Γεια σας,
Μπορώ να καταλάβω ότι είναι μια δυσάρεστη κατάσταση, αλλά θεωρούμε την απόσυρση εντός 2 ολόκληρων εβδομάδων ως αποδεκτή περίοδο ακόμα και όταν ασχολούμαστε με το παράπονο ενός παίκτη.
Εξετάσαμε άλλα ζωτικά σημεία και αξιολογήσαμε αυτό το καζίνο ως εξής:
Γενικά, αυτό το καζίνο έχει καλή φήμη, αλλά ο παίκτης θα πρέπει να είναι προσεκτικός όσον αφορά τα έσοδα (που σημαίνει ότι μπορεί να έχει πρόβλημα να πληρώσει ένα μεγάλο ποσό ή με πληρωμές γενικά) και τους αθέμιτους όρους και προϋποθέσεις.
Δεν θέλω να φανώ αγενής, αλλά έχετε ελέγξει αυτές τις πληροφορίες πριν παίξετε εκεί, παρακαλώ;
Καταλαβαίνω σωστά ότι η απόσυρσή σας είναι πλέον "αποδεκτή";
Hello,
I can understand it's an unpleasant situation, but we consider withdrawal within 2 full weeks as an acceptable period even when dealing with a player's complaint.
We have chacked other vital points and evaluated this casino as follows:
In general, this casino possesses a good reputation but the player should be cautious when it comes to revenues (meaning they may have a problem paying a large sum or with payments in general) and unfair terms and conditions.
I do not want to sound impolite, but have you checked this information before playing there, please?
Do I get it correctly that your withdrawal is now "accepted"?
Αυτόματη μετάφραση: