ΦόρουμΚαζίνοBoo Casino - γενική συζήτηση

Boo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 2 έτη από kszysio
|
22405 προβολές 131 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, γράφω για να εξηγήσω την περίπτωσή μου στο casino boo, αποδεικνύεται ότι δεν είχα τη χαρά να το παίξω, μπήκα μόνο γιατί είναι μια σειρά από καζίνο που συνδέονται ή αδέρφια που είναι γύρω στα 4 ή 4 καζίνο που κατά τη γνώμη μου η διαφορά είναι στο όνομα Αφού σου προσφέρουν τα ίδια μπόνους και προσφορές και δωρεάν βολές, τότε αν είσαι σε ένα και σου δίνουν δωρεάν περιστροφές, είμαι σίγουρος ότι θα έχεις άλλα 4 αν εγγραφείς στο άλλες σελίδες. Είχα ένα στο οποίο έβαλα κατάθεση, οι άλλοι έπαιξαν μόνο τις βολές τους. δωρεάν αλλά τι ήταν η έκπληξή μου που σε ένα από αυτά τα δωρεάν παιχνίδια άρχισα να κερδίζω και συγκέντρωσα το ποσό των περίπου 300 μεξικάνικα πέσος που πιστεύω ότι μπορώ να βγάλω περισσότερα από αυτό επένδυσα 100 περισσότερα και κατάφερα να βγάλω 700 πέσος έφτασα περισσότερα αλλά Αποφάσισα να παίξω περισσότερα παιχνίδια για να ξέρω ποιο μου έδωσε τις περισσότερες δυνατότητες και αποφάσισα να μείνω στα 700, κατέληξα να έχω περίπου 1500 αλλά έκανα μια κακή κίνηση χωρίς να ξέρω ποιο κουμπί πάτησα σε ένα μπίνγκο και έχασα σχεδόν 500 αλλά Ο στόχος μου είχε ήδη γίνει και βρήκα το παιχνίδι που εκείνη τη στιγμή σου έδινε περισσότερες δυνατότητες και αποφάσισα να μείνω στο 700. Μόλις το αποφάσισα, επικοινώνησα αμέσως με την υποστήριξη για επαλήθευση και έστειλα τα έγγραφά μου και εδώ ξεκίνησε η ιστορία τρόμου μου. Τους ζητάω πάνω από 8 μέρες να με επαληθεύσουν και αν το κάνουν, αλλά άρχισαν να μου λένε ότι ένα από τα έγγραφά μου δεν ήταν ευανάγνωστο και τους έστειλα ξανά και άφησα να περάσουν δύο μέρες για να μην με ενοχλήσω ή να αισθανθώ απελπισμένος και όταν ρώτησα για επαλήθευση, μου είπαν να στείλω ξανά την ταυτότητά σου και το έκανα πολλές φορές και με διαφορετική μορφή και κάθε φορά που ρωτούσα με άφηναν να κολλήσω online ή η σελίδα ενημερωνόταν μόνο που έπρεπε να ξεκινήσω ξανά τη συζήτηση και για αυτό δεν με παρακολούθησαν με άφησαν σε αναμονή μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω αν τα τελευταία έγγραφα που έστειλα είναι σωστά ή λάθος και ξέρω ότι έχουν δίκιο, η σημερινή τεχνολογία κάνει τους ανθρώπους να βλέπουν ότι νομίζουν ότι είσαι ανόητος λέγοντάς σου να μην κοιτάς όταν αυτό ανήκει στο παρελθόν το αρχείο που δεν εξετάζεται είναι επειδή δεν το έστειλες τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες ελπίζω σύντομα να λυθεί το πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
azulpsicopata
πριν από 7 μήνες

Hi, I see that the problem is in the account verification. We give casinos 14 days to resolve this process and if it fails and the casino ignores you and you don't have any updates, get in touch and we will try to help you with your situation. 

However, as far as your documents are concerned, what exactly is wrong with them and why is the casino not accepting them ? Did you find out any specific reason ? 

Let me know. 

πριν από 7 μήνες

hi

have anyone played on boo casino

cora23weideman
πριν από 7 μήνες

Hello. I have moved your post here, to this official thread of the casino, where you will be able to get some more answers about this particular casino. Also you can have a look at the user reviews, to read about players experiences. Have you opened an account there yourself already?

Romi
πριν από 7 μήνες

hi yes and i have deposited en won money and everything just scared i wont get it

cora23weideman
πριν από 7 μήνες

Why are you of that opinion ? I don't think there is any need to be worried yet. Do you have a verified casino account or not yet ? Have you made a withdrawal yet ? 

Let me know where you stand. 😉

Jaro
πριν από 7 μήνες

yes made a withdrawl R2700 they cancelled it yesterday cause they have some sort of terms and conditions when using bonus money

i withdrew R300 again with my deposit winnings so we will see

dont think they are legit and thats alot of money to loose

cora23weideman
πριν από 7 μήνες

Well, since you played with the bonus, did you read what conditions apply to it ? Usually there is a maximum cashout, did you try to see if this is also your case ?

What did the casino specifically tell you when it rejected your withdrawal ? 

πριν από 5 μήνες

Καλησπέρα έκανα μια κατάθεση για να παίξω στο boo casino και την ώρα της ανάληψης μου είπε ότι η ανάληψη δεν μπορεί να γίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
Audielm
πριν από 5 μήνες

Do you know what is the issue? I saw your complaint where Tomas is waiting for some more information from you, so could you update him, please?

Also, share some more information regarding this issue, if you don't mind. We would like to be able to help.

πριν από 5 μήνες

there was a problem with the withdrawl they could not withdraw the money to my bank account,they want me to use another app where i have to deposit again and i dont have money so i told them i will wait for the banking payment but they did not respond till now

cora23weideman
πριν από 5 μήνες

Oh, you've been waiting over 2 months ? I ask because your last post is from that time. 

I see that the casino provided you with an alternative, but the deposit should be for verification, but if you don't have the money then it's harder. 

In that case I would lodge a complaint with us because you have been waiting for quite a long time. 

If you are interested you can find it here on this link. 

Think you'll go for it ? 🤷‍♂️

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα