Έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας σε αυτό το επίσημο νήμα του καζίνο, αλλά δυστυχώς όπως μπορείτε να δείτε, δεν υπάρχουν πολλές αναρτήσεις, ούτε καμία αντίδραση από το ίδιο το καζίνο. Δεν υπάρχουν αρκετές κριτικές για να καταλάβουμε περισσότερα για το πώς λειτουργεί αυτό το καζίνο.🤷♀️
Λυπάμαι πραγματικά που το καζίνο δεν σας απαντά σχετικά με αυτό το θέμα σας. Δυστυχώς δεν θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε με αυτό το θέμα με κανέναν τρόπο, εναπόκειται μόνο στο καζίνο να διαχειριστεί την κατάσταση VIP. Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να έρθετε σε επαφή μαζί τους και θα είναι πρόθυμοι να το διορθώσουν σύντομα. Ενημερώστε μας, εάν έχετε κάποια ενημέρωση.
I have moved your post to this official thread of the casino, but unfortunately as you can see, there is not many posts, nor any reaction from the casino itself. There are not enough reviews for us to understand more about how this casino works either.🤷♀️
I am really sorry that the casino doesn't respond to you regarding this issue of yours. Unfortunately we won't be able to help you with this matter in any way, it is only up to the casino to manage the VIP status. I hope you will be able to get in touch with them, and they will be willing to fix it soon. Please let us know, whether you have any update.
Αυτόματη μετάφραση: