ΦόρουμΚαζίνοBons Casino - γενική συζήτηση

Bons Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 μήνα από pamelapop9105
|
486 προβολές 10 απαντήσεις |
|
πριν από 1 μήνα
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Bons Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 μήνα

Δεν σας συνιστώ να παίξετε σε αυτό το καζίνο που κατέθεσα πριν από 9 ημέρες και ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματα, αυτό το καζίνο είναι μια μεγάλη απάτη file

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 1 μήνα

Hello, these cases are quite difficult to solve. Especially when there is a 3rd party involved and therefore the casino is dependent on them as well. However, two weeks would be enough for me.

But don't give up and I saw that you have filed a complaint so our team will try to help you and hopefully it will go well and you will have your deposit as soon as possible.

If anything changes, be sure to let me know.

πριν από 1 μήνα

file13 days waiting

pamelapop9105
πριν από 1 μήνα

Well, things have moved forward and we are waiting for a response from the casino, so I believe things will progress and they will get back to us. 

Until then, we will have to be patient. 

πριν από 1 μήνα

file Ρωτάω επίσης τους παίκτες που κάνουν κατάθεση σε κρυπτογράφηση αν είναι φυσιολογικό μετά από 18 μέρες αναμονής να μου λένε ότι δεν μπορούν να βρουν τη διεύθυνσή τους στη συναλλαγή 🤣🤣 πάλι τους βρήκα σε 2 δευτερόλεπτα και ακόμη και με απόδειξη δεν το δέχονται κλέβουν τα λεφτά των ανθρώπων filefile

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 1 μήνα

I find it quite a sad situation and I thought it would be easy to resolve but I see that there are just more problems. The casino hasn't even responded and the timer has been extended on your complaint. It would have been helpful if they had done so and made the situation more clear to Peter. 

But only time will tell and I sympathise with you and the fact that this is quite ridiculous.

I am sorry you are going through this and I hope it will somehow be resolved.



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 4 εβδομάδες

Πρέπει να κατεβείτε σε ένα σημείο στα 10 γιατί αυτό το καζίνο έκλεβε τις καταθέσεις των παικτών

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 4 εβδομάδες

If what is going on continues to happen and the casino does not address any complaints, I assume it will happen. 

I'm sorry it turned out this way and I hope you won't have this problem in the future and always check which casino you go to to deposit. 😥

πριν από 3 εβδομάδες

Γενικά όταν φαίνεται σαν νέο καζίνο έρχομαι και παίρνω πληροφορίες από το guru casino την πρώτη φορά και αν δω αρνητικές κριτικές δεν ανοίγω λογαριασμό, μόνο αυτή τη φορά δεν το έκανα

Αυτόματη μετάφραση:
pamelapop9105
πριν από 3 εβδομάδες

I understand that sometimes a player might feel that a new casino might be different from the others. The truth is that when we have a casino as fresh and there are no user reviews or complaints, it is hard to have a gaming experience. I would be especially careful in such cases and probably wouldn't play in one until I've seen how others have fared there. 

But sometimes learning a lesson is also necessary. 🤔

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα