Λοιπόν, έχετε στείλει όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν από το καζίνο στη σωστή μορφή και καλή ποιότητα;
Αυτό είναι πάντα πολύ σημαντικό, ώστε ο λογαριασμός σας να μπορεί να επαληθευτεί.
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία, οπότε αν δείτε ότι ακόμα και μετά από αυτό το χρονικό διάστημα δεν έχει γίνει τίποτα, θα σας πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ και η ομάδα μας θα παρέμβει στην περίπτωσή σας.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος που μπορείτε να το κάνετε.
Τι λέτε;
So, have you sent all the documents requested from the casino in the right format and of good quality?
This is always very important, so your account can be verified.
We usually give casinos 14 full days for the process to be done, so if you see that even after this time period there is nothing done, I would suggest you file a complaint here and our team will intervene in your case.
Here's the link you can do so.
What do you say?
Αυτόματη μετάφραση: