πριν από 2 μήνες
Δηλαδή, μπορείς να το δείξεις εδώ; Λυπάμαι, δεν είμαι σίγουρος. Αν μπορείτε, ωστόσο, επικολλήστε το.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
0
Δηλαδή, μπορείς να το δείξεις εδώ; Λυπάμαι, δεν είμαι σίγουρος. Αν μπορείτε, ωστόσο, επικολλήστε το.
Meaning, you can show it here? I'm sorry, I'm not certain. If you can, however, please paste it.
Γεια σας, γράφω για να εξηγήσω την περίπτωσή μου στο casino boo, αποδεικνύεται ότι δεν είχα τη χαρά να το παίξω, μπήκα μόνο γιατί είναι μια σειρά από καζίνο που συνδέονται ή αδέρφια που είναι γύρω στα 4 ή 4 καζίνο που κατά τη γνώμη μου η διαφορά είναι στο όνομα Αφού σου προσφέρουν τα ίδια μπόνους και προσφορές και δωρεάν βολές, τότε αν είσαι σε ένα και σου δίνουν δωρεάν περιστροφές, είμαι σίγουρος ότι θα έχεις άλλα 4 αν εγγραφείς στο άλλες σελίδες. Είχα ένα στο οποίο έβαλα κατάθεση, οι άλλοι έπαιξαν μόνο τις βολές τους. δωρεάν αλλά τι ήταν η έκπληξή μου που σε ένα από αυτά τα δωρεάν παιχνίδια άρχισα να κερδίζω και συγκέντρωσα το ποσό των περίπου 300 μεξικάνικα πέσος που πιστεύω ότι μπορώ να βγάλω περισσότερα από αυτό επένδυσα 100 περισσότερα και κατάφερα να βγάλω 700 πέσος έφτασα περισσότερα αλλά Αποφάσισα να παίξω περισσότερα παιχνίδια για να ξέρω ποιο μου έδωσε τις περισσότερες δυνατότητες και αποφάσισα να μείνω στα 700, κατέληξα να έχω περίπου 1500 αλλά έκανα μια κακή κίνηση χωρίς να ξέρω ποιο κουμπί πάτησα σε ένα μπίνγκο και έχασα σχεδόν 500 αλλά Ο στόχος μου είχε ήδη γίνει και βρήκα το παιχνίδι που εκείνη τη στιγμή σου έδινε περισσότερες δυνατότητες και αποφάσισα να μείνω στο 700. Μόλις το αποφάσισα, επικοινώνησα αμέσως με την υποστήριξη για επαλήθευση και έστειλα τα έγγραφά μου και εδώ ξεκίνησε η ιστορία τρόμου μου. Τους ζητάω πάνω από 8 μέρες να με επαληθεύσουν και αν το κάνουν, αλλά άρχισαν να μου λένε ότι ένα από τα έγγραφά μου δεν ήταν ευανάγνωστο και τους έστειλα ξανά και άφησα να περάσουν δύο μέρες για να μην με ενοχλήσω ή να αισθανθώ απελπισμένος και όταν ρώτησα για επαλήθευση, μου είπαν να στείλω ξανά την ταυτότητά σου και το έκανα πολλές φορές και με διαφορετική μορφή και κάθε φορά που ρωτούσα με άφηναν να κολλήσω online ή η σελίδα ενημερωνόταν μόνο που έπρεπε να ξεκινήσω ξανά τη συζήτηση και για αυτό δεν με παρακολούθησαν με άφησαν σε αναμονή μέχρι τώρα δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω αν τα τελευταία έγγραφα που έστειλα είναι σωστά ή λάθος και ξέρω ότι έχουν δίκιο, η σημερινή τεχνολογία κάνει τους ανθρώπους να βλέπουν ότι νομίζουν ότι είσαι ανόητος λέγοντάς σου να μην κοιτάς όταν αυτό ανήκει στο παρελθόν το αρχείο που δεν εξετάζεται είναι επειδή δεν το έστειλες τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες ελπίζω σύντομα να λυθεί το πρόβλημα
Hello, I am writing to explain my case in casino boo, it turns out that I did not have the pleasure of playing it, I only entered why they are a series of casinos that are connected or brothers that are around 4 or 4 casinos that in my opinion the difference is in the name Since they offer you the same bonuses and promotions and free shots, then if you are in one and they give you free spins, I'm sure you will have 4 more if you sign up on the other pages. I had one that I did put a deposit into, the others only played their shots. free but what was my surprise that in one of those free plays I started winning and accumulated the amount of around 300 Mexican pesos which I feel like I can get more out of it I invested 100 more and managed to make 700 pesos I reached more but I decided to play more games to know which one gave me the most possibilities and I decided to stay at 700, I ended up having about 1500 but I made a bad move without knowing which button I hit in a bingo and I lost almost 500 but my goal was already made and I found the game that in That moment gave you more possibilities and I decided to stay with 700. As soon as I decided, I immediately contacted support for verification and sent my documents and here my horror story began. I have been asking them for more than 8 days to verify me and if they do, but They started telling me that one of my documents was not legible and I sent them again and I let two days pass so as not to bother me or feel desperate and when I asked about verification they told me to send your identification again and I did it several times and with different format and every time I asked they left me hanging online or the page was updated only which I had to start the conversation again and for this they did not attend to me they left me on hold until now I have not been able to communicate if the last documents I sent are correct or wrong and I know they are right, today's technology makes people see that they think you are stupid by telling you not to look when this is a thing of the past file that is not looked at is because you didn't send it the rest are excuses I hope soon solve the problem
Hola les escribo para exponer mi caso en casino boo resulta que no tenía el gusto de jugarlo solo entraba por qué son una serie de casinos como conectados o hermanos que son al rededor de 4 o 4 casinos que a mí parecer la diferencia está en el nombre ya que te ofrecen los mismos bonos y promociones y tiros gratis entonses si estás en uno y te regalan tiradas temlo por seguro que tendrás 4 más si te inscribes en las demás paginas tenía yo uno al que sí le metía depocito los demás solo jugaba sus tiros gratis pero cuál va siendo mi sorpresa que en una de esas jugadas gratis empiezo ha ganar y acumuló la cantidad de al rededor de 300 pesos mexicanos lo cual siento que puedo sacarle más he invierto 100 más y logro hacer 700 pesos llegué a mas pero decidí jugar más juegos para ir sabiendo cuál me daba más posibilidades y decidí quedarme en 700 llegué a tener unos 1500 pero hice una mala jugada sin saber que botón pique en un bingo y perdí casi 500 pero mi objetivo ya estaba echo y di con el juego que en ese momento te daba más posibilidades y decidí quedarme con 700 en cuanto me decidí inmediatamente me pongo en contacto con soporte para la verificación y mando mis documentos y aquí empezó mi historia de terror tengo mas de 8 días pidiéndoles que me verifiquen y si lo hacen pero me empezaron con que uno de mis documentos no era legible y los vuelvo a mandar y dejaba pasar dos dias para no estar dando lata o sentirme desesperado y cuando preguntaba por la verificación me decían vuelve a mandar tu identificación y lo hice varias veces y con diferente formato y cada que preguntaba me dejaban colgado en linea o se actualizaba solo la página lo cual tenia qué empezar de nuevo la conversación y ya para esto no me atendían me dejaban en espera hasta ahora no me podido comunicar si los ultimos documentos que mandé están bien o mal y se que están bien la tecnología de hoy en día hace ver a la gente que cree que eres estúpido diciéndote que no se miran cuando esto es cosa del pasado archivo que no se mira es por que no lo mandaste lo demas son escusas espero pronto resolver el problema
Γεια, βλέπω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην επαλήθευση λογαριασμού. Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν αυτήν τη διαδικασία και εάν αποτύχει και το καζίνο σας αγνοήσει και δεν έχετε ενημερώσεις, επικοινωνήστε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με την κατάστασή σας.
Ωστόσο, όσον αφορά τα έγγραφά σας, τι ακριβώς συμβαίνει με αυτά και γιατί δεν τα δέχεται το καζίνο; Βρήκατε κάποιον συγκεκριμένο λόγο;
Ενημέρωσέ με.
Hi, I see that the problem is in the account verification. We give casinos 14 days to resolve this process and if it fails and the casino ignores you and you don't have any updates, get in touch and we will try to help you with your situation.
However, as far as your documents are concerned, what exactly is wrong with them and why is the casino not accepting them ? Did you find out any specific reason ?
Let me know.
Γειά σου. Έχω μεταφέρει την ανάρτησή σας εδώ, σε αυτό το επίσημο νήμα του καζίνο, όπου θα μπορείτε να λάβετε μερικές ακόμα απαντήσεις για το συγκεκριμένο καζίνο. Επίσης, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις κριτικές χρηστών , για να διαβάσετε για τις εμπειρίες των παικτών. Έχετε ήδη ανοίξει λογαριασμό εκεί μόνοι σας;
Hello. I have moved your post here, to this official thread of the casino, where you will be able to get some more answers about this particular casino. Also you can have a look at the user reviews, to read about players experiences. Have you opened an account there yourself already?
γεια ναι και έχω καταθέσει χρήματα και όλα φοβάμαι ότι δεν θα τα πάρω
hi yes and i have deposited en won money and everything just scared i wont get it
Γιατί είσαι αυτής της άποψης; Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος ανησυχίας ακόμα. Έχετε επαληθευμένο λογαριασμό καζίνο ή όχι ακόμα; Έχετε κάνει ακόμα ανάληψη;
Πείτε μου πού βρίσκεστε. 😉
Why are you of that opinion ? I don't think there is any need to be worried yet. Do you have a verified casino account or not yet ? Have you made a withdrawal yet ?
Let me know where you stand. 😉
ναι έκανε ανάληψη R2700 την ακύρωσαν χθες γιατί έχουν κάποιους όρους και προϋποθέσεις όταν χρησιμοποιούν χρήματα μπόνους
Τράβηξα ξανά τα 300 R300 με τα κέρδη κατάθεσης, οπότε θα δούμε
μην νομίζετε ότι είναι νόμιμοι και ότι είναι πολλά χρήματα για να χάσετε
yes made a withdrawl R2700 they cancelled it yesterday cause they have some sort of terms and conditions when using bonus money
i withdrew R300 again with my deposit winnings so we will see
dont think they are legit and thats alot of money to loose
Λοιπόν, αφού παίξατε με το μπόνους, διαβάσατε ποιες προϋποθέσεις ισχύουν για αυτό; Συνήθως υπάρχει μέγιστη εξαργύρωση, προσπαθήσατε να δείτε αν είναι και η περίπτωσή σας;
Τι σας είπε συγκεκριμένα το καζίνο όταν απέρριψε την απόσυρσή σας;
Well, since you played with the bonus, did you read what conditions apply to it ? Usually there is a maximum cashout, did you try to see if this is also your case ?
What did the casino specifically tell you when it rejected your withdrawal ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.