ΦόρουμΚαζίνοBonanzino Casino - γενική συζήτηση

Bonanzino Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 εβδομάδες από douglasmaite1993
|
330 προβολές 17 απαντήσεις |
|
πριν από 3 εβδομάδες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Bonanzino Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 εβδομάδες

Έκανα ανάληψη και δεν έχω λάβει τίποτα, τα κεφάλαιά μου είναι ακόμα στον λογαριασμό μου, απλά εκκρεμεί και η υποστήριξη δεν απαντά, περιμένω απάντηση πάνω από μια ώρα αλλά δεν απαντούν καθόλου, χρειάζομαι μια απάντηση ή τουλάχιστον μια ικανοποίηση, έστειλα ένα e-mail στην υποστήριξη χωρίς επιστροφή, wow είμαι πολύ απογοητευμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
douglasmaite1993
πριν από 2 εβδομάδες

May I ask if there is any update on your situation now? Were you able to get some answers?

πριν από 2 εβδομάδες

Όχι, δεν έχω λάβει καν τα χρήματά μου, καμία απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Ανακάλυψα, αφού έλεγξα όλους τους κανόνες, ότι η ανάληψη του μπόνους χωρίς κατάθεση δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη από 20,00 USD και είχα κάνει ανάληψη 29,00 USD για να μην το πάρω ούτως ή άλλως, οπότε το ακύρωσα και έκανα άλλο ένα πάλι, περιμένοντας να το παραλάβω. Για να δούμε αν θα το πάρω τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
douglasmaite1993
πριν από 2 εβδομάδες

That's quite a bit I would say but I know that max cashout is often applied to no deposit bonuses. So let's see if the casino will pay you or at least reply to you, because if they ignore you that would be the first red flag for me. If nothing happens, please let me know.

πριν από 2 εβδομάδες

Εκπληκτική επιτυχία. Ξοδεύουμε τον χρόνο μας, ξοδεύουμε τα χρήματά μας και μας φέρονται έτσι. Δεν νομίζω ότι θα πληρωθώ, γιατί δεν είχα απάντηση από το καζίνο. Δεν έχουν απαντήσει στο email μου που εστάλη την Παρασκευή, και αυτό είναι όλο. Δυστυχώς, είναι μια βρώμικη πλατφόρμα, ένα συνολικό χάσιμο χρόνου.

Δεν απαντούν

Αυτόματη μετάφραση:
douglasmaite1993
πριν από 2 εβδομάδες

If nothing moves forward, you have a complaint and our team will try to help you. All is not lost, although I understand and it would be important for me to get a response from the casino. 

We'll see what happens next. For now, we will have to wait.😕

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Καμία πρόοδος, προσπαθώ να αποσυρθώ μόνο για πέντε ημέρες, αλλά χωρίς αποτέλεσμα

Αυτόματη μετάφραση:
douglasmaite1993
πριν από 2 εβδομάδες

Yes, and since you have a complaint as I have already announced you will have to be patient, because we give the casinos 14 days to sort out everything that is necessary around the withdrawal. If they continue to ignore you and you don't get the money, we will try to do what we can to help. 

I'll keep my fingers crossed.🤞

πριν από 2 εβδομάδες

14 μέρες είναι σκύλα, Θεέ μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file ai

πριν από 2 εβδομάδες

Με τον ίδιο τρόπο που ήρθα να παραπονεθώ, έρχομαι να σας πω ότι μπόρεσα να λάβω σωστά το ποσό. Πήραν το χρόνο τους αλλά τα έκαναν όλα σωστά!

Αυτόματη μετάφραση:
douglasmaite1993
πριν από 2 εβδομάδες

Well, after all.

Sometimes it's good to be patient and think about what you write, because the processing of the withdrawal is not an immediate matter in certain situations. You finally got the money and I can see that you're happy even if it took some time.

Do you think that if you already know what time it is to get your money you will still play here or not?

πριν από 6 ημέρες

Δεν μπορώ επίσης να κάνω ανάληψη χρημάτων από αυτό το καζίνο.

Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη, αλλά συνεχίζουν να με αγνοούν.

Έχω υποβάλει καταγγελία, αλλά με 2 μέρες απομένουν η καταγγελία θα κλείσει ως ανεπίλυτη.

Θα ήθελα να μάθω γιατί το Casino Guru επέτρεψε σε αυτόν τον ιστότοπο να εμφανίζεται στην αρχική σελίδα και ποιος είναι ο σκοπός του.

Αυτό είναι το πιο παράλογο site στο οποίο έχω παίξει ποτέ.

Όσες ερωτήσεις και να κάνω, δεν υπάρχει απάντηση...

Ζωντανή υποστήριξη, ερωτήσεις μέσω email, καμία απάντηση.

file

Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 4 ημέρες

Well, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. The casino certainly shouldn't ignore a player in that situation, and it would be best if they didn't ignore us either. 

As for the banner, the casino must have downloaded it from the internet and it says that players have to leave a review, which we are not responsible for.

I would be sad and frustrated too, but I don't know if more could be done.😕

πριν από 3 ημέρες

Δυστυχώς, ο Bonanzino δεν μπόρεσε να επικοινωνήσει με τον ενάγοντα και το θέμα παρέμεινε άλυτο.

Όποιος παίζει σε αυτό το καζίνο θα πρέπει να είναι προσεκτικός.

Δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσετε με το καζίνο και οι πιθανότητες επιτυχούς ανάληψης είναι ελάχιστες

Αυτόματη μετάφραση:
kassan7
πριν από 3 ημέρες

Yes, I saw the complaint and the casino also received black points based on which the safety index was reduced. I know that it will not return the money but as long as the casino does not communicate with us, we can't do more.

It is probably time to move somewhere else and I would recommend that everyone be careful with newer casinos and maybe give them some time until they are verified by players.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα