το λύσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

to me, it seems that you are just repeating the same mistake by choosing the incorrect withdrawal option. For some reason, the casino is not willing to verify a different withdrawal method in this case.

Please place a new withdrawal and chose the card as your preferred payment option as the casino suggested to you.

It should work.

Please let me know if this solved your problem.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Χαίρετε

χωρίς επιλογή κάρτας

Σήμερα έλαβα αυτό:


Αγαπητή Έμιλυ,


Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για αυτήν τη διαδικασία και για το χρόνο που κράτησε.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν χρειάζεται να αλλάξετε τον αριθμό τηλεφώνου στον λογαριασμό σας καθώς μας έχετε παράσχει τα απαραίτητα έγγραφα και όχι μόνο.


Ο αριθμός τηλεφώνου μπορεί να παραμείνει ως έχει στο λογαριασμό σας και η ανάληψή σας θα πρέπει να γίνει κανονικά αυτήν τη στιγμή, καθώς τα σχετικά έγγραφα που σχετίζονται με το τηλέφωνό σας έχουν επαληθευτεί όπως ήδη γνωρίζετε.


Σας παρακαλούμε να κάνετε υπομονή για άλλη μια φορά μέχρι να διεκπεραιωθεί η ανάληψη στο σύστημά μας εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών.


Σας ευχαριστούμε που ακολουθήσατε τη διαδικασία επαλήθευσης σύμφωνα με τις οδηγίες.


Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια. Καλή σου μέρα.


Ομάδα τεχνικής υποστήριξης

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Sounds promising let’s hope all goes smoothly from now on

πριν από 1 έτος

Ελπίζω να σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello, waiting eagerly for your final confirmation. 🙂

I think it should be alright now.

πριν από 1 έτος

Η απόσυρσή μου είναι σε εκκρεμότητα κατάσταση ανάληψης. Ελπίζω να εγκριθεί και να πιστωθεί στον λογαριασμό μου.

Σας ενημερώνω 🙏

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Is it still in pending status?

I would not say it has been already processed. 🙁

πριν από 1 έτος

Έκανα την ανάληψη στις 20 και μου έστειλαν mail στις 21

εκκρεμεί ακόμα

Θα σου στείλω ένα email

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello,

If the withdrawal is still in pending status, you should ask the casino again, I'd say.

According to the email you shared, the withdrawal should get processed in the next 3 business days. I believe today is the third day, right?


πριν από 1 έτος

Το έστειλα ήδη Radka

Απόψε είναι οι 3 μέρες

Ελπίζω να μείνει

Προς το παρόν, εκκρεμεί ακόμη η απόσυρσή του.

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

I think that the reason may be that you completed the verification process just recently. Please be patient and allow the casino some time.

πριν από 1 έτος

ναι είμαι υπομονετικός

Το θέμα εδώ είναι ότι από τις 9 Ιουνίου επαληθεύεται

και το τμήμα πληρωμών αγνοεί κάπως τι συμβαίνει με τον λογαριασμό του κινητού μου

Γι' αυτό επιμένω να το ελέγξετε

το καζίνο μου λέει να περιμένω

Ελπίζω αυτή τη φορά αν εγκρίνουν την απόσυρσή μου

ευχαριστώ που είστε σε επιφυλακή

Αυτόματη μετάφραση:
ECantu
πριν από 1 έτος

Hello ECantu,

I read your complaint and I noticed that there was some phone-related issue, but I could not figure out why you had to purchase a new cell phone.

Anyway, let's see what we find out.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα