ΦόρουμΚαζίνοBoomerang Casino - γενική συζήτηση

Boomerang Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από giombattistalombardo
|
12324 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Boomerang Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Συχνά διακόπτει τον εαυτό του, ακόμα και οι λογαριασμοί είναι λάθος. Ο ιστότοπος είναι ασταθής. Στην πραγματικότητα, δεν λειτουργεί σήμερα. Για τα υπόλοιπα είναι όπως όλα τα άλλα. Το παιχνίδι χειρίζεται ένας αλγόριθμος, ακόμα και ζωντανή ρουλέτα.

Αυτόματη μετάφραση:
giombattistalombardo
πριν από 2 έτη

So do I understand it correctly that the casino website doesn't run smoothly for you?

πριν από 2 έτη

file

αφού κατέθεσα και έχασα περίπου 3.500 ευρώ, μου μπλόκαρε μια ανάληψη 900 ευρώ με ένα παράλογο αίτημα. Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν ένα έγγραφο για το κλείσιμο του λογαριασμού μου στο Revolut. Τι σχέση έχει με την τεκμηρίωση της ταυτότητας του ατόμου; Μεταξύ άλλων, έπρεπε να του εξηγήσω ότι η Revolut ανοίγει διαδικτυακά και η τράπεζα έχει κάποια σχέση με αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
giombattistalombardo
πριν από 2 έτη

Τις τελευταίες μέρες η υπηρεσία βελτιώνεται

Αυτόματη μετάφραση:
giombattistalombardo
πριν από 2 έτη

Το πρόβλημα λύθηκε χάρη στην ικανότητα του επιτελείου να υποστηρίζει τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
giombattistalombardo
πριν από 2 έτη

Great! Thank you for sharing. What was the problem anyway?

Radka
πριν από 2 έτη

Ήταν ένα πρόβλημα επαλήθευσης λογαριασμού που γινόταν πολύπλοκο επειδή είχα καταθέσει τις εικονικές πιστωτικές κάρτες μιας χρήσης για τις οποίες δεν είχα πλέον τα στοιχεία. Το προσωπικό μου έδειξε πώς να ανακτήσω τα στοιχεία των καρτών που μου ζήτησε ο οικονομικός πελάτης και λύσαμε. Χωρίς τη συμβουλή τους δεν θα τα κατάφερνα.

Αυτόματη μετάφραση:
giombattistalombardo
πριν από 2 έτη

At least you know for the future cases. Casino usually need to verify the payment method you use to make deposits so you should always save info even about the virtual cards 👍

πριν από 2 έτη

This is supposed to be a casino? It's a joke. For 10 days I have been waiting for the approval of the payment of PLN 13800. The staff all the time write that they have technical problems ... They write everywhere that the boomerang is a scam and you recommend this casino ...

Aleksandra2001
πριν από 2 έτη

Hello,

I can understand it's an unpleasant situation, but we consider withdrawal within 2 full weeks as an acceptable period even when dealing with a player's complaint.

We have chacked other vital points and evaluated this casino as follows:

file

In general, this casino possesses a good reputation but the player should be cautious when it comes to revenues (meaning they may have a problem paying a large sum or with payments in general) and unfair terms and conditions.

I do not want to sound impolite, but have you checked this information before playing there, please? 

Do I get it correctly that your withdrawal is now "accepted"?


πριν από 2 έτη

The 10 days status is pending .... How can you say he has a good reputation when he is having problems with payouts? How did they get a license?

Aleksandra2001
πριν από 2 έτη

Hello,

it does not necessarily mean that this casino has any problem with payment.

Feel free to submit a complaint and if our complaint team finds something shad and unfair even the overall rating score may drop.

You can see that there is not a single unresolved complaint, meaning that the casino always solves every problem:

file


Regarding the license, each casino simply chooses the licensing authority, applies for it, and if the casino meets all the legal requirements the deal is struck. The casino can be stripped of its license in case it acts highly unprofessional and unfair, but such an accusation must be brought to the licensing authority and prooved true.


πριν από 1 έτος

I can't withdraw funds within a few days. write technical problems and also introduced a limit for withdrawal of funds.

Gonor
πριν από 1 έτος

Hi, how many days is several days ? We give casinos 14 days to make a withdrawal. I assume that support wrote you that it is due to technical problems. As for the withdrawal limit, what is it, how much can you withdraw, because according to your website it is 500 euros per day. 

I will wait for your answer.

πριν από 1 έτος

I have requested confirmation of registration and statement from the card account in 30 days???? is it legal??

Gonor
πριν από 1 έτος

You have requested, haven't you? Well, why not?

Even casinos ask for banking statements, their range usually depends on the specified time frame through which deposits were made.

Do you perhaps need any help?

πριν από 1 έτος

Yes, i need help

Gonor
πριν από 1 έτος

Fine, I'll do my best to help you.

Can you explain what you seem to need help with, please?

If you are still concerned about the legality, though, consult with a lawyer. According to your previous post, it seems you need to provide a banking statement showing card operations for the last month, I believe I already answered that. I'm also convinced you may hide all transactions not associated with the casino in order to keep your history more private.

Is there perhaps anything else, please?

πριν από 11 μήνες

good afternoon. where you can apply for a complaint. provided the casino extract from the card and the phone bill. they don't. I explained that I can't provide the utility bills. answer killed: give the gas bill.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα